OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Minkinrautojen valmistus

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Mievain



Liittynyt: 12 Maa 2009
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 12.03.2009 20:39    Viestin aihe: Minkinrautojen valmistus Vastaa lainaamalla viestiä

Terve!

Täällä oli joskus jossakin ketjussa kuvia ruotsalaismallisten rautojen valmistuksesta. En vain löydä kuvia enää mistään. Osaako joku auttaa, mistä löytyisivät?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hannus



Liittynyt: 18 Lok 2008
Viestejä: 4
Paikkakunta: peräkylä

LähetäLähetetty: 13.03.2009 08:33    Viestin aihe: minkinrautojen valmistus Vastaa lainaamalla viestiä

Googleta vaikka "slagfällor" niin löytyy rautojen teko-ohjeita! Olen valmistanut puolenkymmentä erityyppistä rautaa koekäyttöön lähinnä näädille. Käy katsomassa myös Minken.se sivuja, sieltä löytyy varmatoimisia rautoja joita on myös helppo valmstaa itse.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sorsamies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Elo 2005
Viestejä: 242

LähetäLähetetty: 13.03.2009 14:44    Viestin aihe: Re: minkinrautojen valmistus Vastaa lainaamalla viestiä

hannus kirjoitti:
Googleta vaikka "slagfällor" niin löytyy rautojen teko-ohjeita! Olen valmistanut puolenkymmentä erityyppistä rautaa koekäyttöön lähinnä näädille. Käy katsomassa myös Minken.se sivuja, sieltä löytyy varmatoimisia rautoja joita on myös helppo valmstaa itse.


Voisitko pistää kuvia itse tekemistäsi raudoista?
Ja jotain vinkkejä tekemiseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hannus



Liittynyt: 18 Lok 2008
Viestejä: 4
Paikkakunta: peräkylä

LähetäLähetetty: 13.03.2009 20:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kannattaa tutustua mainitsemaani Minken.se sivuihin. Siellä esitelty läpijuoksumalli minkille on erittäin toimiva ja iskuteholtaan murskaava malli.Vaikka näyttää monimutkaiselta on silti nopea ja yksinkertainen valmistaa.Olen tehnyt metallisosat 3x20mm latista, akselin 10mm tangosta ja jousen 5mm pianolangasta. Muutamaan paikkaan hitsipiste ja toimii. Jousen olen kieränyt 12mm tangon ympärille ja se onkin oma tarina...toisen peukalon pää vasta murtui,että varovaisuutta! Kaikki selviää kokeilemalla.Raudat on tositoimissa joten en saa vielä kuvia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mievain



Liittynyt: 12 Maa 2009
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 15.03.2009 21:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitokset vinkeistä! Tuo laukaisusysteemi ei oikein noissa kuvissa näy tuossa läpimenomallissa. Siihen jos saisi jostakin kuvan niin olisi hieno juttu. Tietysti itsekin voisi koittaa mietiskellä, mutta joku on varmaan jo miettinyt valmiiksikin Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com