| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 12.06.2010 04:10 Viestin aihe: |
|
|
Ihan uteliaisuudesta kyselen; onko käytäntö jotenkin muuttunut? Silloin kun viimeksi tarvitsin lupia villipohjolan kautta, niin ne pystyi hankkimaan netistä ja riitti kun näppäili sen kaavakkeen pyytämät tiedot ja sieltä tuli sitten vahvistus että OK tai kielto että kyseisille päiville ei ole tilaa; muuta päivämääriä.
Erittäin toimiva systeemi mun mielestäni. Ei tarvinnu jonottaa mihinkään puhelimeen ja kun homman hoiti riittävän ajoissa, niin ei tarvinnu edes suunnitelmiaan muuttaa. _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tomi-s Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.06.2010 04:32 Viestin aihe: |
|
|
Tuo nettipalvelu on yleensä kaatunut kun lupia on päässyt ostelemaan,myöhemmin syksystä se kyllä toimii moitteitta. _________________ ja niin maan perusteelisesti |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 12.06.2010 05:40 Viestin aihe: |
|
|
Kiitän infosta! _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kukkohousu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.06.2010 12:32 Viestin aihe: |
|
|
| Vilperi kirjoitti: | Ihan uteliaisuudesta kyselen; onko käytäntö jotenkin muuttunut? Silloin kun viimeksi tarvitsin lupia villipohjolan kautta, niin ne pystyi hankkimaan netistä ja riitti kun näppäili sen kaavakkeen pyytämät tiedot ja sieltä tuli sitten vahvistus että OK tai kielto että kyseisille päiville ei ole tilaa; muuta päivämääriä.
Erittäin toimiva systeemi mun mielestäni. Ei tarvinnu jonottaa mihinkään puhelimeen ja kun homman hoiti riittävän ajoissa, niin ei tarvinnu edes suunnitelmiaan muuttaa. |
Itse olen myös aina hommannut luvat netistä - joskaan en ole niitä usein tarvinnut - ja en ole huomannut minkäänlaista probleemaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|