Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Sir one Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.02.2010 22:13 Viestin aihe: Aseen puhdistustappura miltä vuodelta |
|
|
Käsiini päätyi tällainen käyttämätön joskin hieman kärsinyt paketti puhdistustappuraa..
Olisikohan vanhoilla jermuilla mitään muistikuvaa milloin on ollut myynnissä? _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ykstimo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.02.2010 16:55 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen myynyt noita rasioita joskus 1960-luvun alkupäässä. Oli samoihin aikoihin myös aseenpuhdistussillaa samanmoisissa rasioissa.
Putkimiehet ostivat tappuraa enemmän, kuin metsä- ja asemiehet konsanaan, taisi mennä kierteiden tiivistykseen. Sittemmin ei enään tappuraa asetarvikkeista juurikaan ole löytynyt
Laatikon kyljestä erottuva logo on erään maahantuoj-- tukktmyyjän "tavaramerkki", käytössä kai vieläkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
vanha pappa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.02.2010 18:18 Viestin aihe: Tappuraa...... |
|
|
Varhaisehtoota,
Tuttua tavaraa, SKOHAN paketissa 1950-luvulta,suunnilleen.
Vanha pappa _________________ Vanha pappa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ykstimo Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
vanha pappa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.02.2010 22:35 Viestin aihe: Tappuraa.... |
|
|
Ehtoota,
No joo, anteeksi vain ,tuota Srööteriähän minä tarkoitin,mutta tuo vanaha pää,syytetään nyt taas kerran sitä . Onhan tuo logo tuttu kaikille tämän ikäluokan immeisille uistinrasioista sun muista pakkauksista.
Kovasti kiitos oikaisusta.
Vanha pappa _________________ Vanha pappa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|