Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
kytösavu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2009 20:23 Viestin aihe: |
|
|
Tuollaiset lakkopuheet on aika turhia, ei kai sitä enempää harmia oman alueen riistakannoille kannata aiheuttaa.
Aika mielivaltaista on touhu, jos ei muutama supi luolasta riitä perusteluksi. On tämä !&%¤#"! maa sekaisin. Tuskin minkään lakipykälän mukaista touhua lupaviranomaisilta. Kukahan uskaltaisi lähteä kokeilemaan oikeuksiaan käräjille, vai joko joku on uskaltanut? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
ktela Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2009 20:37 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä kannattaa valittaa, jos on tullut kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti. Ei vaadi mitään erityistä uskallusta, hallinto-oikeuteen vaan valitus 30 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista. Vaikka tulisi tappio, ei maksa kuin vajaan satasen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
steppe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.10.2009 22:12 Viestin aihe: |
|
|
Minua on alkanut harmittaa koko tämän maan meno, näiden päätösten tekijöiden takia. Siellä on !&%¤#"! ylioppilasmerkonoomia myöten asioista tietämättömiä kukkahattutätejä päättämässä asioista. Hankkisivat !&%¤#"! ensin itselleen oikean koulutuksen noihin hommiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 11.10.2009 22:19 Viestin aihe: |
|
|
steppe kirjoitti: | Minua on alkanut harmittaa koko tämän maan meno, näiden päätösten tekijöiden takia. Siellä on !&%¤#"! ylioppilasmerkonoomia myöten asioista tietämättömiä kukkahattutätejä päättämässä asioista. Hankkisivat !&%¤#"! ensin itselleen oikean koulutuksen noihin hommiin. |
Aamen. Eikä ne tädit ees riitä. Siellähän on mr. Siniset sangat (Alatalo) ja joku penteleen Rakkauden Runoilija (se kiharapäinen, mustiinpukeutunut alkoholin kanssa koheltaja) ja muita yhteiskuntamme suuria sivistyneitä. Voi herran nuudelit minä sanon. Enkä tarkoita sitä itämaista ruokalajia. _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
HuSa Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.02.2010 00:05 Viestin aihe: |
|
|
Aseet pois kansalta ennustus näyttää toteutuvan... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Atso Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.02.2010 12:38 Viestin aihe: |
|
|
Jos minulta pistoolin vievät ilman omia törvellyksiä, eivätkä uuteen anna mahdollisuutta, loppuu pienpedon metsästys seinään. Kulkekoot tasan niin paljon kuin sielu sietää. Sitten heitellään palloa koirien kanssa kunnes kuolo korjaa ja vaihdetaan rotua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lounela Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Mar 2008 Viestejä: 223 Paikkakunta: eteläpohojammaa
|
Lähetetty: 19.02.2010 18:05 Viestin aihe: |
|
|
minä ainaki täytän katoamis ilimootuksen kaikista pyssyystä sitte jos meinaavat tulla hakemahan pois |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jolkku Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.02.2010 19:35 Viestin aihe: |
|
|
tuskinpa ne metsästäjien aseisiin puuttuvat,jos ne on normaalissa käytössä.pistoolitkin saadaa pitää lopetus aseina aivan normaalisti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KKi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.02.2010 19:36 Viestin aihe: |
|
|
Jolkku kirjoitti: | tuskinpa ne metsästäjien aseisiin puuttuvat,jos ne on normaalissa käytössä.pistoolitkin saadaa pitää lopetus aseina aivan normaalisti. |
sit sä heräsit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fygy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.02.2010 19:41 Viestin aihe: |
|
|
KKi kirjoitti: | Jolkku kirjoitti: | tuskinpa ne metsästäjien aseisiin puuttuvat,jos ne on normaalissa käytössä.pistoolitkin saadaa pitää lopetus aseina aivan normaalisti. |
sit sä heräsit... |
+1 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 19.02.2010 19:53 Viestin aihe: |
|
|
toiset näkee liiankin märkiä unia,eiks vaa,etenkin KKi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.02.2010 20:17 Viestin aihe: |
|
|
Ihan tavallista. Minun RHYn kokouksessa kysyttiin RHP:n riistapäälliköltä aselain vaikutusta metsästysaseisiin. Kyllä siinä vakuuteltiin metsästysaseiden olevan tulevan lain vaikutuspiirin ulottumattomissa. Huomattavaa oli kuitenkin se, että riistapäällikkö tunsi asian valmisteluvaihetta heikosti ja muutoinkin vaikutti perehtyneen asiaan aika pintapuolisesti _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 19.02.2010 20:36 Viestin aihe: |
|
|
Jolkku kirjoitti: | toiset näkee liiankin märkiä unia,eiks vaa,etenkin KKi.
|
Jos tosissasi olit sitten sitä mieltä, että pistoolit saadaan pitää, niin lueppa minun ja muiden kokemuksista tuolta: http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=51104&start=225 _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 20.02.2010 09:44 Viestin aihe: |
|
|
luettu on,ja ihmetelty viranomaisen toimintaa.meillä vielä vanha laki voimassa!ite hommasin uuden pistoolin tammikuussa-ei edes haastattelua.viime vuoden lopussa AR-15 ei ongelmaa.ota oikeusasiamiehee yhteys.olen sen verran ollut yhteyksissä eri tahoihin,et normaalia metsästys harrastusta ei tulla vaikeuttamaa uudellakaa lailla.näkee kuka miten märkiä unia tahansa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
masiina Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.03.2010 17:04 Viestin aihe: Re: Pistoolit pois metsästäjiltä! |
|
|
Jolkku kirjoitti: | tuskinpa ne metsästäjien aseisiin puuttuvat,jos ne on normaalissa käytössä.pistoolitkin saadaa pitää lopetus aseina aivan normaalisti. |
HuSa kirjoitti: | Eräs tuttu joutui laittamaan 22 pistoolinsa myyntiin tiukentuneiden lupaehtojen takia. Kaverilla oli määräaikainen lupa lopetuspistoolille. Luvan määräaika tuli umpeen ja lupaa ei enään uusittu.. |
Jepjep..
_________________ "...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|