Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Maantiekiitäjä Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Syy 2008 Viestejä: 2543 Paikkakunta: Karu-Karjala
|
Lähetetty: 17.02.2010 10:28 Viestin aihe: |
|
|
Niin ei tarkoituksena ole ruveta virittämällä virittämään vaan hekea semmosta pintä herkkyyttä kaasuun Minkälaisella ahtimella oot tuon toteuttanut? Cooleri? Lisäsuuttimia(tarviiko) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
stöcklin Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Maa 2009 Viestejä: 289 Paikkakunta: Puutteen perä
|
Lähetetty: 17.02.2010 10:41 Viestin aihe: |
|
|
Toyota ct26:n kopio ja cooleri keulalla ja syötöt tapissa. nyt on ahtoja 0.6 baaria ja vedot entiseen nähden loistavat . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10221 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 17.02.2010 10:43 Viestin aihe: |
|
|
Jos meinaa pakuksi laittaa, niin kannattaa olla ABSit ja airbagit autossa, ei tule 80 lätkää... _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
töyhtöhyyppä Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2005 Viestejä: 1784 Paikkakunta: p 7200248 m , i 3423456 m
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
kollaa Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Lok 2008 Viestejä: 305 Paikkakunta: eepee
|
Lähetetty: 17.02.2010 11:19 Viestin aihe: |
|
|
täytyyhä nuo lujia olla ku hintaa nuo palio.. ekan auton tekstis pisti silimiin jatkuva neliveto,eli eikö sitä muka saa pois päältä ollenkaa? _________________ winsu super x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Maantiekiitäjä Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Syy 2008 Viestejä: 2543 Paikkakunta: Karu-Karjala
|
Lähetetty: 17.02.2010 11:24 Viestin aihe: |
|
|
kollaa kirjoitti: |
täytyyhä nuo lujia olla ku hintaa nuo palio.. ekan auton tekstis pisti silimiin jatkuva neliveto,eli eikö sitä muka saa pois päältä ollenkaa? |
Sitä itekin ihmettelin et mikä systeemi tuo on. Vetääkö oikeasti 4:llä pyörällä vai 3:lla. Tuo 80-lätkä ei kyllä kauheesti sytytä sen verta joutuu siirtymiä ajaan töihin,harrastuksiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
stöcklin Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Maa 2009 Viestejä: 289 Paikkakunta: Puutteen perä
|
Lähetetty: 17.02.2010 12:53 Viestin aihe: |
|
|
Jatkuva "neliveto" eli Edessä vetää yksi ja takana yksi ja sitä ei saa kytkettyä pois päältä ja sitten on alennus vaihteet valittavissa eli hidas ja nopea 4wd+ hodarissa taitaa olla sähköllä toimivat 100% lukot ,molemmilla akseleilla eli sitten "oikea 4wd". |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Maantiekiitäjä Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Syy 2008 Viestejä: 2543 Paikkakunta: Karu-Karjala
|
Lähetetty: 17.02.2010 13:03 Viestin aihe: |
|
|
stöcklin kirjoitti: | Jatkuva "neliveto" eli Edessä vetää yksi ja takana yksi ja sitä ei saa kytkettyä pois päältä ja sitten on alennus vaihteet valittavissa eli hidas ja nopea 4wd+ hodarissa taitaa olla sähköllä toimivat 100% lukot ,molemmilla akseleilla eli sitten "oikea 4wd". |
Taas tuli opittua uutta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
euroshopperi Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Elo 2008 Viestejä: 3875
|
Lähetetty: 17.02.2010 14:18 Viestin aihe: |
|
|
HDJ 80:ssä oli sitten 100 % sähkölukot eteen ja taakse ja keskitasauspyörästönlukko vaikka sitten sinne H- alueen hiekkateille. Taitaa olla se runkolaakerin pettäminenb ainoa huoli tuossa HDJ 80 mallissa. _________________ http://fi.wikipedia.org/wiki/J._V._Snellman |
|
Takaisin alkuun |
|
|
psk123 Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Jou 2005 Viestejä: 809
|
Lähetetty: 17.02.2010 18:42 Viestin aihe: |
|
|
Ei oo Hodarissa kaikisssa malleissa lukkoja ja jos on niin kannattaa testata toimiiko, on nimittäin sähkötoimiset ja moottori ajan saatossa hapettuu jumiin. Kiertokangen laakerit on ns. tyyppivika. Etuperä tuppaa myös kulumaan, kun kerran pyörii jatkuvasti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Maantiekiitäjä Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Syy 2008 Viestejä: 2543 Paikkakunta: Karu-Karjala
|
Lähetetty: 17.02.2010 19:40 Viestin aihe: |
|
|
Ei ole maasturin hankinnan suunnittelu helppoa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
euroshopperi Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Elo 2008 Viestejä: 3875
|
Lähetetty: 17.02.2010 20:28 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on vasta n 1 000 000 Km takana tollasilla HDJ malleilla ja hyvin on pärjätty. Yhdestä toosasta meni runkolaakeri ja sitä myöten yksi mäntä + kampiakseli yhteensä 6800€. ja yksi takalaakeri vaihdettu ihan huvin vuoksi. Ensimmäinen HDJ oli viimeinen Suomessa ilman veroa myyty 89, hintaa oli 183.000 mk. Myin sen pois ja sain saman vaihdossa 4 v myöhemmin. _________________ http://fi.wikipedia.org/wiki/J._V._Snellman |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Maantiekiitäjä Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Syy 2008 Viestejä: 2543 Paikkakunta: Karu-Karjala
|
Lähetetty: 17.02.2010 20:30 Viestin aihe: |
|
|
euroshopperi kirjoitti: | Mulla on vasta n 1 000 000 Km takana tollasilla HDJ malleilla ja hyvin on pärjätty. Yhdestä toosasta meni runkolaakeri ja sitä myöten yksi mäntä + kampiakseli yhteensä 6800€. ja yksi takalaakeri vaihdettu ihan huvin vuoksi. Ensimmäinen HDJ oli viimeinen Suomessa ilman veroa myyty 89, hintaa oli 183.000 mk. Myin sen pois ja sain saman vaihdossa 4 v myöhemmin. |
Siinä alkaa olla remontilla jo halvemman toyotan hinta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mosberg Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Hei 2007 Viestejä: 1631 Paikkakunta: Suoperämaa
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Maantiekiitäjä Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Syy 2008 Viestejä: 2543 Paikkakunta: Karu-Karjala
|
Lähetetty: 17.02.2010 21:38 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä se pitkä malli pitää olla et sopii kaikki elukat ja kamppeet. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|