Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Mikke89 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2005 16:11 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on Pointerin 2001 mallin koira tutka...
Muuten toimii ihan hyvin, mut kapulan antennit on perseestä, menee ihan normaalissakin käytössä rikki.
Oon vaihtanu jo 3 paksumpaa antennia vanhemmasta pointerin tutkasta ja nyt on kestäny jo jopa puol vuotta.
Ei se nyt ehkä Suomen huonoimpia tuotteita ole mutta perseestä kumminkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Petteri_N Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.01.2005 16:46 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Savotta-reppu jonka itse pyysin vanhan räjähtäneen reppuni tilalle osoittautui aika surkeaksi esitykseksi. Nahkaviilekkeet ovat liian kapeat ja tämä kiristyssysteemi toimii juuri niin huonosti kuin mahdollista. Periaatteessa ihan O.K. jos repussa kuskaa ihan pientä hilpettä,mutta mitään isompaa ei sillä saa siirrettyä jos repun haluaa saada vielä selkään. Edellisessä kulkivat tarvikkeet ilman tukehtumis/kuristumistunnetta.Viilekkeiden alalenkit aukeilevat itsestään,sillä nahka noissa viilekkeissä on ilmeisesti ohuinta mahdollista lerppunahkaa. Huono ostos. |
Minulla on samanlainen reppu käytössä, mutta pehmustetuilla remmeillä ja satularaudoilla. Itse olen siihen ollut hyvin tyytyväinen, mitä nyt olkahihnat ovat liiankin jytäkät ja hieman haittaavat ampumista.
Ompelin siitä sen ison etutaskun kahteen erilliseen osaan ja kyllästin kankaan grönlannin vahalla. Pitää vettäkin nyt tarpeeksi hyvin.
Pienestä se on tuotteen epäonnistuminenkin kiinni... _________________ Meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rutja ***
Liittynyt: 29 Jou 2004 Viestejä: 400 Paikkakunta: Kaakkois-Suomi
|
Lähetetty: 07.01.2005 10:04 Viestin aihe: |
|
|
Annan ääneni Finngrip Erä suksensiteelle. Siteen kireys on sopiva ja saappaissa on siteeseen sopiva kärki ja kannassa ura, mutta silti irtoaa suksi jalasta. Eilen hiihtelin kuutisen kilsaa jäniksien perässä ja suksi irtosi kolme kertaa. Tuntuu, että näissä on joku laskettelusidetyyppinen automaattilaukaisu.
Toisen sidelenkin kiinnityslirpukka vääntyi lisäksi niin mutkalle, että se pitää oikoa ruuvipenkissä ennen seuraavaa käyttöä. Toivottavasti alumiini kestää. Ehdoton helmi erävarusteiden joukossa. _________________ Reippaasti metsässä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jo vain Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.01.2005 18:01 Viestin aihe: |
|
|
Rutja kirjoitti: | Toisen sidelenkin kiinnityslirpukka vääntyi lisäksi niin mutkalle, että se pitää oikoa ruuvipenkissä ennen seuraavaa käyttöä. Toivottavasti alumiini kestää. Ehdoton helmi erävarusteiden joukossa. |
Aivan, mutta poikeuksena se, että oli se valmistaja silloin ollut kuka tahansa Kuusamon Uistin? tai joku muu, niin takavuosina ne !&%¤#"! takasiteen alumiiniset läpyskät saattoi kääntää mihin tahansa vaikka käsin. Ilman ruuvipenkkiä. Eivätkä ne siteen rempulat pysyneet jalassa muutoin kun silloin kun suksia koetti potkia pois. Mikäli hermoni eivät olisi teräksiset niin kuinkahan olisi käynyt!
Siksi suositten länsinaapureiden halkosuksien ostoa vaikka vain siteiden vuoksi. Tai sauvojen, kunhan mukana paketissa on nahkasommat. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
geratherm Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Hei 2004 Viestejä: 1501 Paikkakunta: Oulun lääni
|
Lähetetty: 07.01.2005 18:38 Viestin aihe: |
|
|
OFF TOPIC:
kävin muuten nyt ostamassa 20€ ruotsalaiset sukset, joissa oli nahka-sommat. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RovaniemiHunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.01.2005 20:59 Viestin aihe: |
|
|
geratherm kirjoitti: | OFF TOPIC:
Mitä olen 3 vuotiaasta hiihtänyt ja 7-12vuotiaana hiihtänyt kilpaa niin aina olen luullut että vain sauvoissa on sommat. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vituxmän Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.01.2005 15:04 Viestin aihe: |
|
|
Oesko tuo mäystin ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Petteri_N Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.01.2005 16:32 Viestin aihe: |
|
|
Elwoodin kanssa todettiin Ruåtsin armeijan suksien nahkamäystimet tasalaatuisiksi. Ensin katkes toinen ja noin parin sadan metrin jälkeen toinen... _________________ Meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.01.2005 16:39 Viestin aihe: |
|
|
Petteri_N kirjoitti: | Elwoodin kanssa todettiin Ruåtsin armeijan suksien nahkamäystimet tasalaatuisiksi. Ensin katkes toinen ja noin parin sadan metrin jälkeen toinen... |
_________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jo vain Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.01.2005 17:24 Viestin aihe: |
|
|
Petteri_N kirjoitti: | Elwoodin kanssa todettiin Ruåtsin armeijan suksien nahkamäystimet tasalaatuisiksi. Ensin katkes toinen ja noin parin sadan metrin jälkeen toinen... |
Voihan haakana, minulla ne vain ovat kestäneet. Paitsi muovista tehdyt sommat, joista toinen hajosi -10 C ja toinen -11 C pakkasessa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mehtuumies Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Jou 2004 Viestejä: 250 Paikkakunta: etelän lämmössä
|
Lähetetty: 09.01.2005 00:45 Viestin aihe: |
|
|
[quote="Jo vain"][quote="Petteri_N"]Elwoodin kanssa todettiin Ruåtsin armeijan suksien nahkamäystimet tasalaatuisiksi. Ensin katkes toinen ja noin parin sadan metrin jälkeen toinen...[/quote]
Voihan haakana, minulla ne vain ovat kestäneet. Paitsi muovista tehdyt sommat, joista toinen hajosi -10 C ja toinen -11 C pakkasessa. [/quote]
Voi ainakin sanoa että sommat oli suhteellisen tasalaatuisia kun hajosivat melkein samassa lämpötilassa
ei ne välttämättä osaa hyviä sompia tehä mutta se tasalaatuisuus, se on tärkiä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.01.2005 19:52 Viestin aihe: |
|
|
Winsun ranger haulikon paukut 3.5mm 32g. Kaikki haulit ei lähteny edes välitulpasta, vaan jäi niihin seinämiin kiinni. Mitähän niillä sainkaan... Varmaan yhden teeren haavoille, joka pölähti kolmella paukulla. _________________ Syön ammuttua lihaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Narupyytäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.01.2005 20:16 Viestin aihe: |
|
|
Ehdoton ääni Nokian kännykän akulle. Puhelin kestää pudottaa parista metristä, uittaa järvessä jne... Mutta, auta armias ku lämpötila tippuu alle nollan. Ei kestä kovin pitkiä jahtiselostuksia antaa. -20 asteella ei auta ottaa housuista pois alkuunkaan...siis puhelinta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
geratherm Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Hei 2004 Viestejä: 1501 Paikkakunta: Oulun lääni
|
Lähetetty: 10.01.2005 20:38 Viestin aihe: |
|
|
RovaniemiHunter kirjoitti: | geratherm kirjoitti: | OFF TOPIC:
Mitä olen 3 vuotiaasta hiihtänyt ja 7-12vuotiaana hiihtänyt kilpaa niin aina olen luullut että vain sauvoissa on sommat. |
No joo.. Luonnollisesti suksien mukana oli sauvat, joissa oli nahkasommat. Enpä ajatellu tuotakaan loppuun.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RovaniemiHunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.01.2005 22:23 Viestin aihe: |
|
|
Arvasin että sauvoista on kyse. Hyvä juttu että nahkasommat ni ei halkea pakkasessa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|