OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Chevalier ja laatu?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Stutzen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Tou 2007
Viestejä: 498
Paikkakunta: Länsi-Suomi

LähetäLähetetty: 13.11.2009 11:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Metsästäjä kirjoitti:
Meinasitko perisofeus, että Cordura -kenkä olisi nahkakenkää kestävämpi? Meistä moni tuppaa toki laiminlyömään oman metsästyskengän hoitonsa, joka erityisesti nahkakengän kohdalla on tuhoisaa.

Olen myös ymmärtänyt, että puhtaasti nahkakenkä hengittää kalvokenkää paremmin? Nahkakengän etuna oikein hoidettuna, pitkä käyttöikä eikä tarvitse pelätä milloin kalvo menee rikki.


Olen samaa mieltä. Hoidettu nahkakenkä ei mitään kalvoja kaipaa, hengittää paremmin ilman kalvoja. Edellyttää säännöllistä rasvausta, jotta pitää veden. Esim. Lundhagsin kengät oat ilman kalvoja ja toimivat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tonto
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Tou 2009
Viestejä: 44
Paikkakunta: Autuaat metsästysmaat

LähetäLähetetty: 16.11.2009 22:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Stutzen kirjoitti:
Metsästäjä kirjoitti:
Meinasitko perisofeus, että Cordura -kenkä olisi nahkakenkää kestävämpi? Meistä moni tuppaa toki laiminlyömään oman metsästyskengän hoitonsa, joka erityisesti nahkakengän kohdalla on tuhoisaa.

Olen myös ymmärtänyt, että puhtaasti nahkakenkä hengittää kalvokenkää paremmin? Nahkakengän etuna oikein hoidettuna, pitkä käyttöikä eikä tarvitse pelätä milloin kalvo menee rikki.


Olen samaa mieltä. Hoidettu nahkakenkä ei mitään kalvoja kaipaa, hengittää paremmin ilman kalvoja. Edellyttää säännöllistä rasvausta, jotta pitää veden. Esim. Lundhagsin kengät oat ilman kalvoja ja toimivat.



Moi,

Itselläni on yhdet chevalierin kengät autotallissa odottamassa romukuubaa! Minun mielestäni näissä hinta ja laatu ei vaan kohtaa. Pari syksyä kävelin ja vuotivat kuin seulat, vaikka pidin niitä aina hyvässä rasvassa, kuin kivääriä konsanaan Shocked

Lundhagsia on kyllä minun tuttavapiirissä kehuttu kovasti. Voip olla et tulee laitettua semmoset sit chevalierien tilalle Very Happy jos passaavat lestiltään....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tomppav
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Huh 2004
Viestejä: 477
Paikkakunta: koillis-savo

LähetäLähetetty: 19.11.2009 11:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eilen soitti Chevalierin myyjä ja kertoi ottaneensa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen koska maahantuoja ei ota asiaan kantaa. Myyjä kertoi kuluttaja-asiamiehen kertoneeen että kenkien pitäisi kestää 5v (!!) ja myyjän olevan korvausvelvollinen. Joten rahat ovat tulossa takaisin. Smile

Sitte kattelemaan sopivia kenkiä Laughing
_________________
ei net yhettömissä ole...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Peura-esari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Elo 2007
Viestejä: 3209
Paikkakunta: Kaljalla

LähetäLähetetty: 19.11.2009 20:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuskin olet saamassa koko hintaa takaisin. Aika oudolta kuulostaa toi 5 vuode "pakkokestää"- aika. Joku saattaa viidessä vuodessa käyttää kenkää enemmän, kuin moni muu ihminen 25 vuodessa. Itse kenkien rekliksiä vastaanottaanena ja kuluttaja-asiamiehen kanssa usein asioineena joka kerta on "pakkokestää"- aika on ollut puolivuotta.

Kaupat eivät ole velvollisia korvaamaan samaa hintaa takaisin, minkä olet maksanut tuotteesta, koska tuotteesta on ollut jo asiakkaalle "hyötyä" sen viiden vuoden ajan. Perceestä sinänsä.
_________________
Nenäpunkki- mikä ihana tekosyy...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tomppav
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Huh 2004
Viestejä: 477
Paikkakunta: koillis-savo

LähetäLähetetty: 20.11.2009 11:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tässä tapauksessa kuluttajana voin ainoastaan harmitella etä olipas huonot kengät. Smile
_________________
ei net yhettömissä ole...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com