Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
tapmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.09.2009 17:08 Viestin aihe: |
|
|
pakkas_antti kirjoitti: | Riittääkö että tähän puhaltaa vai pitääkö "lirkutella"? |
Kyllä se vaan niin on pillin kuin pillin kanssa, että kyllä niitä pitää osata käyttää kuten mitä tahansa muutakin instrumenttia. Vaikka houkutuspillit ovat aika yksinkertaisia kapistuksia, kannattaa niihin suhtautua samoin, kuin esim. soittimiin. Itse käytän autolla tekemäni työn ja kodin väliset ajelut usein pillittelyn tekniikkaharjoituksiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jusbe_u Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.09.2009 21:14 Viestin aihe: huoh |
|
|
voi perhanan perhana..... oon omista GHJ:n pitkääääään varmaan pari vuotta tuloksetta......... mistä kuseeee...... (pientä epätoivoa ilmassa)
olen koittanut useita eripaikkoja, kellon aikoja, hajuttomuutta, näkymättömyys..... mutta ei tuuu... _________________ http://www.adressit.com/aseet |
|
Takaisin alkuun |
|
|
torant Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.09.2009 21:39 Viestin aihe: Re: huoh |
|
|
jusbe_u kirjoitti: | voi perhanan perhana..... oon omista GHJ:n pitkääääään varmaan pari vuotta tuloksetta......... mistä kuseeee...... (pientä epätoivoa ilmassa)
olen koittanut useita eripaikkoja, kellon aikoja, hajuttomuutta, näkymättömyys..... mutta ei tuuu... |
Tässä ketjussahan muistaakseni oli joillain samaa ongelmaa, oli muistaakseni kokeillut toista pilli merkkiä, niin oli kettu tullut. Jos kokeilla haluaa, niin ostaa toisen merkkisen pillin? Vaikka tän nordic predatorin. Ja tärkein, onko alueella edes kettuja tai edes supeja? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tonu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.09.2009 22:16 Viestin aihe: |
|
|
Sanokaas millasta sarjaa teette nordicilla yleensä ku pillitätte?itel vähän hakusessa toi ääni nordicil et mikä ois hyvä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Saraspaa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.09.2009 22:24 Viestin aihe: |
|
|
Olen kans tuon nordikin hommannu, ja appiukon pellolla tarkotus käydä pillittämässä ensi luritukset. Lisäksi olen kattonu retkikartasta sopivia paikkoja talvea varten. Mukavan olonen harrastus pitkän talven varalle, ja saa samalla kannettua oman kortensa kekoon riistan hoidossa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jari2 Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 1284 Paikkakunta: pohjois-häme
|
Lähetetty: 29.09.2009 18:32 Viestin aihe: |
|
|
Mä vaihdoin kanssa Nordikin toiseen pilliin niin alkoi tapahtumaan. _________________ Tottelevaisuus on metsästysinnon puutetta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jusbe_u Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.09.2009 22:58 Viestin aihe: moi |
|
|
sen takia en halua vaihtaa merkkiä koska pari kertaa olen kuullut jäniksen parkumista GHJ on mielestäni lähinnä totuutta.
harakat,varikset tulevat todella ilosesti pillille kerran toukokuussa sain supipariskunnan luolasta pihalle olin sillon kameran kanssa liikenteessä mutta siihen ne sit jäävät.
alueella missä oon olllu niin on kettu havaintoja lähi viikoilta. kai se vaan on tämä julma totuus:
"Metsästäjiä on kahta luokkaa on pyyntimiehiä ja saamamiehiä" _________________ http://www.adressit.com/aseet |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Toppu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.09.2009 20:20 Viestin aihe: |
|
|
GHJ on mulla pelannu paremmin ku nordikki, mut jos kettu on huijattu esim.GHJ:llä ja sitä ei o saatu nii seuraavalla kerralla kannattaa olla toinen pilli.. näin ainkai oma kokemus on opettanu.. _________________ Panoksia, Paljo!
http://mrkonepaja.blogspot.fi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nippon1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.10.2009 17:53 Viestin aihe: |
|
|
nordikki pellaa ko junan vessa eilennii kettu kallelleen _________________ Rauhasa hissun kissun |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ukkometso Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.10.2009 18:47 Viestin aihe: |
|
|
itelläki ois tarkotus hommata kettupilli ja lähtee kokeilee tätä hienoutta,mut ainut vaan että ostaako nordikin vai sen ghj vai mikä se oli.
Joten jos voisitte listata hyvä ja huonoja puolia kys. pilleistä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nippon1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.10.2009 19:49 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on semmonen pienellä metallikielelläki oleva mutta se menee helposti tukkoon ko kovin kuolaa. _________________ Rauhasa hissun kissun |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Saraspaa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.10.2009 19:51 Viestin aihe: |
|
|
Tämän topicin kun kahlailee sivu sivulta läpi niin löytyy pilleistä pajon juttuja, sekä hyviä että huonoja.
T: Myöskin aloitteleva pillittäjä
Itse päädyin Nordikiin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hanttaralli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.10.2009 21:15 Viestin aihe: |
|
|
Mulla roikkuu molemmat pillit kaulalla,NP ja GHJ.Tänään kaatu GHJ:llä.Naaraskettu,pillitystä 25 min,ampumamatka 20m,tuli selän takaa,ei tuulta ja kaliiperina kokovaippa 22-250.Ei tarvinnu parsia Paikka oli iso soramonttu jossa aamulla näin jäljet lumessa.Molemmat pillit toimii ku ettii mestat missä ketut liikkuu.Jäätyisi tuo maa ja tulis vielä vähän lunta nii sitte vaa kulkupaikoille pillittää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.10.2009 08:30 Viestin aihe: |
|
|
Sitä ei kannata tehdä, että pillittelee ja kun kettu tulee, niin antaa sen mennä. Se sama kettu ei sille samalle äänelle enään toisten näyttäydy.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jölli Kanta-asiakas
Liittynyt: 30 Jou 2006 Viestejä: 1437 Paikkakunta: kymenlaakso
|
Lähetetty: 07.10.2009 14:29 Viestin aihe: |
|
|
jos samoilla paikoilla käy pillittelemäs kannataa pilliä/ääntä vaihtaa. voi olla että kettua et ole nähny, mutta kettu on nähny tai haistanu pillittäjän. mulla nordik, ghj ja woodswisen small prey crier. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|