OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Koira-GPS?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
inkavuori
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Mar 2008
Viestejä: 115
Paikkakunta: PÖLJÄ

LähetäLähetetty: 20.03.2009 22:37    Viestin aihe: Re: Valikot Vastaa lainaamalla viestiä

arzi kirjoitti:
inkavuori kirjoitti:
PS. Hunter sovellus/G400 vanhaa Myytä vastaan näkyisi olevan< 850e ja vanhasta 310 pannasta hyvitys 400 e

Ihme hinnoittelua. Mie oon yleensä ostanu rahalla, enkä vanhoilla romuilla. Laitappa samalla oikea, koko paketin hinta kun noita kauppaat Very Happy Vai eikö ilkiä Rolling Eyes


En minä mitään kauppaa !! Kyselinvain myyjiltä millä hintaa laitteita on markkinoilla ! Juttu juontaa Harmahtavan kyselyihin !
Eli itse tarjosin Tracker myyjälle kun sattuu olemaan mulla vanha My way/310 panta vaihdossa uuteen Hunter sovellukseen/ G400 eli noin olis vaihtunut.
On mulla tuossa uusi G400 vielä ja Hunter sovellus käytössä jonka hankin Tammikuulla, että silleen Rolling Eyes Rolling Eyes
Pitäs opetella lukemaan rivien välistä eli 450 e väliä ! Laughing Laughing
_________________
Paam
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Pehtooria
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Tam 2009
Viestejä: 29

LähetäLähetetty: 20.03.2009 23:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

taitaa olla pakettihinta 1049 (suositus) todellista myyntihintaa en tiedä. Mutta laatu maksaa! Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan. Mutta onhan trackerin pannassa sellainen takuu että ei muilla. Jos eka jahtikauden aikana panta menee sököksi,saa samantien lähimmälta jälkeenmyyjältä uuden tilalle. Tällaista minä arvostan ja saisi ottaa mallia muutkin tutkavalmistajat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 20.03.2009 23:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pehtooria kirjoitti:
taitaa olla pakettihinta 1049 (suositus) todellista myyntihintaa en tiedä. Mutta laatu maksaa! Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan. Mutta onhan trackerin pannassa sellainen takuu että ei muilla. Jos eka jahtikauden aikana panta menee sököksi,saa samantien lähimmälta jälkeenmyyjältä uuden tilalle. Tällaista minä arvostan ja saisi ottaa mallia muutkin tutkavalmistajat.


Nämähän ovat neuvottelun tuloksia. Minä saan ainakin UP:ltä pannan heti tilalle, jos joudun lähettämään huoltoon.

Trackeriltä en tällaista lupausta saanut...Miksei tällaista ehdotettu kun tiedustelin asiaa?
Kerrottiin vain,että nopeasti huolletaan olikohan 5pvä?
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pehtooria
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Tam 2009
Viestejä: 29

LähetäLähetetty: 21.03.2009 00:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Enpäs osaa tuohon vastata että miksi sinulle asiaa ei ole kerrottu. Kun ostin pannan,myyjä sanoi että voin käydä vaikka ivalon kauppiaalla tutkan vaihtamassa jos siellä olen jahdissa ja menee rikki. Hlohi jos lukee tätä keskustelua niin voisitko vahvistaa tämän takuu asian?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 21.03.2009 00:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pehtooria kirjoitti:
Enpäs osaa tuohon vastata että miksi sinulle asiaa ei ole kerrottu. Kun ostin pannan,myyjä sanoi että voin käydä vaikka ivalon kauppiaalla tutkan vaihtamassa jos siellä olen jahdissa ja menee rikki. Hlohi jos lukee tätä keskustelua niin voisitko vahvistaa tämän takuu asian?


Hlohi varmaan muistaakin asian kun kysyin häneltä takuusta.
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 21.03.2009 06:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harmahtava kirjoitti:
Pehtooria kirjoitti:
Enpäs osaa tuohon vastata että miksi sinulle asiaa ei ole kerrottu. Kun ostin pannan,myyjä sanoi että voin käydä vaikka ivalon kauppiaalla tutkan vaihtamassa jos siellä olen jahdissa ja menee rikki. Hlohi jos lukee tätä keskustelua niin voisitko vahvistaa tämän takuu asian?


Hlohi varmaan muistaakin asian kun kysyin häneltä takuusta.


Vaihtotakuu koskee uusia pantoja.

Jos panta on käytetty, esim takuukunnostettu, niin sillä on erilainen takuu. Olit ostamassa tehtaalta takuukunnostettua pantaa - harmi ettemme päässeet hinnasta sopimukseen. Siitä se ero johtui.

Vaihtotakuu koskee Tracker Store liikkeestä ostettuja pantoja ja ne voi vaihtaa missätahansa Tracker Store liikkeessä. Takuuta ei tarvitse erikseen "neuvotella", vaan tulee kuin "manulle illallinen".

Itseasiassa neuvottelu on turhaa, kaikille asiakkaille on samat säännöt, siitä yksinkertaisesta syystä että on mahdotonta muistaa tuhansien eri asiakkaiden omia erikoissääntöjä. Paljon helpompi, kaikkien aikaa säästävä tapa on tehdä selkeät kuviot kuinka hommaa hoidetaan. Toisaalta se on myös reilumpi tapa. "Hiljainen" ja vähemmän vaativa asiakas saa yhtä hyvän palvelun kuin rohkeampi ja vaativampi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
inkavuori
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Mar 2008
Viestejä: 115
Paikkakunta: PÖLJÄ

LähetäLähetetty: 21.03.2009 09:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harmahtava kirjoitti:
Pehtooria kirjoitti:
Enpäs osaa tuohon vastata että miksi sinulle asiaa ei ole kerrottu. Kun ostin pannan,myyjä sanoi että voin käydä vaikka ivalon kauppiaalla tutkan vaihtamassa jos siellä olen jahdissa ja menee rikki. Hlohi jos lukee tätä keskustelua niin voisitko vahvistaa tämän takuu asian?


Hlohi varmaan muistaakin asian kun kysyin häneltä takuusta.


No mitäs varten sinä et sitten uutta ostanut, jos takuukunnostettuja kyselet ?? Confused

Nyt taitaa ne "tyhjät tynnörit paukkua"
_________________
Paam
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5938

LähetäLähetetty: 21.03.2009 09:28    Viestin aihe: Re: Valikot Vastaa lainaamalla viestiä

inkavuori kirjoitti:
Mulla oli sama My Wayssa teksti valikot ja vastustin itse näitä Ikonivalikoita ja nyt kun olen sinut niiden kanssa niin tekstivalikot tuntuvat vanhanaikaisilta. Ei varmaan mene kauaa, kun muutkin laittaa Ikonipohjaisiksi. Wink


Mielellään saisi olla valittavissa, haluaako käyttää ikonivalikoita vaiko perinteisiä.
Nimittäin se käyttöliittymän käyttämisen helppous metsässä ja liikkeellä on ikonipohjaisella hankalampaa kuin perinteisillä valikoilla.

Miksikö? No kun niitä valikoita selataan sillä navi-näppyllä (sillä neljään suuntaan painettavalla): valikossa voit mennä pelkästään ylös/alas, mutta ikoneissa myös sivuille. Ainakaan omat nakkisormet tahtovat ikoni-pohjaisissa liittymissä aiheuttaa liian paljon vikapainalluksia (pitäis mennä ylös, mutta meneekin sinne sivulle). Viimeistään siinä vaiheessa jos meinaa aktivoida valinnan sillä navin keskinappulalla.

Siis omalla kohdallani perinteinen kahteen suuntaan selattava valikko toimii käyttäjäystävällisemmin ulkoillessa kuin ikonit.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 21.03.2009 14:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

inkavuori kirjoitti:
Harmahtava kirjoitti:
Pehtooria kirjoitti:
Enpäs osaa tuohon vastata että miksi sinulle asiaa ei ole kerrottu. Kun ostin pannan,myyjä sanoi että voin käydä vaikka ivalon kauppiaalla tutkan vaihtamassa jos siellä olen jahdissa ja menee rikki. Hlohi jos lukee tätä keskustelua niin voisitko vahvistaa tämän takuu asian?


Hlohi varmaan muistaakin asian kun kysyin häneltä takuusta.


No mitäs varten sinä et sitten uutta ostanut, jos takuukunnostettuja kyselet ?? Confused

Nyt taitaa ne "tyhjät tynnörit paukkua"


Olisikohan uuden pannan hinta syynä miksen laittanut uutta trackeria

3 Suurinta syytä oli miksen laittanut Trackeria
Hinta, Takuu ja käytettävä puhelin, laitoin E71 akun keston takia
Hunterissa ei ole E71 suositeltavien listalla
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
inkavuori
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Mar 2008
Viestejä: 115
Paikkakunta: PÖLJÄ

LähetäLähetetty: 21.03.2009 15:10    Viestin aihe: Panta Vastaa lainaamalla viestiä

Laitoitko sitten vanahan UP:n vai uuven ?

Vastaus alempaan Asia vilipitön, kun kerta laitteet toimii ja eikun jatketaan Wink
_________________
Paam


Viimeinen muokkaaja, inkavuori pvm 21.03.2009 21:03, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 21.03.2009 16:01    Viestin aihe: Re: Panta Vastaa lainaamalla viestiä

inkavuori kirjoitti:
Laitoitko sitten vanahan UP:n vai uuven ?


Esittely pannan.. uuden takuulla
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 22.03.2009 13:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

veetee kirjoitti:
Kerran tainnut koettaa kun velimies oli koiran kanssa metsässä. Onnistui kyllä. Muistaakseni kun päivitti selaimen sivun, niin siinä se näkyi koira sijainti. Ja muut infot, kun siirsi hiiren nuolen päälle.


Sen verran tuli kokeiltua tuota netin kautta seuraamista.
Emäntä hiihtolenkille ja panta mukaan.
Netin kautta pystyy seuraamaan ihan reaali ajassa, firefoxiin kun vielä lataa lisäosan,että se päivittää sivun 15s välein.
Normaalisti Firefox päivittää sivun minuutin välein

Porukanjohtajalle läppäri autoon ja mokkulalla yhteys.
Niin voi seurata isolta näytöltä yhtä aikaa kolmea koiraa ja voipa katsoa välissä vielä missä ne koiran omistajat viilettää..
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5938

LähetäLähetetty: 22.03.2009 17:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Perkules, kun alkaa tuo muisti pätkiä. Olinpa velimiehen kanssa tänään pilkillä ja tuli muun porukan kanssa jutuksi nuo koiratutkat. Nimittäin velimiehellä on kanssa UP, ja siltä hajos viime syksynä puhelin kesken metsäreissun - ja just kun koira oli hirven perässä. Tapahtui keskellä viikkoa, ja hänpä soitteli kaverinsa puhelimella mulle töihin, että ennätänkö katsasta missä halli luuraa ja antaa tietoja koirasta.

Onneksi oli aiemmin antanut omasta gepsi-pannastaan käyttäjä/tunnussana-tiedot, niin pystyin netin kautta loggautumaan UP:n serverille ja kertoilemaan reaaliajassa koiran liikkeet. Eli toimiihan se.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
odottaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2008
Viestejä: 319

LähetäLähetetty: 06.05.2009 15:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ylläpidolle:

Itse en saa poistettua tätä viestiäni, joten voisitteko poistaa tämän, foorumin selkeyden kannalta

Kiitos !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Sivu 6 Yht. 6

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com