OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Minne sorsaan jyväskylän seudulle?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pikkulaika
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Hei 2004
Viestejä: 21

LähetäLähetetty: 29.07.2004 15:55    Viestin aihe: Minne sorsaan jyväskylän seudulle? Vastaa lainaamalla viestiä

Olen muuttanut juuri Jyväskylään ja tarkoitus olisi löytää joku hyvä sorsapaikka tästä lähialueelta. Mikä olisi siis hyvä paikka? Minulla on kolmevuotias labbisnarttu ja olisi sääli jos se ei pääsisi tarpeeksi mettälle vain siitä syystä, että olen kaukana vaki sorsapaikoistani. Mistä siis saisi lupia ja kenen puoleen kannattaisi kääntyä?

Kysyin tätä samaa asiaa noutajajärjestön sivuilta ja sieltä tuli vastaus, että ei tällä palstalla oikein metsästäjiä ole ja kannattaa siksi kysyä täältä. Minusta oli aika outoa, että noutajaharrastajista niin harva harrastaa metsästystä. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 30.07.2004 12:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kokeile metsästysnoutajien sivuilta,siellä on jotain aiheeseen liittyvää.
Onkohan tämä jonkinlaista kateutta, kun ei viitsitä antaa uusille vinkkejä
jahtipaikoista??? Wink
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: 11.11.2004 22:48    Viestin aihe: Toivakka Vastaa lainaamalla viestiä

kyllä ainakin www.villipohjola.com on jotain tietoo ainakin toivakassa on jotain alueita karttakin sieltä löytyy niistä alueista. Yhen päivän luvalla saa ampua viis sinikkoa...mutta kannattaa kattoa tuolta jos kiinostaa.
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: 11.11.2004 23:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän täällä varmaan hyviä paikkoja olisi, varsinkin Laukaan suunnassa järviä riittää. Mutta se vieraspaikkakuntalaisen päiväluvan saanti onkin sitten eriasia, yleensä näissä vaaditaan, että kalastuskunnan/seuran jäsen on sun mukana metällä Sad . Itse olen jo luopunut toivosta ja kulkenut suosiolla omille metsästysmaille, vaikka kilometrejä tuleekin rutkasti Wink .
Takaisin alkuun
wildgame
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hei 2004
Viestejä: 968
Paikkakunta: Itäinen Uusimaa ja keski-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 12.11.2004 11:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kysäsepä ph-erästä Muuramesta, ne myy lupia ainakin Muuratjärvelle, samoten ne osaa sanoa tohon Päijänteelle lupia myyvistä paikoista, ei oo hinnatkaan muistaakseni ihan päätähuimaavia... no alkaa vissiin oleen vähän myöhäistä tälle kaudelle kohta mutta ens syksynä.. ja jos olen vielä maisemissa ens syksynä niin ota yhteyttä jos tarviit kaveria jahtiin Smile
_________________
Respect the Game....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 14.11.2004 15:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Leppävedelle ei kannata lupia hankkia koska metsästys alueet ovat niin hajannaisia että menee sekaisin ja sorsat pysyy rauhoitus alueilla ja hankasalmella taas ei niin hirveesti lintua ole että kannattaa katella laukaasta hyviä paikkoja.
Takaisin alkuun
kyllä
Vieras





LähetäLähetetty: 21.11.2004 15:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saarijärvellä on kulma ollut tänä vuonna eniten lintuja aikoihin !!!
Muuta en siitä paikasta tiiä !!!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com