OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Ase&Esittely: Armeijan ylijäämä erävarusteena
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 41, 42, 43  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20464
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 09.12.2008 10:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

citymies kirjoitti:


Kesällä kun lähteepi kalalle tai marjastamaan tuollainen 100% ohut ripstoppipuuvilla on oikein hyvä materiaali. Samoin kauris-, kyyhky- ja sorsajahdissahan on joskus suorastaan helteistä.



Onko jollain tietoa, mikä tuo ribstop on?

Itse olen ”arvaillut”, että se olisi jonkinlainen verkko kankaan sisällä, jonka tehtävänä on estää pieniä repeämiä etenemästä.



Onko tuo kankaassa näkyvä neliökuvio sitä ribstoppia vai mikä tuon ribstopin perimmäinen idea on?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Flash
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2007
Viestejä: 199
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

LähetäLähetetty: 09.12.2008 10:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen kanssa Varustelekasta tilannut ja ainakin toistaiseksi olen ollut tyytyväinen. Eilen laitoin tilaukseen "rämpimishousut" Varsinais-Suomalaiseen metsään eli germaanien vihreät talvimalliset kalvohousut käytettynä. Hintaa 25 egee.
Uskoisin housujen olevan hintansa väärtti.
Tuota Lahtisen maastotakkia olen myös käyttänyt, ei ole ollut valittamista.
Taskuja riittävästi, lämmin, mukava päällä, kestävä. Kaikin puolin oiva takki.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Paatti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Lok 2004
Viestejä: 3041

LähetäLähetetty: 09.12.2008 10:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ripstop on sinne kankaan sisään kudottua nylonlankaa, joka juurikin tekee sen ruutukuvion. Tarkoituksena on vahvistaa sitä kangasta ja estää pienten repeämien laajeneminen, niin kuin ajattelitkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20464
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 09.12.2008 15:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuten on tullut mainittua, ylijäämäkilkkeitä myyvät muutkin paikat kuin “erikoisliikkeet”. Tuommoinen otti silmään Honkkarissa.





Jos yksittäiskappale sattuu sopimaan päälle, niin hinta alkaa olla aika lailla kohillaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lehtone
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 12 Mar 2007
Viestejä: 15
Paikkakunta: Vermuntila

LähetäLähetetty: 10.12.2008 11:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lahtinen kirjoitti:
Kuten on tullut mainittua, ylijäämäkilkkeitä myyvät muutkin paikat kuin “erikoisliikkeet”. Tuommoinen otti silmään Honkkarissa.





Jos yksittäiskappale sattuu sopimaan päälle, niin hinta alkaa olla aika lailla kohillaan.


Tuota samaa saksan armeijan takkia/paitaa myydään varustelekassa 1 euron hintaan. Hinta-laatusuhde kohdillaan Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 10.12.2008 11:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lehtone kirjoitti:
Tuota samaa saksan armeijan takkia/paitaa myydään varustelekassa 1 euron hintaan. Hinta-laatusuhde kohdillaan Wink


Honkkarin kate ainakin 8x Smile

Näyttää tuossa lahtisen kuvassa melko rispaantuneilta tuo hyllykama, mutta sitävastoin takki vähän käytetyltä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
EKo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 127

LähetäLähetetty: 10.12.2008 13:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

perisofeus kirjoitti:
Lehtone kirjoitti:
Tuota samaa saksan armeijan takkia/paitaa myydään varustelekassa 1 euron hintaan. Hinta-laatusuhde kohdillaan Wink


Honkkarin kate ainakin 8x Smile

Näyttää tuossa lahtisen kuvassa melko rispaantuneilta tuo hyllykama, mutta sitävastoin takki vähän käytetyltä.

Vaikea sanoa, mutta näyttäisi olevan tuo Honkkarin takki se vähän tukevampi, eli hupullinen ja munamittainen. Varustelekan takki on sensijaan puserotyyppinen kesäkäyttöön. Eli eri vermeet.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wildmind
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 1546
Paikkakunta: Merijärvi, Manse-Viinikka

LähetäLähetetty: 10.12.2008 18:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pyörähdin minäkin tänään tuolla Varustelekan myymälässä.. Ensivaikutelma oli siisti ja asiallinen... Matkaan tarttui makuupussin kompressiosäkki, käytetty lumipuku (saksal) sekä vedenpitävä kännykkäpussi... hintaa kertyi hankinnoille hiukka alle 30:- joten olen tyytyväinen... Ruotsin latvalintujahtiin on päällysparseelia ja koiragepsin älykännykkäkin pysyy kuivana... taidan mennä toistenniin kaupoille Wink
_________________
Usu peritus hariolo veracior
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kostikoira
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Lok 2007
Viestejä: 145

LähetäLähetetty: 10.12.2008 18:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

EKo kirjoitti:
perisofeus kirjoitti:
Lehtone kirjoitti:
Tuota samaa saksan armeijan takkia/paitaa myydään varustelekassa 1 euron hintaan. Hinta-laatusuhde kohdillaan Wink


Honkkarin kate ainakin 8x Smile

Näyttää tuossa lahtisen kuvassa melko rispaantuneilta tuo hyllykama, mutta sitävastoin takki vähän käytetyltä.

Vaikea sanoa, mutta näyttäisi olevan tuo Honkkarin takki se vähän tukevampi, eli hupullinen ja munamittainen. Varustelekan takki on sensijaan puserotyyppinen kesäkäyttöön. Eli eri vermeet.


Kuvasta päätellen näyttää tosiaan tukevammalta takilta. Itse ostin sen lekasta housujen kanssa pukuna yhteensä 25 e:llä. Ei silti harmita, kun on tosi mukava päällä ja housutkin istuvat yllättävän hyvin pitkälle henkilölle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pahvihirvi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 31 Hei 2008
Viestejä: 28
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 10.12.2008 21:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

wildmind kirjoitti:
Pyörähdin minäkin tänään tuolla Varustelekan myymälässä.. Ensivaikutelma oli siisti ja asiallinen... Matkaan tarttui makuupussin kompressiosäkki, käytetty lumipuku (saksal) sekä vedenpitävä kännykkäpussi... hintaa kertyi hankinnoille hiukka alle 30:- joten olen tyytyväinen... Ruotsin latvalintujahtiin on päällysparseelia ja koiragepsin älykännykkäkin pysyy kuivana... taidan mennä toistenniin kaupoille Wink


Kerro kokemuksia tuosta kännypussista, itsekin olin sitä jo tilaamassa, mutta aattelin jättää ens kertaan. Tilasin pari pooloa ja sit sellaisen ruskean jenkkien karvavuorisen fleecetakin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wildmind
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 1546
Paikkakunta: Merijärvi, Manse-Viinikka

LähetäLähetetty: 10.12.2008 21:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pahvihirvi kirjoitti:
wildmind kirjoitti:
Pyörähdin minäkin tänään tuolla Varustelekan myymälässä.. Ensivaikutelma oli siisti ja asiallinen... Matkaan tarttui makuupussin kompressiosäkki, käytetty lumipuku (saksal) sekä vedenpitävä kännykkäpussi... hintaa kertyi hankinnoille hiukka alle 30:- joten olen tyytyväinen... Ruotsin latvalintujahtiin on päällysparseelia ja koiragepsin älykännykkäkin pysyy kuivana... taidan mennä toistenniin kaupoille Wink


Kerro kokemuksia tuosta kännypussista, itsekin olin sitä jo tilaamassa, mutta aattelin jättää ens kertaan. Tilasin pari pooloa ja sit sellaisen ruskean jenkkien karvavuorisen fleecetakin.


aivan asiallinen kampe...hinta kohillaaan ja kyllä siinä puhelin kuivana pysyy Wink
_________________
Usu peritus hariolo veracior
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Jyräys
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Lok 2006
Viestejä: 3171
Paikkakunta: SS

LähetäLähetetty: 10.12.2008 22:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli Varustelekasta tilattua Tsekki armeijan talvilakki ja BW:n lämpöhanskat.
Olen kyllä ollut niihin todella tyytyväinen peurakytiksellä avotornissa istuessani.


_________________
Save a tree - eat a beaver
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20464
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 13.12.2008 19:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uusi lasti saapui...

Oli käynyt inhimillinen kämmi Varsutelekalla paketin lähetyksessä, joka oli vain oletettu lähetetyksi.

Kun asiaa mailitse tiedustelin, niin vastaus tuli heti ja paketti lähti vielä samana päivänä matkaan.

Ei muuta kuin kalvokamoja taas päälle ja suihkuun Smile.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20464
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 14.12.2008 12:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jyräys kirjoitti:
Tuli Varustelekasta tilattua Tsekki armeijan talvilakki ja BW:n lämpöhanskat.
Olen kyllä ollut niihin todella tyytyväinen peurakytiksellä avotornissa istuessani.



Tilasin kanssa moiset lämpöhanskat:



Mielestäni 5e hinta oli "kohtuullinen", sillä ainakin nuo vaikuttivat suht koht uusilta.

En menisi vannomaan, että vakiintuvat jahtikäyttöön omalla kohdalla, itse pidän enemmän hanskoista "jotka putoavat omalla painollaan kädestä", jos ampumatilanne tulee.

Nämä pysyvät kohtuu napakasti kädessä (varsinkin jos kiristää tuon säätölenkin) ja toppausta on jonniin verran. Nuo kilisevät lukot pitää varmaa poistaa sivuleikkureilla.

Moottorikelkkahommiin ja pilkille menee varmaan nämä. Tai sitten lumiukkojen rakenteluun Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20464
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 14.12.2008 12:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vaihtokamppeet saapuivat, isommat gorehousut ja toivottavasti ehjä takki.

Ei muutakuin "testaamaan"



Tuli tuossa mieleen, että pitäisi varmaan testata piruttaan myös tuo pari kautta käytössä ollut ja muutaman kerran pesty Air-tex puku ihan vaan referenssiksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 41, 42, 43  Seuraava
Sivu 6 Yht. 43

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com