Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Systeemin uhri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.06.2008 15:09 Viestin aihe: |
|
|
Lynxor kirjoitti: | yleensä kakkosaseella (.22lr) laukaus päähän läheltä, en nimittäin halua kuulla sitä ääntä uudestaan, ikinä. |
Muistu taas mieleen ku tarrasin "kuolleen" sekulin takajaloista ja se alkoi sätkimään ja huutamaan. Meni vähän överiksi se lopettaminen, ku pidin sen jaloista kiinni ja löin sen päätä mäntyä vasten. Sen jälkeen takista saappaisiin kuteet veressä. Olisi se hienoa kun sais ammuttua heti kuolettavia laakeja. Iteki harkitsin ton mäntyä vasten hakkaamis session jälkeen pistoolin hankkimista... Ei vaan ole vielä(kään) finanssipoliittisia edellytyksiä siihen. _________________ JESJESJESJES!
Viimeinen muokkaaja, Systeemin uhri pvm 27.06.2008 15:15, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 27.06.2008 15:14 Viestin aihe: |
|
|
Ei sitten poistetakaan tätä viestiä... Muokataan vaan. _________________ JESJESJESJES! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ricke Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hei 2006 Viestejä: 1028 Paikkakunta: Sipoo, Uusimaa, Rannikko
|
Lähetetty: 28.06.2008 14:51 Viestin aihe: |
|
|
Turhaan sitä mäntyäpäin hakkaa, vaan opettelee lopettamaan eläimet nopeasti omilla käsillä taikka sitten pahimmassa tapauksessa haulikolla.
Tässä aivan 100% idioottivarma kikka miten jussin ku jussin lopettaa jos on onnistunut laukauksen jälkeen jäämään henkiin:
Tartu kiinni takajaloista, nosta jussia ylöspäin, jos se on hengissä vielä on, niin se nostelee päätään ylöspäin, silloin ihan sellasella "judochop"illa lyödään niskaan, sormet suoraksi ja sitten pari iskua niskaan, se kuolee samantien siihen. Turha sitä on rääkätä sen enempi.. Itse pari kertaa joutunu itse tehdä tän parille kaverin jänikselle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.06.2008 20:22 Viestin aihe: |
|
|
Ricke kirjoitti: | jos on onnistunut laukauksen jälkeen jäämään henkiin:
.. Itse pari kertaa joutunu itse tehdä tän parille kaverin jänikselle... |
Kaverin jänekselle . _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JoonasPetteri Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.10.2008 15:05 Viestin aihe: |
|
|
Oli vaari aikoinaan ampunu jäniksen omalle pellolle joka ei ollut kuollu heti. Oli menny lopettaan jänistä ja sehän alko parkuun niinkuin pieni lapsi samaan aikaan kun mummi oli astunu ovesta ulos.
Ei oo mummi sen jälkeen jäniksestä ruokaa teheny ja vaarillaki loppu metsästelyt siihen _________________ luonto ensin! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KessU^ Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.10.2008 16:39 Viestin aihe: |
|
|
Onhan se ikävän kuulosta mutta joskus kuuluu asiaan. Nopea lopetus ja sillä selvä. _________________ Laukausten määrä korvaavat panosten laadun ja osuma tarkkuuden.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jarski Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.10.2008 14:17 Viestin aihe: |
|
|
Miten näin yksinkertaisesta ja luonnollisesta asiasta kuin jäniksen kuolinparkaisu voi tulla usean sivun mittainen keskustelu, jossa jokainen kertoo yksityiskohtaisesti missä ja miten on parkaisun kuullut. Itse olen kuullut parkaisun kymmeniä kertoja eikä se sen kummemmin hetkauta. Kuulema normaali kotikanikin päästä kuolinparkaisun ennen kuin heittää ainoansa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 03.10.2008 15:15 Viestin aihe: |
|
|
On se Jarski kova. _________________ JESJESJESJES! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 03.10.2008 15:57 Viestin aihe: |
|
|
miten niinkin luonnollisesta asiasta kuin rakastaminen on kirjoitettu miljoona kirjaa, laulettu 2 miljoonaa laulua, keskusteltu useita miljoonia tunteita..
Anna ny jarski ihmisten keskustella. mitäpä sitä muutakaan foorumilla tekis? _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jarski Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.10.2008 17:52 Viestin aihe: |
|
|
Antu kirjoitti: | On se Jarski kova. |
Olenko minä niin väittänyt? Keskustelkaa aiheesta kuinka paljon haluatte. Muistakaa kuitenkin, että näitä foorumeita lukee myös metsästyksen vastustajat ja he voivat saada näistä keskusteluista väärän kuvan meidän harrastuksesta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
japsa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.10.2008 23:12 Viestin aihe: |
|
|
Ohan se melko hirsta ääni...
Kerran pellolla ammuttiin kornilohovia lähemmäs mentäessä murisin kuin koira??
Onko muut tuohon murinaan törmännyt? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
EsaP Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2008 06:59 Viestin aihe: |
|
|
Jarski kirjoitti: | Itse olen kuullut parkaisun kymmeniä kertoja eikä se sen kummemmin hetkauta. |
No tuosta lauseesta muodostaa kyllä äkkiä mielikuvan ampumataidosta ja ylipitkästä matkasta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jarski Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2008 17:41 Viestin aihe: |
|
|
EsaP kirjoitti: | Jarski kirjoitti: | Itse olen kuullut parkaisun kymmeniä kertoja eikä se sen kummemmin hetkauta. |
No tuosta lauseesta muodostaa kyllä äkkiä mielikuvan ampumataidosta ja ylipitkästä matkasta |
Kyllä sitä monenlaista näkee kun on tekemisissä satojen jäniskaatojen kanssa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 05.10.2008 23:20 Viestin aihe: |
|
|
Jarski kirjoitti: | Kyllä sitä monenlaista näkee kun on tekemisissä satojen jäniskaatojen kanssa. |
On se Jarski kova. _________________ JESJESJESJES! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jarski Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.10.2008 09:18 Viestin aihe: |
|
|
... |
|