Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vieras
|
Lähetetty: 14.10.2004 13:12 Viestin aihe: |
|
|
sukisuki kirjoitti: | No joo...kyllä joku pikkuinen sukisuki 33" korkeilla ja 15" leveillä boggereilla menee aika pehmeessä paikassa...melkeen samassa paikassa kun keskiverto mönkijät. Sit kun suikkaan kun asentaa hyvän sähkövinssin niin pääse vieläkin pidemmälle. Ja mahtuu tavaraakin mukaan ja suojaan sateelta. |
Ja voihan siihe sukisukiin laittaa helikotterin roottorin jolla päräyttää lentäen eteenpäin kun rupee oleen tarpeeks pehmee paikka. Nii ainaski bond tekis, james bond. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jperala Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 05 Lok 2004 Viestejä: 102 Paikkakunta: Espoo
|
Lähetetty: 14.10.2004 17:09 Viestin aihe: |
|
|
Dodge Dakota 4x4 lavahimmeli, sanoisin että ainutlaatuinen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hiace Vieras
|
Lähetetty: 15.10.2004 18:07 Viestin aihe: |
|
|
Onko kellään kokemusta Hiace 4wd: stä, mallit 1987- 1994? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hiace 4wd Vieras
|
Lähetetty: 15.10.2004 19:08 Viestin aihe: |
|
|
On vuoden kokemus, 90 lyhyt malli, on hyvin pärjätty menee melkein samasta mistä entinen (pätkä patroolikin) meni.
Ja on pirun hyvä ajaa ja muutenkin tehty muuhunkin kuin pelkästään maastoajoneuvoksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Trapper Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Maa 2004 Viestejä: 962
|
Lähetetty: 15.10.2004 19:16 Viestin aihe: |
|
|
Mitäs tommoinen 4wd Hiace kuluttaa? Tai tietysti kaiken mitä tankkiin pistää, mutta kuinkas kauas saa sillä tankillisella ajaa? Onko erityisiä mitään murhepaikkoja? Liekä sama 4wd tekniikka kuin LJ70 pätkässäkin, vai?
On ollut tässä yhtenä vaihtoehtona Hiace tai Mazda nelivetopaku, sillä kiinnostaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Petteri_N Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 1180
|
Lähetetty: 15.10.2004 19:28 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Ja on pirun hyvä ajaa... |
Hiace? _________________ Meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 15.10.2004 20:23 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on volkkari. Touareg 2.5 4x4 ilmajousilla. Menee hyvin myös syvässä vedessä. Vajaassa metrissä rupee tulee märkää sisään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 15.10.2004 20:24 Viestin aihe: |
|
|
Unohtu kertoa että tankillisella ajaa n. 1000 km |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hiace 4wd Vieras
|
Lähetetty: 16.10.2004 22:00 Viestin aihe: |
|
|
Se siinä 8-11 litraa satasella riippuu minkämoistesta ajosta on kyse .
Jos alataan siihen ikuiseen vertailuun niin mazdassa on pieni kytkinlevy, näin sanoi mazdan huoltomies kun vertailin kyseisiä autoja. Meinas että muutenkin voi tulla muitakin ongelmia, ei sitten liienmelti niistä puhunut. eikä kehunut.. Oli sillä itsellä hiace -98 mallin
Velipojalla on taas VW trasportter jolla olen ajellut ja se taas hiacellani , niin ihmeellisen tyytyväisiä olemme olleet, yksimielisesti että kyllä siellä japanissa autoja osataan tehdä..
VW:n kanssa on ollut moottorin ja vaihdelaatikon ongelmia, tuntuu että ei se kehitys kulje käsikädessä hinta laatu suhteen kanssa.
VW on muistaakseni -92 mallin eli parivuotta nuoree mitä hiaceni ja 130 tuhatta vähempi ajettu....
Mutta täytyy sanoa tuosta sakemannista että hyvin menne lumessa, kun sattuu olemaan siinä kunnossa
Että koitetaan saada ne siemenet perille, ja eikä tyydytä pelkkään " vaimon kutitteluun " |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jantteri Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tou 2004 Viestejä: 1202 Paikkakunta: Kotomaa
|
Lähetetty: 16.10.2004 22:30 Viestin aihe: |
|
|
Tällainen. Tosin oma on oikean värinen, eli mattamusta. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 18.10.2004 10:53 Viestin aihe: |
|
|
Sain viime viikolla myötyä vanhan Chevrolet Blazerini ja sallimukselle kiitos siitä! Täysin maailmanlopun vempele, joka jo parissa kuukaudesa teetti niin paljon remppaa ettei ole tosikaan, eikä siinä silti toiminut kuin ehkä puolet kaikista laitteista. Ilmastoinnit, cruisit ja muut sähkölaitteet enempi vähempi !&%¤# ja vilkuistakin toimi vain osa. Kori mädäntynyt ja muutenkin karsea vempele se oli. Sydämelliset jäähyväiset hänelle ja onnittelut ostajalle!
Ostin tilalle käytetyn Subarun farmari-Legacyn, jossa nopea ja hidas neliveto. Mikä ihanuus, kun kutakin käyttönappia painamalla todella tapahtuu haluttu toimenpide ja koko ajan ei tarvitse henki kurkussa kuulostella, mistä paikasta seuraavaksi joku osa pamahtaa. Vieressä istujakin kuulee puheen ilman huutamista ja kaasua painaessa tapahtuu muutakin kuin mörinän ja kolinan koveneminen. Rahaakin jäi Blazerista (rauha hänen muistolleen) yli vaikka miten. Niillä teetätän Subaruun kunnon talvihuollon ja ajan tyytyväisenä auringonlaskuun. Ah onnea! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 18.10.2004 12:52 Viestin aihe: |
|
|
hiace 4wd kirjoitti: | On vuoden kokemus, 90 lyhyt malli, on hyvin pärjätty menee melkein samasta mistä entinen (pätkä patroolikin) meni.
|
Tarkoitit ilmeisesti, että kuljettajalta loppuu taito tai kantti jo ennen kuin hiacesta maasto-ominaisuudet, jonka vuoksi kaikki hiacea paremmilla maasto-ominaisuuksilla varustetut autot menevät yhtä pahasta paikasta kuin se hiacekin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hq Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Hei 2004 Viestejä: 3688
|
Lähetetty: 18.10.2004 20:27 Viestin aihe: |
|
|
Anonymous kirjoitti: | Sain viime viikolla myötyä vanhan Chevrolet Blazerini ja sallimukselle kiitos siitä! Täysin maailmanlopun vempele, joka jo parissa kuukaudesa teetti niin paljon remppaa ettei ole tosikaan, eikä siinä silti toiminut kuin ehkä puolet kaikista laitteista.
Ostin tilalle käytetyn Subarun farmari-Legacyn, jossa nopea ja hidas neliveto. |
Amerriikankapistuksissa on ongelmana se että niitä kasaavat liukuhihnaduunarit viiden taalan tuntipalkalla, mentaliteetilla että ei voisi vähempää kiinnostaa. Niistä saa käypäisiä teettämällä takuukorjauksina kaiken mikä on vähänkään pielessä ja jos käytettynä ostaa, tekemällä itse. Sääli että blazerit, durangot, ramit ja broncot houkuttelevat myös sellaisia ostajia jotka tekevät niihin paukkulankapatentteja ja "säästävät", ja joiden mielestä isot, halvat kromivanteet ja karja-aurat kuulemma parantavat ulkonäköä sekä nostavat auton jälleenmyyntiarvoa... huh.
Subarun "leka" on aika kiva, kestää ajoa kuulemma 300-400tkm ilman isompia murheita, oman myin veks 130tkm ajettuna joten omakohtaisesti en tiedä. Potentiaaliset murheet ovat kytkin ja pienet sähköviat (mittarivalot, sähköikkunat, valorele ja -kaapelit jne.) Lekalla jopa ajaa päivittäiset ajot suhteellisen mielellään, maasturille ei löydy täältäpäin sympatiaa kuin pakon edessä eli 5-6 viikkoa vuodessa, saa olla ihan rauhassa seisontavakuutuksissa loppuajat. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 18.10.2004 21:28 Viestin aihe: |
|
|
Onko Subaru Legacyssa se alennusvaihde ja mihin vuosimalliin asti vai onko kaikissa? Vanhemmassa leonessahan se kyllä on. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 18.10.2004 22:13 Viestin aihe: |
|
|
Minun vm. -90 1,8 Legacyssa on alennusvaihde. Valittavana on vain joko hidas tai nopea neliveto. Isäukolla on Subarun mikäsenyt on, Targa? samaa vuosimallia. Semmonen pickup niinikään 1,8 koneella, niin siinä on sekä hidas että nopea neliveto että pelkkä etuveto. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|