Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
browning Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.06.2004 21:56 Viestin aihe: kyyhkyspilli |
|
|
onko kellään tietoo auttaako pilli kyyhkysjahissa?ajattelin ostaa ku tietäs että välittääkö pulut siitä ollenkaan.. _________________ ei se kaakana oo.ossuu siihen ku ottaapi tarpeheksi ennakkoo |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Mehtäeki Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.06.2004 14:38 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä auttaa ihan uskomattoman paljon. Vaikka kyyhkyt ei syksyllä tunnu pahemmin ryyhkyttävän niin silti tulevat pillille hyvin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Perdiz Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 884 Paikkakunta: Mehtän puolella
|
Lähetetty: 27.06.2004 22:31 Viestin aihe: |
|
|
juu toimii. eräkontin hubertus-pillin hommasin vuosi takaperin, kokemusta pulun pillityksestä siis vain viime syssyltä |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: 28.06.2004 11:35 Viestin aihe: Hyvä ostos! |
|
|
Joo itekkin ostin hubertuksen pillin. Hiton hyvä on ja toimiva...keväällä on hyvä harjotella. muutaman kerran kun huhuilee niin jo lentää pään päältä kyyhky...Hyvä ostos!! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
sauernisti Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 404 Paikkakunta: Lounais-Suomi
|
Lähetetty: 01.07.2004 11:24 Viestin aihe: |
|
|
Hubertuksen pillistä vaan ei lähde ääntä tarpeeksi itellä löytyy vissiin oulun aseen maahantuoma ranskalainen pilli, josta lähtee myös aidompi pilli. taitaa olla aika läheltä samoissa hinnoissa tuon hubertuksen pillin kanssa.
Hommasin tuon pillin 3 vuotta sitten ja kaveri osti tuon hubertuksen pillin samaan aikaan, joten vertailevaa kokemusta on. Molemmat olemme sitä mieltä, että minun pillistäni lähtee parempi ääni.
Hubertuksen pillille plussaa kauniista ulkonäöstä ja hyvästä lakkauksesta. _________________ Piú avanti da sempre |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Baikal ***
|
Lähetetty: 15.07.2004 13:31 Viestin aihe: |
|
|
Onko kukaan tehnyt kyyhkypilliä itse? kaveri kertoi jonkun tehneen. Jos tiedätte niin laittakaa ohjeita... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
TIKKA TAKOO TARKASTI Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.07.2008 15:03 Viestin aihe: |
|
|
kyllä olen sellaisen värkännyt en ole vielä oikein päässyt kokeilemaan tein muuten toisen jossa viistin D:n muotoisen aukon etureunan se tehosi hyvin variksiin kun pyhaltelin huuhkajan ääntä tuolla on ohjeet pilliin <>/Metsastys/html/tee-se-itse_ohjeet_2.html |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Baikal ***
|
Lähetetty: 01.07.2008 16:12 Viestin aihe: |
|
|
TIKKA TAKOO TARKASTI kirjoitti: | kyllä olen sellaisen värkännyt en ole vielä oikein päässyt kokeilemaan tein muuten toisen jossa viistin D:n muotoisen aukon etureunan se tehosi hyvin variksiin kun pyhaltelin huuhkajan ääntä tuolla on ohjeet pilliin <>/Metsastys/html/tee-se-itse_ohjeet_2.html |
Aika vanhan topicin löysit noi on nuo mun tekemät ohjeet..aika hyvin kun tos edellä kysyn että onko kukaan tehnyt kykepilliä itte, eikä vastausta sillon kuulunu nii piti lähtiä kokeilemaan ja hyvä tuli hyvinhän tuo itse tehty pilli on pelittänyt ja variksille myös, kun huuhkajaa sillä matkii. Toimii varikselle myös ilman tuota D aukon muutostakaan. _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
leijonalight Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.07.2008 19:25 Viestin aihe: |
|
|
Mikä noista houkutuspillit.netin pilleistä on paras?
Meinasin ostaa itelle jonkunlaisen.... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|