Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vieras
|
Lähetetty: 24.09.2004 12:56 Viestin aihe: Teeren elinympäristö |
|
|
Eli millaisista maastoista teeriä kannattas lähteä tesimään? puusto kasvupaikka tyyppi jne... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 25.09.2004 22:19 Viestin aihe: |
|
|
rauhallisen (ei liikennettä autot,ihmiset jne) pellon laidalla, suht´avointa koivikkoa ja mielellään nuorta kuusikkoa/männikköä. Lisäksi avohakkuu alueet rauhallisen alueen katveessa.
Päivisin pellolla syömässä ja iltaisin koivikossa lepäilemässä.
Hiipimälla peltoojan pohjalla ja kyttäilemällä koivikon "varjoja"
1,5km tunnissa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 25.09.2004 22:19 Viestin aihe: |
|
|
rauhallisen (ei liikennettä autot,ihmiset jne) pellon laidalla, suht´avointa koivikkoa ja mielellään nuorta kuusikkoa/männikköä. Lisäksi avohakkuu alueet rauhallisen alueen katveessa.
Päivisin pellolla syömässä ja iltaisin koivikossa lepäilemässä.
Hiipimälla peltoojan pohjalla ja kyttäilemällä koivikon "varjoja"
1,5km tunnissa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jaska Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 430 Paikkakunta: ympär mualimmoo...
|
Lähetetty: 26.09.2004 11:43 Viestin aihe: . |
|
|
Myös kaikki hakatut kapeat 2-4m leveät palstojen rajalinjat kannattaa tarkkaa katella, monesti on että yks lintu kun lähtee niin kohta pomppii joka puolelta lentoon, hyviksi olen myös huomannut soisilla paikoilla nuo ojien penkat, ja tietenkin hakkuu aukeiden reunat.. Mutta itse olen sitä mieltä että parhaiten oppii kun vain kävelee metsässä esimerkiksi marjassa olessaan saa arvokasta tietoa syksyn jahtea ajatellen, näkee että onko niitä lintuja minkä tyyppisillä paikoilla... _________________ Täähän on selevä homma.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|