OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Genimap

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ensio78



Liittynyt: 19 Huh 2005
Viestejä: 1

LähetäLähetetty: 25.04.2007 13:27    Viestin aihe: Genimap Vastaa lainaamalla viestiä

Missä vika kun ei genimapin LATAA KARTTOJA sivu avaudu.
Olis tarkoitus ladata karttoja benefon esc:iin, mutta kun edellä mainittu sivu avautuu vain sinisenä. Java Virtual machinet pitäs olla ohjeitten mukaan oikein. Jos joku osais auttaa!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Viskivallu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Elo 2006
Viestejä: 505

LähetäLähetetty: 25.04.2007 14:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

internet explorerilla toimii. firefoxilla näytti sinistä taustaa. kannattaa ladata se java uudestaan jos herjaa sitä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
psk123
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Jou 2005
Viestejä: 808

LähetäLähetetty: 25.04.2007 17:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Käytä microsoft VM java sydeemiä. Poista koneeltasi genimap Esc Map Applet tiedosto(löytyy dowloaded program files kansiosta) ja kokeile uudelleen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Visakoivu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Kes 2005
Viestejä: 318

LähetäLähetetty: 04.06.2007 14:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko joku kokeillut Genimapin karttalatausta lähiaikoina..?

En saa näkymään kuin tuon sinisen sivun vaikka olen yrittänyt päivittää Javaa ja rastit pitäisi olla kohdallaan eli Sun Java pois käytöstä ja pelkkä Java-konsoli käytössä. Yritin soitella asiasta myös asiakaspalveluun mutta siellä ei osattu auttaa mitenkään. Antoivat vain lisäaikaa lataukselle ja toivottivat onnea. Olen koittanut latausta eri koneilla. Parissa koneessa on ollut käyttöjärjestelmänä XP ja parissa Windows2000 mutta eipä tunnu toimivan.

En löytänyt tuota nimim. PSK123:n mainitsemaa genimap Esc Map Applet tiedostoa tuolta Program files kansiosta. Onko jotain muita konsteja asian korjaamiseksi??
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 04.06.2007 14:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Palvelussa ei ole mitään vikaa.. Äsken kirjauduin sisään ja hyvin pelitti..
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
psk123
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Jou 2005
Viestejä: 808

LähetäLähetetty: 04.06.2007 17:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

c:\windows\downloaded program files\ ja sieltä Genimap Esc Map Applet pois ja sitten uudelleen genimapin sivuille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Visakoivu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Kes 2005
Viestejä: 318

LähetäLähetetty: 16.09.2007 19:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen tässä pitkin loppukesää ja syksyä kokeillut karttojen latausta Genimapin sivuilta ja karttaruutu näyttää vain sitkeästi sinistä ja homma ei onnistu vaikka olen tehnyt kaiken niinkuin ennenkin.

Olen soittanut asiakaspalveluun ja käynyt heidän kanssa sähköpostikeskusteluja mutta mitkään ohjeet eivät tunnu auttavan. Olen kokeillut hommaa neljällä eri koneella. Käyttöjärjestelminä on ollut XP tai WIN2000.

Olen tarkoituksella etsinyt netistä vanhempia Explorer-versioita käyttöön mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen päivittänyt Javaa ja ajanut koneeseen uudelleen Java Virtual machinen. Java sun on poissa käytöstä ja muutenkin olen tehnyt kaiken niin kuin ohjeissa sanotaan mutta karttaruutu ei silti aukea. Ruutu pysyy sitkeästi sinisenä ja alla lukee "Valmis"

Nyt alkaa paniikki iskeä kun Genimap aikoo lopettaa karttapalvelun lähiaikoina ja yksi Benefon Esc on ilman karttoja pöytälaatikossa.

Onko kellään lisää ihmekonsteja karttaikkunan avaamiseksi?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
itarajan
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 24

LähetäLähetetty: 16.09.2007 19:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Visakoivu kirjoitti:
Olen tässä pitkin loppukesää ja syksyä kokeillut karttojen latausta Genimapin sivuilta ja karttaruutu näyttää vain sitkeästi sinistä ja homma ei onnistu vaikka olen tehnyt kaiken niinkuin ennenkin.

Olen soittanut asiakaspalveluun ja käynyt heidän kanssa sähköpostikeskusteluja mutta mitkään ohjeet eivät tunnu auttavan. Olen kokeillut hommaa neljällä eri koneella. Käyttöjärjestelminä on ollut XP tai WIN2000.

Olen tarkoituksella etsinyt netistä vanhempia Explorer-versioita käyttöön mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen päivittänyt Javaa ja ajanut koneeseen uudelleen Java Virtual machinen. Java sun on poissa käytöstä ja muutenkin olen tehnyt kaiken niin kuin ohjeissa sanotaan mutta karttaruutu ei silti aukea. Ruutu pysyy sitkeästi sinisenä ja alla lukee "Valmis"

Nyt alkaa paniikki iskeä kun Genimap aikoo lopettaa karttapalvelun lähiaikoina ja yksi Benefon Esc on ilman karttoja pöytälaatikossa.

Onko kellään lisää ihmekonsteja karttaikkunan avaamiseksi?

Kokeilin juuri uudemmalla kotikoneella tuota latausta.
Näillä ohjeilla sai helposti toimimaan. http://www.genimap.com/Esc/index.jsp?cid=fi_faq_23b&jsessionid=5051ab46ce7276a0ddde1a542e99a328feb71e24707

Olet ne jo varmasti kokeillut, mutta näillä keinoin pitäisi toimia.
Viimeisena keinona etsi jostain vanha 98 käyttöjärjestelmän kone ja lataa kartat sillä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 16.09.2007 20:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

itarajan kirjoitti:
Visakoivu kirjoitti:
Olen tässä pitkin loppukesää ja syksyä kokeillut karttojen latausta Genimapin sivuilta ja karttaruutu näyttää vain sitkeästi sinistä ja homma ei onnistu vaikka olen tehnyt kaiken niinkuin ennenkin.

Olen soittanut asiakaspalveluun ja käynyt heidän kanssa sähköpostikeskusteluja mutta mitkään ohjeet eivät tunnu auttavan. Olen kokeillut hommaa neljällä eri koneella. Käyttöjärjestelminä on ollut XP tai WIN2000.

Olen tarkoituksella etsinyt netistä vanhempia Explorer-versioita käyttöön mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen päivittänyt Javaa ja ajanut koneeseen uudelleen Java Virtual machinen. Java sun on poissa käytöstä ja muutenkin olen tehnyt kaiken niin kuin ohjeissa sanotaan mutta karttaruutu ei silti aukea. Ruutu pysyy sitkeästi sinisenä ja alla lukee "Valmis"

Nyt alkaa paniikki iskeä kun Genimap aikoo lopettaa karttapalvelun lähiaikoina ja yksi Benefon Esc on ilman karttoja pöytälaatikossa.

Onko kellään lisää ihmekonsteja karttaikkunan avaamiseksi?

Kokeilin juuri uudemmalla kotikoneella tuota latausta.
Näillä ohjeilla sai helposti toimimaan. http://www.genimap.com/Esc/index.jsp?cid=fi_faq_23b&jsessionid=5051ab46ce7276a0ddde1a542e99a328feb71e24707

Olet ne jo varmasti kokeillut, mutta näillä keinoin pitäisi toimia.
Viimeisena keinona etsi jostain vanha 98 käyttöjärjestelmän kone ja lataa kartat sillä.


Probleemi on löytynyt, on kaksi ongelmaa. Ensimmäinen on se että tietokoneeseen vaaditaan Microsoftin Java jonka hankkiminen on joskus vähän konstikasta, sillä Microsoft ei sitä enää jakele. Vanhoissa koneissa se kuitenkin on olemassa.

Toinen probleema on se että lataussivun latausmoottorin paketin allekirjoituspäivämäärä on vanhentunut ja siksi se ei asennu koneeseen. No jotka ovat aiemmin ladaneet karttoja niin niillähän se on siellä Windowssin C:\WINDOWS\Downloaded Program Files hakemistossa Nimellä Genimap Esc Applet. Jos sieltä sen erehtyy ottamaan pois, niin uutta ei saa asennettua. No tätä ollaan tutkimassa ja korjaamassa kuntoon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com