Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
nippon1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.03.2007 18:34 Viestin aihe: koiramme |
|
|
Koiramme-lehdessä tällä kertaa... Tanja Saarelakin on herännyt vaalien vääjäämättömään lähestymiseen. Viesti lyhykäisyydessään olen puolellanne, annan paremman koiraharrastajapuolen rientoihin rahaa, ja minusta on väärin että espoolaisilta peritään koiraveroa. Tai ainakin sitä pitäisi periä muillakin paikkakunnilla.
On hieman erikoista, että moista vaalipropagandaa edes julkaistaan lehdessä. Minusta alkaa tuntua, jotta eroan koko puudelikerhosta. Pitäisi todellakin saada jokin järjestö joka on oikeasti kiinnostunut myös käyttökoirista, enkä tässä tarkoita mitään pelkään agility-siskot kerhoon kuuluvia elukoita. _________________ Rauhasa hissun kissun |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kytösavu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.03.2007 19:49 Viestin aihe: |
|
|
Ihmettelin itse ihan samaa. Toivottavasti edes tajuavat laskuttaa mainoksesta, vaikka se lukijoiden yleisellä palstalla olikin. Ärsyttää tuollaisen varsin metsästysvastaisen kulttuuriministerin kirjoittelu juuri tähän aikaan Kennelliiton pää-äänitorvessa. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
susihiisi Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Lok 2006 Viestejä: 1396 Paikkakunta: Työvoimapula
|
Lähetetty: 10.03.2007 21:32 Viestin aihe: Re: koiramme |
|
|
nippon1 kirjoitti: | Koiramme-lehdessä tällä kertaa... Tanja Saarelakin on herännyt vaalien vääjäämättömään lähestymiseen. Viesti lyhykäisyydessään olen puolellanne, annan paremman koiraharrastajapuolen rientoihin rahaa, ja minusta on väärin että espoolaisilta peritään koiraveroa. Tai ainakin sitä pitäisi periä muillakin paikkakunnilla.
. |
No, miulla on varaa maksaa. Tatjaanan hillot menee kämpän ja mopedin osamaksueriin. Saattaapa olla radionauhuristakin joku erä pystyssä. _________________ Joka sialle joulu koittaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|