Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
EmesR Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
EmesR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.11.2006 22:15 Viestin aihe: |
|
|
*Sori tuplat*
Tämä foorumi on vaan joskus niin tukossa että huhhuh. Tässäkin kun kirjoitin tuon viestin se latas ja latas eikä tapahtunut mitään sitten painoin uudestaan niin sano että ei voi lähettää ja niin edelleen. Varsinkin illalla tämä foorumi on niin tukossa ettei täällä pysty keskustelemaan.........
Viimeinen muokkaaja, EmesR pvm 14.11.2006 09:13, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RovaniemiHunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2006 08:59 Viestin aihe: |
|
|
Mitä järkeä jäniskiintiöissä on? Jänis on niin tehokkaasti lisääntyvä ja levittäytyvä laji kuin vain metsästettävä riistaeläin voi. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ta'em Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 28 Syy 2006 Viestejä: 39 Paikkakunta: Pohjois-Karjala
|
Lähetetty: 16.11.2006 18:32 Viestin aihe: |
|
|
Täällä lieksan suunnalla kanssa tuntuu pupu kannat kasvaneet hyvää tahtia parin vuoden sisällä! Ite en ole viittinyt ampua ku ajoon jussikoita ja muutamia (7) pomppujäniksiä on lähtenyt puskasta. Ainakin täällä päin tuntuu et millaisesta metsästä vain löytyy tavaraa ja sehän on hyvä.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mika_22 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2006 21:10 Viestin aihe: |
|
|
Täälläpäin eräs ajokoiramies tuumasi että on noita jäniksiä.Oli tullut ajon aikana 4 pupua perä perään ajosta.Siis karkkoja.
Ja tältä alueelta on syksyn mittaan muutamia ammuttu.Ja luulisi jo tuon metsästyksen tasapainottaneen kantaa mutta vielä mitä Ja muutamilla tarkoitan useita kymmeniä. _________________ Sole poikha mikhään |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tosisorsastaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Tam 2007 Viestejä: 698 Paikkakunta: Posio/Kuusamo
|
Lähetetty: 18.01.2007 22:41 Viestin aihe: minne? |
|
|
Posiolla missä ite metästelen niin on ollu paljon jäniksiä, ei ole ollu kertaakaan semmosta reissua jossa ei oltas saatu jänöätänä vuonna olen vasta ampununut yhden mutta viime vuonna joulukuun aikana ammuin kolme:DTänne vaan jos kiinostaa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kentura22 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.01.2007 07:40 Viestin aihe: |
|
|
Pohjois-savossa kyllä jäniksiä riittää. Itse asun Kainuussa mutta metsästelen Vieremällä. Täällä ei ole jäniksiä mutta lintuja on ja taasen Vieremällä on jäniksiä mutta lintuja ei : ) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
VILLE K Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.01.2007 21:02 Viestin aihe: |
|
|
Moro. Löytyykö tietämystä minkalainen jäniskanta Savonrannalla on tällä hetkellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heittopussi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.01.2007 13:00 Viestin aihe: |
|
|
Kajaanissa on jäniksiä. Voihan sielläkin olla tietysti niitä tyhjiä alueita, mutta itse oon käyny siellä vieraskortilla 5 reissua ja jäniksiä on saatu 21 kpl !!! Melkein joka puskasta lähtee... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|