OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Sakolaisen repimät...? ? ! !
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kuulapää78
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Elo 2006
Viestejä: 1065
Paikkakunta: Kuru

LähetäLähetetty: 21.12.2006 16:18    Viestin aihe: Re: Sakolaisen repimät...? ? ! ! Vastaa lainaamalla viestiä

AaPeeMe kirjoitti:
Confused Syksyn lintujahti oli saaliin ja lintujen määrän nimissä hyvä JA NIITÄ JÄI MYÖS KYMMENITTÄIN JA MONIIN ERI KARJOIHIN
MUTTA........! ! omistan Sako viispilkku vixen:in joka lienee(ei varmuutta)piipultaan 12 rihlainen.Liekkö tämä syynä lintujen suureen hajoamisprosenttiin.Nimittäin ykskään ei karannu mihin osu ja joitakin hajos aika pahasti.Ampuma matkalla ei ollu suurtakaan merkitystä siinä suhteessa . Ne vaan hajos oli matka 60 tai 200 metriä..? ,että rupes mietityttämään voisko asialle tehdä mitään.
Kahvipöytäserueessa tuli vinkkejä , että ammu puolivaipalla...?.Toiset kehottelee vaihtamaan asetta.Mutta onhan tämmönen ase varma kun kohille sattuu mehto. VINKKEJÄ / MIELIPITEITÄ..?
Pitää varmaan ens vuonna etsiä paremmat passipaikat että yltää haulikolla , niin ei ainaskaan särje lintua.!


Vaihda 243 tai 6,5 milliseen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
iiroS
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 3864
Paikkakunta: E-Savo

LähetäLähetetty: 22.12.2006 10:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eka syksy takana 222:lla, jotenkin pettymys 308:n jälkeen. Joko osumien suhteen huonoa tuuria tai sitten on taipumusta särkemiseen. Vuoteen tuli sylttyä enemmän, kuin viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä 308:lla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jypi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 18 Tam 2005
Viestejä: 8

LähetäLähetetty: 22.12.2006 19:20    Viestin aihe: 5,7 repimä Vastaa lainaamalla viestiä

Olen ampunut yli 30 vuotta .222 rem pyssykällä lintuja rihlalla ja kiväärillä eikä yhtään ole repeytynyt.Sakon luotia olen käyttänyt ja normaalilatausta.Olen melekosen varma että ootte käyttäny lyijypääta!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
x-matsa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2005
Viestejä: 219

LähetäLähetetty: 22.12.2006 22:16    Viestin aihe: Re: 5,7 repimä Vastaa lainaamalla viestiä

jypi kirjoitti:
Olen ampunut yli 30 vuotta .222 rem pyssykällä lintuja rihlalla ja kiväärillä eikä yhtään ole repeytynyt.Sakon luotia olen käyttänyt ja normaalilatausta.Olen melekosen varma että ootte käyttäny lyijypääta!
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tms
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Mar 2004
Viestejä: 460

LähetäLähetetty: 22.12.2006 22:17    Viestin aihe: Re: 5,7 repimä Vastaa lainaamalla viestiä

jypi kirjoitti:
Olen ampunut yli 30 vuotta .222 rem pyssykällä lintuja rihlalla ja kiväärillä eikä yhtään ole repeytynyt.Sakon luotia olen käyttänyt ja normaalilatausta.Olen melekosen varma että ootte käyttäny lyijypääta!


Tai Sakon Rangea!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iiroS
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 3864
Paikkakunta: E-Savo

LähetäLähetetty: 27.12.2006 09:25    Viestin aihe: Re: 5,7 repimä Vastaa lainaamalla viestiä

jypi kirjoitti:
Olen ampunut yli 30 vuotta .222 rem pyssykällä lintuja rihlalla ja kiväärillä eikä yhtään ole repeytynyt.Sakon luotia olen käyttänyt ja normaalilatausta.Olen melekosen varma että ootte käyttäny lyijypääta!


Hyvä, että sieltä se varmuus löyty. Soita samantien Lapualle, jotta heillä on kuulat sekaisin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mippi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Lok 2005
Viestejä: 1384
Paikkakunta: Lappi

LähetäLähetetty: 27.12.2006 10:10    Viestin aihe: Re: 5,7 repimä Vastaa lainaamalla viestiä

jypi kirjoitti:
Olen ampunut yli 30 vuotta .222 rem pyssykällä lintuja rihlalla ja kiväärillä eikä yhtään ole repeytynyt.Sakon luotia olen käyttänyt ja normaalilatausta.Olen melekosen varma että ootte käyttäny lyijypääta!


ja jos joku on varma se on aivan varma.
_________________
Eihän sitä kukhan jaksa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AaPeeMe
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Syy 2006
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 28.12.2006 14:32    Viestin aihe: Re: 5,7 repimä Vastaa lainaamalla viestiä

jypi kirjoitti:
Olen ampunut yli 30 vuotta .222 rem pyssykällä lintuja rihlalla ja kiväärillä eikä yhtään ole repeytynyt.Sakon luotia olen käyttänyt ja normaalilatausta.Olen melekosen varma että ootte käyttäny lyijypääta!



Laughing Laughing Laughing Tarvii varmaan laittaa isompi tehoset lasit päähän jos ne ois vaikka ollukkin niitä "jypin" tarkoittamia lyijypäitä ..........EI NE KUULE "JYPI "OLLU LYIJYPÄITÄ kyllä ne vaan oli kokovaikutuksia.
NE VARMAAN teeret täällä päin on sitten niin paksumpiluisia tai pitävät haarniskaa kanahaukkojen takia...Niitä on muuten toisin paikoin pirusti.
Tänä syssynä meinas viiä miun samettiteeren tapin nokasta

HYVÄÄ UUTTA tulevaa jahtiVUOTTA..... ja satas jo lunta ,että teeriparat pääsis kieppiin ettei punanen luomi rupeis liikaa vaalenemaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jypi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 18 Tam 2005
Viestejä: 8

LähetäLähetetty: 28.12.2006 16:02    Viestin aihe: sakolaisen.... Vastaa lainaamalla viestiä

Sorry.en minä halunnu mitenkään loukata tai pilkata.On sulla sit ollu mahottoman huonoo tuuria kun noin on linnut repeytyneet.Tarkasta vielä piipun suu et ei ole rosoja.Kanahaukkoja meidän kyllä pitäis "rauhoittaa" joka puolella valtakuntaa!!!

Parempaa Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com