OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Postimyyntiä jenkeistä

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jousimetsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Tero
Vieras





LähetäLähetetty: 20.07.2004 13:56    Viestin aihe: Postimyyntiä jenkeistä Vastaa lainaamalla viestiä

Moi

Ajattelin tilata nuolia, nokkeja, sulkia, kärkiä ja uuden nuolihyllyn esim. Jenkeistä.

Olisiko linkkejä/kokemuksia postimyyntiliikkeisiin?
Takaisin alkuun
A.H
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 17 Hei 2004
Viestejä: 46

LähetäLähetetty: 20.07.2004 14:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei kukaan olis lähempää eu-alueelta mitään jousiliikkeitä löytänyt/tilannut?
Ei tarvis huolia tulleista ja veroista sun muusta. Eurotkin kävis suurimmaks osaks.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 20.07.2004 14:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ystävällistä palvelua ja edullista.
www.lancasterarchery.com

www.cabelas.com
Laajavalikoima ja hyvää palvelua.Kallista tilata kun toimittaavat kuhtuullisilla ajoilla ainoastaan UPS:llä.

www.basspro.com
Homma toimii,mutta eivät lähetä leikkuri kärkiä??
Takaisin alkuun
DARTON
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tou 2004
Viestejä: 350

LähetäLähetetty: 21.07.2004 11:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kokemuksia lähinnä Cabelaksesta. Homma toimii, mutta toimitusaika reilu 2 kuukautta meriteitse. Tullia ei peritä pikkusummista. Itse sain vielä 70 euron tavarat ilman tullimaksuja. Oli kuulemma siinä rajoilla tullimiehen mukaan. Jos vertaa Suomen hintoihin homma kannattaa ilman muuta, varsinkin halvan dollarin aikaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tero
Vieras





LähetäLähetetty: 21.07.2004 14:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hinnat näyttävät olevan kutakuinkin kohdallaan. Mielessä kävi että jos tilais vaikka samalla koko jousen.

Nykyinen jousi on Protec muilla merkeillä en ole ampunut. Käyttö rata-ammunta.

Olen vähän miettinyt taljaa puhtaasti metsästyskäyttöön. Tavoitteena olisi päästä joskus suurriista jahtiin (=Ei Suomessa).

Kun en muista merkeistä tiedä olen miettinyt Hoytin Xtec:iä tai Viperiä 60-70 tai 70-80 paunaisena (ja raskaalla nuolella). En vain osaa päättää kumpi.

Onkohan kellään kokemuksia em. jousista olettaen että käyttö on 100% metsästys ja riista isoa.
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: 26.07.2004 10:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hoyt jousi kannattaisi ehkä ostaa vaikka http://personal.inet.fi/yritys/jousiammunnanttv/ :tä.Jossain olen törmännyt sellaiseen,ettei Hoyt merkkejä saa postimyynnistä ja muutenkin jousiin liittyy kaikkea säätö hommma (jos ei itse osaa) että on sitten helpompi asioida samssa likkeessä mistä on jousen hankkinut.

Hoytin Xtec:tä tai Viper:tä ei ole kokemuksia.Mutta jos haluaa helpon ammuttavan niin kanttaa miettiä pidemällä jännevälillä olevia malleja.Suuristalle riittää hyvin 60-70 paunaa mutta jos 70-80 on paremmin käteenkäypä niin mikä ettei.Oikeanlainen nuoli sen lopullisen työn sitten tekee.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jousimetsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com