OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kaipaatko koirallesi hoitajaa (Jyväskylä)?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
HennaK



Liittynyt: 06 Mar 2006
Viestejä: 1

LähetäLähetetty: 06.11.2006 20:38    Viestin aihe: Kaipaatko koirallesi hoitajaa (Jyväskylä)? Vastaa lainaamalla viestiä

Olen 18 –vuotias luotettava, reipas ja liikunnallinen abiturienttityttö Jyväskylästä. Koiria olen harrastanut lähes koko pienen ikäni ja minulla itselläni on ollut kaksi koiraa, joiden kanssa olen harrastanut mm. agilitya ja metsästystä, ja jotka myös itse koulutin. Näyttelyissäkin tuli satunnaisesti käytyä.
Kokemusta on myös muiden koirien hoitamisesta, niin suurten kuin pientenkin.

Olen mielelläni käytettävissä, jos kaipaat koirallesi hoitajaa vaikkapa viikonlopun yli tai et tilapäisesti koiraasi ehdi/pysty lenkittämään, kun vain ajat sopivat yhteen opiskelujen kanssa.
Omaan kotiini minulla ei ole mahdollista koiraa tuoda, eli hoidan koiraa omassa kodissaan. Lenkkeilytysapua tarjoan mieluiten keskustan alueella, mutta pidemmälle hoitokeikalle voin tulla myös Jyväskylän lähiympäristöön.
Tarvittaessa muidenkin eläinten hoito onnistuu.

Mikäli haluat luotettavan, koirien kanssa olemisesta nauttivan hoitajan karvaturrillesi, ota yhteyttä joko sähköpostilla tai puhelimitse.

Puh: 044-3251508
E-mail: henna.kaarakainen@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com