Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 16.07.2004 18:08 Viestin aihe: Villin pohjolan alueet hanhestukseen |
|
|
Tarkoitus olisi lähteä etsimään soilta hanhia heti aloitukseen, ja paikka on vielä hakusessa. Kertokaapa halukkaat kokemuksistanne puolesta/vastaan eri alueista, nimenomaan alkukaudesta ja hanhelle.
Kiitoksia kommenteista etukäteen! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jaska Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 430 Paikkakunta: ympär mualimmoo...
|
Lähetetty: 16.07.2004 18:29 Viestin aihe: . |
|
|
Minä vähän luulen että jos joku täällä foorumeilla tietää hyvän hanhi suon niin ei tule sitä kertomaan sillä kukapa haluaisi hyvälle suolle tungosta _________________ Täähän on selevä homma.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.07.2004 20:30 Viestin aihe: |
|
|
Ihan totta? Aika outoo...
Mutta joo, tuollainen vastaushan kuuluu täällä jokaiseen ketjuun, ikävä kyllä....=(
Kysehän ei nyt ollut siitä isisi suopahasestasi, vaan villin pohjolan lupa-alueista (kymmeniä tuhansia hehtaareita moninpaikoin) ja niillä käyneiden kokemuksista niistä, ei niinkään tarkoista paikoista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jaska Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 430 Paikkakunta: ympär mualimmoo...
|
Lähetetty: 16.07.2004 21:05 Viestin aihe: . |
|
|
Niin itekin kyselin joskus vanhassa foorumissa ihan samaa kuin sinä tuli melko niukasti vastauksia, mutta oishan se ihan mukava saada jotain suuntaa antavia paikkoja. Tai sitten ihan summassa etsimään _________________ Täähän on selevä homma.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 16.07.2004 22:28 Viestin aihe: |
|
|
mistäpäin Suomea? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hunter80 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 16.07.2004 22:33 Viestin aihe: |
|
|
Veikkaan kun katsot keski- ja etelä-lapin alueilta tarpeeksi suuria rimmikkoja on hanhen löytäminen mahdollista. Itse käyn etelä-lapin metsähallituksen mailla. Viimme vuonna saimme kolme hanhea porukalla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.07.2004 23:35 Viestin aihe: |
|
|
Juu, noita leveyspiirejä itsekin ajattelin. Simojoella tuli tuossa käytyä lohta yrittämässä (ja saatiinkin...=)...) ja tuli paikallisten kanssa puheeksi hanhet. Sanoivat niitä hyvinkin joskus tulleen, joskus huonommin. Soitahan siellä riittää, mutta matkaa tulee vaan 600km täältä savosta.
Kellään kokemuksia tuolta itärajan luota, ilomantsi-lieksa-kuhmo suunnalta? Onko siellä hanhia jo tuossa elokuun lopulla? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hunter80 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.07.2004 00:00 Viestin aihe: |
|
|
OOn kuullut juttuja että ainakin sotkamosta itään on soita, joissa on hanhi poikueita, mutta ei ole henk.koht. kokemusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|