Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
lappari Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.08.2006 13:21 Viestin aihe: Koiran paikannus laitteen/laitteiden hankinta |
|
|
Mikä olisi järkevin valinta? Minulla ei ole entuudestaan gps laitteita eikä koiratutkaa. Hankkiako koira-gps:n vai tavallisen gps:n ja perinteisen koiran paikannus tutkan?
Tuleeko koira-gps:n käyttö kalliiksi? Onko olemassa ns. älypuhelimia jotka olisivat roiskeveden kestäviä?
Viimeinen muokkaaja, lappari pvm 18.08.2006 15:52, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Byli Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 13.08.2006 09:33 Viestin aihe: |
|
|
itse valitsin gps tutkan, ja olen siihen erittäin tyytyväinen. samassa laitteessa on autonavigaattori, merikortit ja maastokartat. sillon kun ei ole metsällä niin laitetta voi käyttää muuhunkin kuin koiranpaikantamiseen. laitteen käyttö ei ole kallista 15-20 eur/kk riippuu operaattorista.
roiskevesitiiviitä älypuhelimia ei ole vielä markkinoilla, mutta tulee varmasti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lappari Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.08.2006 15:21 Viestin aihe: |
|
|
Todella kummallista, jos ja kun roiskevesitiiviitä älypuhelimia ei vielä saa. Jos kaikki on maastossa yhdessä laitteessa (puhelin, gps, koiran paikannuslaite), joka ei kestä välttämättä edes pientä kosteutta vaatii homma hyviä hermoja ainakin ns. erämaassa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|