OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tukin muokkaaminen
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
casi_pallo
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 29 Tam 2006
Viestejä: 57
Paikkakunta: Kirkkonummi

LähetäLähetetty: 05.03.2006 22:12    Viestin aihe: Re: WoW:in kolit Vastaa lainaamalla viestiä

shockchief kirjoitti:
tänä mä meni metsästämä paldinit ja onyxiaeja mun drudiin kansa... no mä meni sine mut ei saanut yhtän kaatoa.. mikä ase mun pitä käytä etä mä voisi pärjätä paremiin+?\


Mitä Hel****** ? Jollain on näköjään hauskaa, kaiken maailman hyypiöitä täällä kirjoitteleekin Rolling Eyes Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
ent.ap
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tam 2005
Viestejä: 1666

LähetäLähetetty: 06.03.2006 19:48    Viestin aihe: ent.ap Vastaa lainaamalla viestiä

Täytyypi myöntää että nuitten kuvien perusteella, ei kovinhelppoa ole nähä mitä pitäis tehä.

Se mikä pisti silmään, on vaaleammat kohat joissakin paikoissa(ennen perälevyä ja latauskammen kohilla).

No tummuutta olet saanu tuollakin konstilla, mutta miten olisi vernissa käsittelyä vielä ja hiomista(hienolla paprulla 800-1000)?Useaan kertaan?

Tuo käsittelyn uusiminen moneen kertaan, antaa tukin syykuvioille semmosta kolmiulotteista näköä/viimeistellyn makua.

Lopuksi voisi vernissan mukana laittaa mehiläisvahaa...

Niin semmonen periaate:kelpaa muillekkin.... parenpi kuin uutena ...kukaan ei tehe näinhyvää jälkeä...MAAILMANPARAS Twisted Evil

Elikkä: huonoa ei tehä.
_________________
Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
casi_pallo
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 29 Tam 2006
Viestejä: 57
Paikkakunta: Kirkkonummi

LähetäLähetetty: 06.03.2006 23:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



Ensimmäisen öljyämisen jälkeen hioin pintaa hienolla paperilla (1000) ja sen jälkeen öljysin uudestaan. Öljynnän jälkeen hioin vielä vähän paperilla vettä käyttäen. Sitten vahasin tukin mehiläisvahalla. Perälevyn eteen jäi vaaleampi raita (ei oikein näy kuvasta) muttei kuitenkaan niin paha että silmään pistäisi.

Kiitos kaikkien asiallisista vastauksista ja hyvistä neuvoista Very Happy

Omasta mielestä näyttää hyvältä, on ainakin paljon paremman näköinen kuin uutena Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com