Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
pumpulipuikot(ko) |
kyll kyll..toimii |
|
90% |
[ 30 ] |
ei passaa.. |
|
9% |
[ 3 ] |
|
Ääniä yhteensä : 33 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
benelli* Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.02.2006 20:45 Viestin aihe: pumpuli puikot kunniaan |
|
|
olen täs hokassu et pumpulipuikot on aika plussaa esim haulikon koneiston putsauksessa.. ja wd-40 on paras "aseöljy" mitä löytyy, lähtee !&%¤# ku !&%¤#. _________________ jees... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Mehtuumies Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Jou 2004 Viestejä: 250 Paikkakunta: etelän lämmössä
|
Lähetetty: 20.02.2006 22:33 Viestin aihe: Re: pumpuli puikot kunniaan |
|
|
[quote="benelli*"]olen täs hokassu et pumpulipuikot on aika plussaa esim haulikon koneiston putsauksessa.. ja wd-40 on paras "aseöljy" mitä löytyy, lähtee !&%¤# ku !&%¤#.[/quote]
Kyllä topspuikko on melkoinen peli juuri koneistoa puhdistettaessa
mutta CRC on ehkä käyttökelpoisempi, tyyliin; voitelee, suojaa, irroittaa, syrjäyttää kosteuden ja ennen kaikkea puhdistaa  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
puliautomaatti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.02.2006 23:03 Viestin aihe: |
|
|
Itekki kun olen puhistanut joskus perusteellisesti tuon Xtreman, niin olen käyttänyt pumpulipuikkoja ahtaissa kohteissa ja kyllä niillä on jopa hyvin puhistunu, joten niitä tulle käytettyä aina joskus. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Teemu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.02.2006 15:19 Viestin aihe: Re: pumpuli puikot kunniaan |
|
|
benelli* kirjoitti: | olen täs hokassu et pumpulipuikot on aika plussaa esim haulikon koneiston putsauksessa.. ja wd-40 on paras "aseöljy" mitä löytyy, lähtee !&%¤# ku !&%¤#. |
Pumpulipuikot on kyllä p0p, mutta WD-40 IMO aika suolesta ase _öljyksi_. Mömmöhän on tarkoitettu kosteuden poistoon (WD = Water Displaser), eikä niinkään voiteluun. Break-free CLP on kyllä omasta mielestäni huomattavasti toimivampi. _________________ -Laiska- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
veikka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.02.2006 19:12 Viestin aihe: |
|
|
Pumpulipuikkoa nopeempi ja tehokkaampi kone on hammasharja+fairy, tosin jos on niin tiukka rako ettei harjakset ylety on pakko ottaa topsit apuun. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Teemu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.02.2006 14:21 Viestin aihe: |
|
|
veikka kirjoitti: | Pumpulipuikkoa nopeempi ja tehokkaampi kone on hammasharja+fairy, tosin jos on niin tiukka rako ettei harjakset ylety on pakko ottaa topsit apuun. |
Varsinkin lasten hammasharjat on käteviä, ja edullisia. _________________ -Laiska- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tate Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 1417 Paikkakunta: Etelä Suomi
|
Lähetetty: 03.03.2006 13:37 Viestin aihe: |
|
|
Teemu kirjoitti: | Varsinkin lasten hammasharjat on käteviä, ja edullisia. |
Jep ja Tampaxit käy hyvin piipun puhdistukseen. Kokotaulukkokin löytyy suoraan. Regular, midi ja Maxi
Toi ei ollu mikään vitsi vaan testattu juttu.
Hyvä syy käydä Tampax-ostoksilla, voi ottaa samalla myös vaimolle.  _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vortex Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.03.2006 13:45 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen aika pettynyt pumpulipuikkoihin.
Tuossa eilen illalla totesin ne täysin käyttökelvottomaksi ainakin pistoolin puhdistuksessa. Roiskin Glockin luistin pintaan Beretan Bore Cleaneria ja hetken päästä rupesin sitä poistamaan. Pumpulipuikko ei millään ylettänyt luistin "kiskojen" pohjaan. Oli otettava hammasharja apuun. Näin olleen pisteeni menee hammasharjalle eikä topsi-puikolle. Myös vaimentimen putsaamisessa hammasharja on ehdoton. _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Turisti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.03.2006 14:48 Viestin aihe: |
|
|
Pumpulipuikot wörkkii hyvin aseen puhdistuksen lisäksi myös jälleenlatauksessa. Hylsyn kaulan sisäpinnalla oleviin supistusöljyjäämiin jää toisinaan ruudituksen yhteydessä ruutijyväsiä jotka on kätsy "pyöräyttää" hylsyn sisään nuilla puikoilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|