| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
laphilainen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.05.2026 03:55 Viestin aihe: Mistä erinomainen aseseppä > Antonio Zoli rihlan nallipii |
|
|
On suosituksia hyvästä asesepästä?
Olen omistanut vajaa 20 vuotta Antonio Zoli rihlakon kaliibereissa 308. ja 20/76.
Heti kun ostin sen niin kivääripuolen nallipiikki ei tappanut nallia. Käytin sen nyt jo edesmenneellä asesepällä ja se sai sen kuntoon.
Sen jälkeen nyt kolmen vuoden aikana olen käyttänyt kahdella asesepällä ja sitä ei ole saatu kuntoon. Ensimmäinen taisi tehdä pelkän puhdistuksen. Toinen lisäsi muistaakseni kympin verran nallipiikin ulostuloa.
Siinä voi olla että nallipiikin reikä ei ole aivan suora ja sen vuoksi nallipiikki ei tule aina ulos asti ja ei tapa nallia.
No, minä en ole aseseppä niin onko suosituksia kenelle asesepälle tuon voisi lähettää? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tumpeelo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.05.2026 05:05 Viestin aihe: |
|
|
Tämä kaveri korjasi minulle Vinzenz-Urbasin nallipiikin:
https://www.asemestari.fi/yhteystiedot _________________ Passkan vastaanottamisen ja tyhmien/vitttumaisten ihmisten sietokykyni alkaa lähestyä pohjalukemiaan - Purra |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|