Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Oskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.11.2024 16:36 Viestin aihe: |
|
|
ttimonen kirjoitti: |
Kyllä mulla ainakin karttaa saa pyöritettyä kolmella sormella.
Android ja tracker uusin versio 7.5.16 |
Nyt kun oikein koittamalla koitin niin pyörii, huonosti tosin. Saattaa olla luurinkin vika, joku muukin tuota moitti ja jäin siihen uskoon että muuttunut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tumpeelo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.11.2024 17:26 Viestin aihe: |
|
|
Oskari kirjoitti: | ttimonen kirjoitti: |
Nyt kun oikein koittamalla koitin niin pyörii, huonosti tosin. Saattaa olla luurinkin vika, joku muukin tuota moitti ja jäin siihen uskoon että muuttunut. |
Toimii kuin junan vessa tehokaassa puhelimessa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5488 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 15.11.2024 19:12 Viestin aihe: |
|
|
Oskari kirjoitti: | ttimonen kirjoitti: |
Voit muutenkin tarkastella eri lähteitä niin huomaat, että kirjoittelit puuta heinää.
Toki, häiriöitä on ollut pari kertaa, mutta se siitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.11.2024 19:43 Viestin aihe: |
|
|
dxman kirjoitti: | Yksittäisen passimiehen kannalta trackerin vuosilisenssi on huomattavan kallis. Kilpailu saattaisi tähän auttaa.
. |
Ei se kyllä ole. Joka syksy on omassa otannassa useammalla hirvijahdissa lisenssi.
Raha tehdään sillä oikealla oikean hintaisella tuotteella, ei esim päivä tai viikkolisenssien myynnillä. Kuukausi on taas jo aivan liian pitkä, monella ei jahti edes kestä sitä.
Tuo siis bisnesnäkökulma. Kilpailuntarpeesta alalle olen ihan samaa mieltä, B-batkin lakkauttaminen tähän kauteen vähän sykettää. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Oskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2024 05:07 Viestin aihe: |
|
|
Tumpeelo kirjoitti: | Oskari kirjoitti: | ttimonen kirjoitti: |
Toimii kuin junan vessa tehokaassa puhelimessa. |
Puhelimen teho riittää kyllä, taitaa tehdä kiusaa nykyinen panssarilasi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Oskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2024 05:09 Viestin aihe: |
|
|
jkvi kirjoitti: | Oskari kirjoitti: | ttimonen kirjoitti: |
Voit muutenkin tarkastella eri lähteitä niin huomaat, että kirjoittelit puuta heinää.
Toki, häiriöitä on ollut pari kertaa, mutta se siitä. |
Sun lähteistä nyt tiedä sitten, netissä joku moitti tuota että ei saa käännettyä, omassa kokeilussa sama tilanne.
Jos taas tutkan katkoja tarkoitat niin jos ei ole ollut katkoja sun lähteissä niin kirjoitat itse puuta heinää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pohjola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2024 10:42 Viestin aihe: |
|
|
On tämä hyvä käyttöopas...en tienny tuosta kolmisormi pyörityksestä..hyvin näytti pyörivän...usein kiroillu ku kuva ei mieleisessä asennossa..
Mitä tulee katkoksiin nii joko hidas päivitys ja nopeaa siirtymää tai kentän katveita...muutoin seuraa hyvin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Oskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2024 20:05 Viestin aihe: |
|
|
Pohjola kirjoitti: | On tämä hyvä käyttöopas...en tienny tuosta kolmisormi pyörityksestä..hyvin näytti pyörivän...usein kiroillu ku kuva ei mieleisessä asennossa..
Mitä tulee katkoksiin nii joko hidas päivitys ja nopeaa siirtymää tai kentän katveita...muutoin seuraa hyvin. |
Tänään taas aamulla 10min kun ei tullut paikkaa koirasta, satelliitit kaikki ja puhelinverkkoakin näytti olevan.
Eilen kun koitin kotona niin kartta pyöri, tänään metsässä ei. Toki voi olla luurissa kipua myös. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
EIVA Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.11.2024 22:52 Viestin aihe: |
|
|
Koko päivän kuninkuushaukuissa maastossa, en havainnut yhtäkään merkittävää katkosta vaikka kaikki toiminnot oli päällä kokopäivän,
kellään rymästä ei ollut mitään ongelmia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|