Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Service-75 Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Jou 2004 Viestejä: 201 Paikkakunta: Alkaa P:llä,loppuu a:lla
|
Lähetetty: 12.01.2006 18:59 Viestin aihe: Baikal 153 makasiinin jenka? |
|
|
Kuka tietääs tuon jengan mallin joka on makasiinin päässä,tulpan alla?
Jokin lattajenka on kysees ja 13 kierrettä tuumaa kohti olis varmaan aika lähellä mutta varmaa ei oo.Suunnitelmis olis jatkolippaan teko.... _________________ Eat right,stay fit,die anyway!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Service-75 Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Jou 2004 Viestejä: 201 Paikkakunta: Alkaa P:llä,loppuu a:lla
|
Lähetetty: 23.01.2006 16:38 Viestin aihe: |
|
|
Itse itselleni vastaten jenka on 2*2*26 lattajenka, eli millistä oli vaikka näyttikin tuuma kamalta. Sitten seuraiskin jatko kysymys onko kukaan tehnyt jousta lippaaseen itse? jousen teko sarjojahan on kyllä saatavilla mutta tuleekohan niistä toimivia? vai mitä jousta ootte käyttänyt? _________________ Eat right,stay fit,die anyway!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JarnoR Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 05 Tam 2005 Viestejä: 46 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 23.01.2006 16:49 Viestin aihe: |
|
|
Itse hankin jousen paikalliselta sepältä joka teetti niitä itselleen muutamia varastoon. Mutta muistaakseni midwayllä oli remingtonin pitkän jatkomakasiinin jousia aika edullisesti, tosin posti/käsittely kulut nostavat sen hinnan aika kovaksi ellei ole muuta tarvetta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|