Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
mirage Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
riistarosvo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.12.2005 13:46 Viestin aihe: |
|
|
Onnittelut vaan miragelle (hävittäjälle) jäniksestä pääsisit mulle ajokoiraksi mutta sulla on kumminki niin huono haukku ja taitaa löysääki tulla sen verran että taidan pitää ton vanhan viä ja juegolle kans ekasta linnusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mirage Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.12.2005 18:26 Viestin aihe: |
|
|
kerran olin ketun perässä ajomiehenä ja silloin tällöin "haukahtelin" että passimiehet tietää missä mennään. Pari kaveria oli ilmoittanut motin tehneelle että : p€rkele siellä on jonkun piski !! Kun eivät tienny että minä seurailin.
Löysyydestä en tiiä vaan emäntä on tyytyväinen kun en enää juoksentele kylillä häntä pystyssä haukkumassa kavereita.. _________________ no enhän minä kun ootin että joku muu ampuu ensin... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
metsämies Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kenai Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.01.2006 22:51 Viestin aihe: |
|
|
Pääsipä tätä ketjua vihdoin itsekin jatkamaan..
Eli rusakko vihdoin kyytiin. Matkaa reippaanlaisesti n. 30 askelta, mutta osuma oli ihan nappi, sydän halki ja pupu kenttään parinkymmenen askeleen päähän. Oli kyllä puhaltanut veret niin hyvin pihalle,että oli helppo löytää, oli sen verran leveä verijälki..
kuvakin löytyy:
http://jousella.net/details.php?image_id=289 _________________ _______
Kenai |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kaju Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.01.2006 22:41 Viestin aihe: |
|
|
mitä jousta käytät kenai? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kenai Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 14.01.2006 09:19 Viestin aihe: |
|
|
Jousena tuossa kaatokuvasssa lainassa oleva Bowtech Allegiance '05 n. 67 #, kun oma Patriot oli vähän telakalla. Kärkenä Nap shockwave 100 gr. _________________ _______
Kenai |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ekkupekka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.11.2006 00:02 Viestin aihe: |
|
|
Elämän ensimmäinen jousimetsästyssaalis, kolme vuotta yrittämistä se vaati... Nytkin olin kyttäilemässä rusakkoa, mutta tuntuu se kaura maistuvan supillekin. Pari kappaletta niitä peräkkäin ruokintapaikalle asteli, mutta vain toinen jäi kenttään. Ihmettelin, kun ei leikkuri mennyt läpi, ei edes kärki. Supi jäi silti paikalleen.
Jousi ikivanha Myles Keller Impact, jossa lapaan kiinnitetyn lapun mukaan tehoja 60-75 lb, säädetty käytännössä tappiin. Nuoli PSE Carbon Force Dominator 300 ja leikkuri NAP Shockwave 100 gr.
[/img] |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|