Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
norjanharmaja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 18.10.2005 09:25 Viestin aihe: pyypillillä korppeja |
|
|
nii sanokaas että mikä on kun oon pyitä pillittämässä niin lähes aina tulee korppi pörrään yläpuolelle ja istahtaa puunlatvaan? pyy tulee sitten kun korppi on lähteny...
ja sanokaas vielä että onko kellään ollu vastaavia tilanteita? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Simpe Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 18.10.2005 16:50 Viestin aihe: |
|
|
Taishan tuo korppi aika lähellä olla, ku männä sunnuntaina pyitä pillittelin. Minä eläimenä lie pitävät ku tulevat kurnuttammaan? _________________ Oljhan sitä leipeeki, vuan se syötiin! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Jääkäri Donitsi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 22.10.2005 17:35 Viestin aihe: |
|
|
juu itellä ollut usiammin sama homma. mutta eikö haukka piipitä sen pillin lailla ja korpitkinhan tulee kiusaan haukkaa että luulisiköhan haukaksi?!?! siis villi veikkaus olisi että korppi luulee piipitystä haukaksi ja tulee luonnollisesti kiusaan sitä.en tiedä.... kerokaa joku viisas!  _________________ V#tuttaa ku pientä oravaa talvipakkasella... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
susilauma Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.10.2005 18:23 Viestin aihe: |
|
|
Asia on juuri näin. Olen monet kerrat ihmetellyt samaa asiaa, mutta viime syksynä sain nähdä sen. Olin pillittänyt suurehkossa kuusikossa pyitä noin 15min, kun kuulin, näin ja huomasin korpin yläpuolellani. Eipä aikaakaan, kun näin sen ajavan kanahaukkaa takaa. Taka-ajo oli huvittavaa katseltavaa, kun korppi piti koko ajan hirvittävää mekkalaa ja yritti ikään kuin saada nokalla kopautettua haukkaa. Kanahaukan poika näytti melko hämmästyneeltä, ilmeisesti se ei ollut ennen joutunut takaa-ajetuksi.
Harmi, kun ei ollut sattunut kameraa mukaan. Tosin linnut lensivät melko korkealla, noin sadassa metrissä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jyynä Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 26.10.2005 22:15 Viestin aihe: |
|
|
on tullu useesti korppi pyytä pillittäessä...olen rauhoittanut ne yleensä loppuiäksi,silloin kun metsästelen "poronhoitoalueella"  _________________ ... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
issee Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.10.2005 11:19 Viestin aihe: |
|
|
Enpä ole korppiin törmännyt mutta ketunpoika tuli kerran hölmöyttään katsomaan piipitystä... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
hankipoika Vieras
|
Lähetetty: 28.10.2005 17:10 Viestin aihe: |
|
|
no kaippa sitte issee ammuit sen..  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
lehtimak Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.11.2005 15:07 Viestin aihe: |
|
|
Itelläkin on joskus korppeja tullu kun oon pillitelly, mutta närhiä tulee lähes aina ! Mitäköhän ne tulee ihmettelemään siis närhet ??? _________________ Mitä enemmän, sitä enemmän |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
issee Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.11.2005 16:59 Viestin aihe: |
|
|
Jepjep, akuutin lyijymyrkytyksen tuo sai.. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Hunter.Man Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.11.2005 20:46 Viestin aihe: |
|
|
No entäpä mitä ne korpit ajattelee kun suhauttelee nevalla, että teeriä tulisi. Niin, tuleehan niitä teeriä... joskus paljonkin, mutta sitten tulee korpit ja ajaa teeret pois. _________________ Erankavijat.netin Babo
Riista.fi:n PasiN |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
guassimo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.12.2005 15:08 Viestin aihe: |
|
|
mulla on tullut todella useasti närhet rähveltämään kesken pyyn pillityksen.. ..tekis mieli joskus vähä eltasta niitäki ku on nii kaunis ja ihana ääni niillä  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|