Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
wildgame Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Hei 2004 Viestejä: 968 Paikkakunta: Itäinen Uusimaa ja keski-pohjanmaa
|
Lähetetty: 19.03.2005 19:48 Viestin aihe: |
|
|
ei aivan etäkoettava... Mutta itse käyttänyt aina loukuissa jotain vastaavaa... Loukku laukeaa--> luukusta lähtee naru joka vetäisee esiin esim. punaisen muovipussin tai jotain muuta mukavaa, pikkuhousut jne.. Ja jos valkoiset pikkarit niin "japaninlippu" näkyy pitkälle _________________ Respect the Game.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
HC HUNTER Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.09.2005 10:22 Viestin aihe: |
|
|
Itse käyn tällä hetkellä elektroniikka-asentajan tutkintoa toista vuotta ja entiset 3:set tekivät sulautetuilla järjestelmillä systeemin kahvinkeittimeen jolla sai keittimen päälle soittaessa puhelimeen joka oli kytketty keittimeen...kai tuollaisen pystyisi jos vaan osaisi _________________ Suurin hurma ei ole tappamisessa,vaan tappamatta jättämisessä-peace man- ja !&%¤#,tulta munille |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kelijauttelija Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.11.2005 19:40 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni on minkinloukut siten, että tieltä voi kattomalla todeta onko otus sisällä. Olen laittanut keinulautaloukkuun verkon päällypuolelle, ja keveän irtolaudan päälle suojaksi. Minkin mentyä loukkuun alkaa niin kova pöminä, että lauta putoaa päältä pois ja kokijan on helppo todeta loukun lauenneen. Ja kun on tuo verkko päällypuolella, niin hävityskin on helppoa. Ei tartte tiirata loukun päästä, vaan voi ampua ylhäältä käsin.Muuten, supiloukussa mulla on suuluukku tehty keltasesta maatilavanerista. Sen pystyy kans kokemaan jo kaukaa, kun näkee, että keltanen läppä on pudonnut alas. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|