Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 21357 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 09.11.2016 12:11 Viestin aihe: |
|
|
Jep
Siinä kun löysi varoitusvaloille selvennykset, niin aika nopeasti selvisi missä "vika" on. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 21357 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 09.11.2016 12:15 Viestin aihe: |
|
|
Olihan se Avensikseen verrattuna tolla aika mukava liikenteessä päästellä, kun alla on vielä uudet nastakumit. Aika moni jäi valoissa viereen sutimaan.
Onkos joku muuten perehtynyt, millä asetuksilla Suzukilla kannattaa syvemmässä hangessa ajaa? Siis josko se talvi oikeasti tulee.
Ainakin joissain kitumaastureissahan kai on sitä hommaa, että pehmeässä lumessa ajettaessa jarrusysteemi on koko ajan jotenkin aktiivisena ja pidempään ajettaessa tulee nimenomaan jarrujen kanssa ongelmia. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
veetee Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Maa 2004 Viestejä: 5990
|
Lähetetty: 09.11.2016 12:37 Viestin aihe: |
|
|
Luistonesto pois päältä. Jos on 'lukko'-nappi niin päälle. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
suiza Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 31 Lok 2016 Viestejä: 31 Paikkakunta: Itä-Suomi
|
Lähetetty: 09.11.2016 20:47 Viestin aihe: |
|
|
Selvinnee aikanaan.Edellisessä kulkineessa jarrutettiin sutivaa pyörää,oli tosin etuveto,testailin mäkeen ja meni pidemmälle luistonesto päällä.nii miten lie tässä
suitsassa järjestetty,videoissa ainakin lähtee etenemään ristiriipunnasta. _________________ Kaikenlaisii kotteroita ajettu. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
suiza Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 31 Lok 2016 Viestejä: 31 Paikkakunta: Itä-Suomi
|
Lähetetty: 09.11.2016 20:48 Viestin aihe: |
|
|
Selvinnee aikanaan.Edellisessä kulkineessa jarrutettiin sutivaa pyörää,oli tosin etuveto,testailin mäkeen ja meni pidemmälle luistonesto päällä.nii miten lie tässä
suitsassa järjestetty,videoissa ainakin lähtee etenemään ristiriipunnasta. _________________ Kaikenlaisii kotteroita ajettu. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Rahkonen Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2016 Viestejä: 188
|
Lähetetty: 09.11.2016 22:57 Viestin aihe: |
|
|
Lock päällä ja luistonesto pois. Kumpareisessa paikassa (esim. !&%¤# tie, ei lumessa) kandee pitää päällä selvittää ristiriipunnan paremmin. Snow asento on liukkaille, voimakas luistonesto haittaa kun auto uppoaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
suiza Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 31 Lok 2016 Viestejä: 31 Paikkakunta: Itä-Suomi
|
Lähetetty: 07.12.2016 20:46 Viestin aihe: Ratinsuojus |
|
|
Ups,oli tarkoitus laittaa tänne.
Onko kukaan hommannut suizaan,tai muuhunkaan peliin ratinsuojusta,tuntuu tässä suizassa kovin liukkaalta ja ohuelta tuo ratti,kävin ostamassa motonetistä kokeeksi suojuksen aitoa nahkaa noin kympin kustansi,muuten tuntui hyvältä mutta aika hölmön näköinen kun se vaan vedetään ratin päälle eikä voi ommella sisäpuolelta kiinni,jää ainakin sentin kaksi rakoa.Googletin suojuksia ja täältä ainakin http://www.tarvikkeet.fi/tuote/1226/ratinsuojukset/ohjauspyoran-nahkasuojus_musta, löytyisi ommeltavia suojuksia.Onko kokemuksia _________________ Kaikenlaisii kotteroita ajettu. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Rahkonen Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2016 Viestejä: 188
|
Lähetetty: 19.12.2016 22:15 Viestin aihe: |
|
|
Pojat ei oo kuullu, että Vitara on kitumaasturi Ennustatteko pitkää ikää tälle yksilölle?
https://youtu.be/qsUzYouQMeY |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
latvalaturi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Huh 2004 Viestejä: 454
|
Lähetetty: 20.12.2016 13:48 Viestin aihe: |
|
|
Eipä tuossa vetänyt kuin yksi tai kaksi pyörää. Auto on jo rikki? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10629 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 20.12.2016 14:55 Viestin aihe: |
|
|
latvalaturi kirjoitti: | Eipä tuossa vetänyt kuin yksi tai kaksi pyörää. Auto on jo rikki? |
Molemmista kulmista näytti vetävän ja välillä vaihtui jopa vetävä puoli, mikä on suurin saavutus mitä nuo "elektroniset luistonestot"
tuossa tilanteessa saa aikaiseksi. Monessa autossa ei toimi tuonkaan vertaa. Oikeita lukkojahan ei ole enää missään. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Rahkonen Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2016 Viestejä: 188
|
Lähetetty: 20.12.2016 15:33 Viestin aihe: |
|
|
Oliskohan niin, että tasaisella liukkaalla voima siirtyy tasaisemmin kaikille mutta kun on iso kitkaero tai riipunta pito siirtyy lähinnä sinne toiselle vaan. Se mitä ite olen testaillut nousemallla ristikkäin kumpareelle aika agressiivisesti siirtää voimaa sinne pitävälle renkaalle. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
latvalaturi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Huh 2004 Viestejä: 454
|
Lähetetty: 20.12.2016 17:47 Viestin aihe: |
|
|
Lock-asennossa kaikki pyörät yrittää pyöriä yhtä kovaa ainakin kun ottaa luistoneston pois. Jos auto ei liiku kaikki neljä pyörää sutii tai moottori sammuu... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jkoiv Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Kes 2007 Viestejä: 1013
|
Lähetetty: 20.12.2016 20:21 Viestin aihe: |
|
|
Hienostihan tuo meni.
Olisi mielenkiintoista tietää nousiko automaattilaatikon öljyn lämmöt tuossa. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10629 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 20.12.2016 22:50 Viestin aihe: |
|
|
latvalaturi kirjoitti: | Lock-asennossa kaikki pyörät yrittää pyöriä yhtä kovaa ainakin kun ottaa luistoneston pois. Jos auto ei liiku kaikki neljä pyörää sutii tai moottori sammuu... |
!&%¤# marjat. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Rahkonen Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2016 Viestejä: 188
|
Lähetetty: 20.12.2016 23:42 Viestin aihe: |
|
|
Elikkäs. Elektroninen tasauslukitus. Tasauspyörät avoimet ja voima siirretään pitävälle pyörälle jarrruttamalla sutivaa. Sehän se on Vitarassakin systeemi.
Mites se muka toimis tossa tilanteessa? Järjestelmä jarruttaisi molempia ja siirtäisi molempiin tehoa. Onko mahdollista? Joku ymmärtävä vois valaista paljonko sitä voimaa voi mennä toiselle pyörälle parhaimmillaan vrt. oikea kitkalukko. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|