Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Mika82 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.05.2005 16:34 Viestin aihe: |
|
|
Mikke89 kirjoitti: | Helvettimies kirjoitti: | no kun olen kuullu että se on aikas paljon rahastusta.helpottuuko se koe kokeelta? |
13 euroa kokeen suorittaminen ja lisäks riistanhoitomaksu, et ei se paljoa ole, kun näitä harrastuksen muita kuluja laskeskelee. Ei helpotu, tulee vaan eri paperi. |
No muuttuuhan se joka kerta helpommaksi kun oma tietomäärä kasvaa. Aivan kuten suurin osa opiskelijoista tietää, suuri osa oppimisesta tapahtuu tenteissä. (Viimeistään siinä neljännessä... ) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mika82 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.05.2005 16:37 Viestin aihe: |
|
|
Mika82 kirjoitti: |
No muuttuuhan se joka kerta helpommaksi kun oma tietomäärä kasvaa. Aivan kuten suurin osa opiskelijoista tietää, suuri osa oppimisesta tapahtuu tenteissä. (Viimeistään siinä neljännessä... ) |
Niin ja selvennykseksi että läpäisin metsästäjätutkinnon ensimmäisellä kerralla täysillä pisteillä. Muutamassa muussa tentissä on sitten mennyt jo kolmannelle kerralle... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mikke89 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.05.2005 17:30 Viestin aihe: |
|
|
No onhan se tietysti niinkin...
Mut kyllä metsästäjäntutkinnosta menee ekalla läpi, jos vaan on yhtään viitsinyt asiaan perehtyä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Helvettimies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.06.2005 17:08 Viestin aihe: |
|
|
Jepulis,läpi mentiin toisella kierroksella ja nyt ammutaan kaikkee mitkä liikkuu.Kiitoksia kaikille auttaneille!!!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 01.06.2005 18:24 Viestin aihe: |
|
|
Helvettimies kirjoitti: | Jepulis,läpi mentiin toisella kierroksella ja nyt ammutaan kaikkee mitkä liikkuu.Kiitoksia kaikille auttaneille!!!!! |
Eipähän tarvitse sinun sitten kauaa mtsällä käydä. _________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Helvettimies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.06.2005 20:22 Viestin aihe: |
|
|
no joo REPE,se oli tsoukki,herja,vitsi....... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jariss
|
Lähetetty: 08.06.2005 01:29 Viestin aihe: |
|
|
vanha kettu kävi tutkinnossa lukematta vois sanoa tuurilla meni läpi kannattaa lukea. _________________ njooh! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Manaaja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.09.2005 12:51 Viestin aihe: |
|
|
Saakos sitä koetta mennä suorittamaan oman opiskelun pohjalta vai pitääkö sinne kurssille myös mennä. _________________ Manaaja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fange Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Elo 2004 Viestejä: 1325 Paikkakunta: Inarista etelään
|
Lähetetty: 24.09.2005 12:53 Viestin aihe: |
|
|
saa suorittaa ihan oman opiskelun pohjalta
itse pääsin läpi huhtikuussa omalla opiskelulla |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Manaaja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.09.2005 12:56 Viestin aihe: |
|
|
Selvempi homma. Tuli vaan mieleen, kun ei tuntunut ihan lähellä kotipaikkakuntaa pidettävän yhtään kurssia ainakaan riistawebin mukaan ja ei oikein viitsisi lähteä sadan kilometrin päähän ajelemaan. _________________ Manaaja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Deloi
|
Lähetetty: 28.04.2006 22:48 Viestin aihe: |
|
|
Kesäkuussa olisi minulla tämä koe edessä. Pitää vielä udella että ovatko kaikki kysymyksen monivalintoja? Pitäisi tuota kirjaa ruveta jo varmaan lueskelemaan.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mehtämies92 ***
|
Lähetetty: 29.04.2006 14:25 Viestin aihe: |
|
|
Deloi kirjoitti: | Kesäkuussa olisi minulla tämä koe edessä. Pitää vielä udella että ovatko kaikki kysymyksen monivalintoja? Pitäisi tuota kirjaa ruveta jo varmaan lueskelemaan.. |
Kaikki kysymykset ovat monivalintoja kahdella tai kolmella vaihtoehdolla lukuunottamatta kohtia: Nimi, henkilötunnus ja osoite...
Kannattaa joo ruveta lukemaan tenttiin jo noin niinkuin pohjustavasti.
Tällä topicilla onkin käyty läpi mitä kannattaa eniten lukea, jos olet ikäsi kulkenut metsällä mukana, ja muutenkin hoitanut riistaa,(kaatanut haapoja jäniksille, ruokkinut sorsia, tehnyt riistapeltoa, yms.) niin maalaisjärjellä menee suurin osa kysymyksistä. Yksi esimerkkikysymys aiheesta oli minun kokeessa tämäntapainen:
Metson talviravinnon kannalta tärkein puulaji on:
a)kuusi
b)leppä
c)mänty _________________ Sikamaisuus ei miestä pahenna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Deloi
|
Lähetetty: 29.04.2006 22:21 Viestin aihe: |
|
|
Juu. Niin minä ajattelinkin. Syksyt minä olen metsässä lähes asunut ukin tai isän kanssa. Ainoa asia joka arveluttaa on tämä asepuoli(Kirjoitetaanko se noin?). Mutta kiitoksia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kahtto1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.05.2006 10:59 Viestin aihe: |
|
|
Suuri osa kysymyksiä menee ihan maalaisjärjellä ja on matkan varrella opittua, mutta sekaan mahtuu aina pari ekstraa Kysyttiinpä omissa tenteissäni joskus muinoin, että miten asetta saa kuljettaa moottoriveneessä?
Ensimmäisellähän tuo meni läpi, vaikken erottanut koppeloa ja teerikanaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puukko Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.05.2006 21:46 Viestin aihe: |
|
|
Onkohan missään olemassa mallikysymyksiä, joista selviäisi, minkä tyyppisiä asioita kokeessa kysytään?
Itselläni on koe suoritettuna jo kymmeniä vuosia sitten, mutta nyt pitäisi alkaa opastamaan poikaa koetta varten. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|