Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
AnttiSn Kanta-asiakas
Liittynyt: 25 Tam 2010 Viestejä: 2120
|
Lähetetty: 06.02.2016 20:39 Viestin aihe: |
|
|
Olin bensaforen kyydissä. Sekoitin bensat ja dieselit kun itsellä diesel outback. Kyllä tuo voisi olla järkevä selitys tuo alipaine. Pitää huikata foren omistajalle, että ens kerran kokeilee käyttää tankkia auki. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pohjola Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Kes 2009 Viestejä: 26564
|
Lähetetty: 07.02.2016 00:03 Viestin aihe: |
|
|
ja kuuntelee vetäiseekö ilmaa kun avaa korkin.
itelläkin muutaman kerran tullu reipaat alipaineet (muissa merkeissä)
Astra alko nikotella ja kun avasin korkin oli melkoinen ilman hörsäsy ja poksahus, ilmeisesti tankki kuprahti suoraan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
xdrive Kanta-asiakas
Liittynyt: 03 Maa 2013 Viestejä: 242
|
Lähetetty: 07.02.2016 08:07 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä tuo alipaine tankissa vaikuttaa järkevimmältä selvitykseltä. Luulin että on ollut vain dieseleiden ongelma, mutta kun on bensoillakin samaa vikaa, niin tankin tuuletuksessa todennäköisesti puutteita (kuurottuu?) jotka tulee esille kovalla pakkasella. Subaru palstalla alkoi tuleen ilmoituksia hyytyneistä autoista kun etelään tuli kovat pakkaset. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Hei 2006 Viestejä: 2224 Paikkakunta: Oulu
|
Lähetetty: 04.03.2016 23:12 Viestin aihe: |
|
|
Huomenna pitäis raksauttaa bc racing br alustasarja foren alle. Pitäis pari senttiä tulla korotusta alkuperäseen maksimisäädöllä. Saas nähä paraneeko kyydit paljonkin tehassäädöillä vai pitääkö alkaa säätöhommiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MikaS Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Maa 2004 Viestejä: 3978
|
Lähetetty: 04.03.2016 23:42 Viestin aihe: |
|
|
Oliko arvokas? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sämpy Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 6332 Paikkakunta: Uleåborg
|
Lähetetty: 04.03.2016 23:49 Viestin aihe: |
|
|
Muistelen että meikän entisessä Foreskinnerissä oli aina alipaine tankissa, eli suhahti aina kun korkkasi. _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Hei 2006 Viestejä: 2224 Paikkakunta: Oulu
|
Lähetetty: 05.03.2016 01:40 Viestin aihe: |
|
|
MikaS kirjoitti: | Oliko arvokas? |
Oliko tuo 880, eli vähän vähemmän ku oem takaiskarit. Ihan periaatteesta en osta taas vasenta takaiskaria. Kestää näköjään alle satatuhatta. Näissä on sentään kahen vuojen takuu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
poikamehto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Mar 2006 Viestejä: 2228 Paikkakunta: Koillismaa
|
Lähetetty: 05.03.2016 13:01 Viestin aihe: |
|
|
tais subaru foorumilla olla joku laittainu semmoset jouset/iskarit että 4-5cm ois saanu vakiota ylemmäs. tuo kuulostais jo houkuttelevalta. itelläki kilometrit alakaa olla sitä luokkaa ettei varmaan kauhean kauaa mene että joutuu miettimään mitä laittaa originaalien tilalle.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pohjola Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Kes 2009 Viestejä: 26564
|
Lähetetty: 05.03.2016 22:25 Viestin aihe: |
|
|
ja nivelet tykkää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Hei 2006 Viestejä: 2224 Paikkakunta: Oulu
|
Lähetetty: 06.03.2016 00:00 Viestin aihe: |
|
|
Ei kerenny ku taakse laittaa tänään. Korotusta tuli terveen iskarin puolelle kolme-neljä senttiä. Nyt on takarenkaan edessä helmasta mitattuna maavaraa 28 senttiä. En tiedä mitä se uutena on ollut. Luultavasti tuo terve puolikin oli jo hieman väsähtänyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elan Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2004 Viestejä: 9062
|
Lähetetty: 06.03.2016 12:02 Viestin aihe: |
|
|
Ihmettelin vähän, miten iskarilla säädetään alustan korkeutta, mutta tuolta Br-racingin sivuilta se selivisikin, että jousta siinä viime kädessä säädetäänkin. http://www.bcracing.fi/tuotteet.html |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Hei 2006 Viestejä: 2224 Paikkakunta: Oulu
|
Lähetetty: 06.03.2016 14:10 Viestin aihe: |
|
|
Elan kirjoitti: | Ihmettelin vähän, miten iskarilla säädetään alustan korkeutta, mutta tuolta Br-racingin sivuilta se selivisikin, että jousta siinä viime kädessä säädetäänkin. http://www.bcracing.fi/tuotteet.html |
Ei missään nimessä säädetä jousella korkeutta! Iskarin runkoa liikutetaan kierteellä alapään sisällä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pirulainen Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Hel 2008 Viestejä: 1077
|
Lähetetty: 06.03.2016 16:21 Viestin aihe: |
|
|
Berkele kirjoitti: | Ei kerenny ku taakse laittaa tänään. Korotusta tuli terveen iskarin puolelle kolme-neljä senttiä. Nyt on takarenkaan edessä helmasta mitattuna maavaraa 28 senttiä. En tiedä mitä se uutena on ollut. Luultavasti tuo terve puolikin oli jo hieman väsähtänyt. |
Mielenkiinnosta, paljonko on ilmaa perämurkulan alla? _________________ Vapaan miehen oikeus on kusta luontoon -Veikko Huovinen-
-Marlinisti-Jouskaripelle- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Hei 2006 Viestejä: 2224 Paikkakunta: Oulu
|
Lähetetty: 06.03.2016 19:04 Viestin aihe: |
|
|
pirulainen kirjoitti: | Berkele kirjoitti: | Ei kerenny ku taakse laittaa tänään. Korotusta tuli terveen iskarin puolelle kolme-neljä senttiä. Nyt on takarenkaan edessä helmasta mitattuna maavaraa 28 senttiä. En tiedä mitä se uutena on ollut. Luultavasti tuo terve puolikin oli jo hieman väsähtänyt. |
Mielenkiinnosta, paljonko on ilmaa perämurkulan alla? |
Pitää mittailla kuhan asettuvat.
Sain etusetki vaihettua. Toisessa meni enää puoli tuntia. Toisessa löyty aavistuksen lujassa oleva mutteri. Alapään ylempi ruuvi, mistä orkkisten kans säädetään camberi, teetti töitä. Piti mutterimopoakin jäähdytellä välillä. Ilman lämpöä kuitenki irtos eli ei ees tiukassa.
Keula ei noussu orkkiksesta myyntipuheista huolimatta. Prkl sehän laski 5mm. Pitää soitella maahantuojalle. Eipä tuo muuten paljo haittais vaan jäi nyt peräpystyseksi.
Kyydit muuttu suorastaan urheilulliseksi. Ei tarvi liikenneympyrässä hidastaa ollenkaan. Ei kallistele mutkissa käytännössä ollenkaan. Ohjaukseen vastaavuus nousi toiseen potenssiin. Vähän pintakovat ovat. Pitänee testata vaimennuksen säätöä pehmeemmälle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
Liittynyt: 09 Maa 2004 Viestejä: 6924
|
Lähetetty: 06.03.2016 19:09 Viestin aihe: |
|
|
Panet spacerit iskarin ja korin väliin, niin saat nousemaan haluamallesi tasolle keulan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|