Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Puukko-Nisse2 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.02.2015 22:26 Viestin aihe: |
|
|
Variocagen häkissä cittarin tavaratilassa. Lisäksi kalterit tavaratilan ja matkustamon välillä. Tavaraa on usein aika paljon, mutta Variocagen päälle voi lastata huoletta kevyempiä pakaaseja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
CatKiller Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Syy 2010 Viestejä: 404 Paikkakunta: Kaunis Karjala
|
Lähetetty: 12.02.2015 11:32 Viestin aihe: |
|
|
Riippuu ihan millä autolla olen liikenteessä. Farkussa matkustaa takapaksissa turvaverkon takana ja sedanissa joko takapenkillä tai apukuskin paikalla.
Rämällä Sedalla ei kulje muut kun minä ja koira, niin ei tule hellapoliisilta valituksia jos sattuu vaikka olemaan kuskin jakkarallakin rapatassun jälkiä. _________________ "Se suvun syötti, heimon juotti, esivanhemmat elätti." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vonnegut Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Jou 2008 Viestejä: 896 Paikkakunta: Länsrannikko
|
Lähetetty: 14.02.2015 00:23 Viestin aihe: |
|
|
Mäykky kulkee pitemmät reissut kerällä apukuskin paikalla tai takapenkillä viltin päälllä. Lapinreissulla piti nostaa koira niskatukien koira tasolle reppu- kassi- teltta- ja maakuupussikasan päälle.
Yleensä solmin talutushihnan oven kahvaan, vallankin jos autossa on jotain syötävää. Yhteen nakkiin nimittäin mahtuu 8 grillipätkää. Testattu kun jäi alotetut makkarapaketit huonosti suljettuun reppuun takapenkille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MartesMartes Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.06.2015 14:40 Viestin aihe: |
|
|
Uusi pentu tykkää vaeltaa farmarin takatilassa ja jotenkin pitäisi tilaa rajata. Koirakalteri estää tulemasta takapenkeille, mutta pitäisi hankkia myös takatilan puolittava kalteri tai sitten koirahäkki tavaratilaan. Olen katsellut Variocage Single L koirahäkkiä. Onko muilla kokemuksia mahtuuko saksanseisoja hyvin tuonne siten, että viihtyy pitemmänkin matkan? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Stance Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.06.2015 07:08 Viestin aihe: |
|
|
MartesMartes kirjoitti: | Olen katsellut Variocage Single L koirahäkkiä. Onko muilla kokemuksia mahtuuko saksanseisoja hyvin tuonne siten, että viihtyy pitemmänkin matkan? |
Minulla kulki uros saksanseisoja juuri tuossa Single L kokoisessa Variocagessa. Pentuna kun opettaa niin siellähän se viihtyy eikä ole liikaa tilaa jumpata eestaas. _________________ Sovittiin seisojan kanssa työnjaosta: se käyttää nenäänsä ja minä haulikkoa. Näin yhteiselo on leppoisampaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lyde Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 22.06.2015 14:49 Viestin aihe: |
|
|
Hyvin on kk-narttu mahtunut Variogage L häkkiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkoiv Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.06.2015 16:55 Viestin aihe: |
|
|
Itellä oli karjalankarhukoira uros tuossa L-koon häkissä edellisessä autossa. Mahtui ihan ok. Häkin sai tuossa levitettyä melkein maksimi mittaan. Lyhyimmillään olis ollut vähän ahdas. Nykyisessä kärryssä on xl-koon häkki kun sopii. Sain vaihdettua päittäin nuo.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|