Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
martes Vieras
|
Lähetetty: 13.08.2004 13:54 Viestin aihe: Ketun kyttääminen pellolta |
|
|
Ootteko kokeilleet väijyä kettua pelloilla.
Ja onko tullut saalista.
Itse olin pari päivää sitten illalla väijyssä.
Auringonlaskun aikaan tuli peltoon kaksi kettua joista sain toisen ammuttua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nisäkäs Vieras
|
Lähetetty: 14.08.2004 23:43 Viestin aihe: |
|
|
Joka syksy kolmeen pekkaan ainakin joku kettu ammutaan,ihan vain tornissa istuen ja kaurista odotellen.viime syksy olikin ennätysmäinen.Ammuttiin neljä kpl,joista itse ammuin kaksi.
Joskus on saanut kunnolla seurata sen hiirijahtiakin.Ainakin poikaketulla on yleensä kova kiire.!&%¤# tapahtuu muutamassa sekunnissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 16.09.2004 14:38 Viestin aihe: |
|
|
Tänäaamuna oli kettu pellolla hiirijahdissa. Jäin hetkeksi katselemaan sitä eikä se ollut minään. Pelto oli puitu kaurapelto. Alkaa varmaan olemaan suht hyvä aika peltoketuille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 16.10.2004 19:27 Viestin aihe: |
|
|
Mihin aikaa kannattaa pystärin kanssa mennä piipahtaan haaskalla jos supit aikoo yllättää? Riittääkö pimeä aika vai onko liian laajat kulkuajat että ei voi tarkkaan sanoa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
browning Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.10.2004 19:18 Viestin aihe: |
|
|
riittäskö talvella kettujen kyttäämiseen lato? ja vaikka tietää että sillä alueella on kettuja mihin on ite menossa niin miten sais varmasti ne käymään pellolla...auttasko jos veis mukana jonku roska pussin ja jäniksen suolia.ku ei oo oma pelto ja en tiiä kenen on nii en voi tehä haaskaa _________________ ei se kaakana oo.ossuu siihen ku ottaapi tarpeheksi ennakkoo |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kerppenin Rehtori Vieras
|
Lähetetty: 25.10.2004 23:59 Viestin aihe: |
|
|
Anonymous kirjoitti: | Mihin aikaa kannattaa pystärin kanssa mennä piipahtaan haaskalla jos supit aikoo yllättää? Riittääkö pimeä aika vai onko liian laajat kulkuajat että ei voi tarkkaan sanoa? |
supit liikkuvat yleensä pimeällä. tosin lähtevät liikkelle jo kun hämärtää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jani s ***
Liittynyt: 04 Kes 2005 Viestejä: 1280 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 08.06.2005 19:43 Viestin aihe: |
|
|
morotus vaan kaikil... Nyt tarttis appuu... eli oon tosa rakennellu kytiskoppia ketul ja supil, nyt koppi o sit siin vaihees et vois ajatella tota ikkunan kiinnitystä. Mut ongelma onkin siin et en oikein tie miten se kannattais sinne laittaa..Ajattelin pistää sen sellain et se aukeis sisään päin ja laittais sen sit jollain narulla kattoon kiin sitku pitää ampua..Mitä mieltä oottee?? Ihan huono ajatus vai ei. Kertokaa miten teil muil on asia ratkaistu.....KOKEMUKSIA kaivataan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hankipoika Vieras
|
Lähetetty: 08.06.2005 23:19 Viestin aihe: |
|
|
tulevatko ketut pelloille nyt tähän aikaan vuodesta vaikka on koko yö melkein valoista onko kettupilli hyvä olla joukos
oottako saanu ikinä kettua ammuttua kesä-heinä-elokuus ku on viä valoosta melkei koko yö...
mihin aikaan kannattaa ny kesäkuus lähtee pellon reunalle niitä ootteleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Niätämies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.06.2005 14:12 Viestin aihe: |
|
|
jani s kirjoitti: | Ajattelin pistää sen sellain et se aukeis sisään päin ja laittais sen sit jollain narulla kattoon kiin sitku pitää ampua..Mitä mieltä oottee?? Ihan huono ajatus vai ei. Kertokaa miten teil muil on asia ratkaistu.....KOKEMUKSIA kaivataan |
Juu tee vain silleen kun oletkin ajatellut eli sisäänpäin aukeavat, meillä valmistu juuri tossa kaverin kanssa kytistelykoppi viikko takaperin ja siinä on kaikki kolme ikkunaa aukeaa sisäänpäin kiinnityslenkkinä kuorma-auton pressun kumilenkkejä.
hankipoika kirjoitti: | tulevatko ketut pelloille nyt tähän aikaan vuodesta vaikka on koko yö melkein valoista onko kettupilli hyvä olla joukos
oottako saanu ikinä kettua ammuttua kesä-heinä-elokuus ku on viä valoosta melkei koko yö...
mihin aikaan kannattaa ny kesäkuus lähtee pellon reunalle niitä ootteleen |
http://www.riista.fi/forum/viewtopic.php?t=882&postdays=0&postorder=asc&start=0
Tuolla on ollut keskustelua _________________ God dammed. What a fuck is that, is that a squirrel. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jani s ***
Liittynyt: 04 Kes 2005 Viestejä: 1280 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 09.06.2005 15:57 Viestin aihe: |
|
|
Joo kyl mä sen ikkunan sit tolleen laitan.............kiittää ja kumartaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hankipoika Vieras
|
Lähetetty: 12.08.2005 21:51 Viestin aihe: |
|
|
huomenna passiin haaskalle
saas nähä tuleeks.. kaveri oli nähny ketun siä 30metrin pääs traktorista!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KYLJYS
|
Lähetetty: 24.08.2005 14:52 Viestin aihe: |
|
|
Olin edellisiltana istuskelemassa juuri puidun pellon reunalla kettukytiksellä. Pelto sijaitsee aivan paikallisen kaatopaikan vieressä joten kettuja alueella liikuskelee kyllä runsaasti. Ensimmäinen kettu ilmestyi näkyviin jo 20.30 ja toinen tunnin myöhemmin. Toinen munarosvo pääsi jatkamaan matkaansa mutta toinen ei ollut yhtä onnekas. Täytyypä mennä vielä toinenkin ilta tilannetta katsastamaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hankipoika Vieras
|
Lähetetty: 24.08.2005 19:36 Viestin aihe: |
|
|
nirri poies |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sande Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 26.08.2005 15:21 Viestin aihe: |
|
|
Minä olen ollut ketun poikasta 30cm päässä repikää siitä... _________________ Varo se on peke... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hankipoika Vieras
|
Lähetetty: 26.08.2005 16:05 Viestin aihe: |
|
|
kaippa nirhasit..... vai |
|
Takaisin alkuun |