Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Aktiini Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.10.2014 21:30 Viestin aihe: Garminin matka- ja nopeusmittari |
|
|
Onko kellään muulla vaivannut tuon Garminin dc50 + astro 320 matkan ja nopeuden mittaukset jotka näyttävät aivan perseelleen. Esim. viime sunnuntaina koiran keskinopeus n. 12km/h, kuljettu matka 16km ja yhtämittaista etenemistä metsässä 2h. Ei minun laskuopilla täsmää. Onkohan kumpikaan annetuista luvuista oikeita vai mistä heitto mahtaa johtua?
Eihän tällä sen suurempaa seksuaalista merkitystä ole, mutta vituttaahan se insinööriä pienemmätkin asiat |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Wikke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.10.2014 22:08 Viestin aihe: |
|
|
Öö? _________________ Lukutaidoton sukupuolineutraali sateenkaareileva metroseksuaali sinivihreä metropoli kasvispiiperö. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.10.2014 22:09 Viestin aihe: |
|
|
oliko koira auton kyydissä eikä nollausta ole tehty sen jälkeen. _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vasilievski Kanta-asiakas
Liittynyt: 30 Tam 2013 Viestejä: 179 Paikkakunta: Koillis-Savo
|
Lähetetty: 28.10.2014 22:52 Viestin aihe: |
|
|
Kaveri osti samaisen yhdistelmän ja ihmetteli viime kaudella samaa kun kuljettu matka ja keskinopeus ei täsmänneet lähellekkään .Päivitysvälinä hänellä 5sek.
Olikohan niin että näyttö piti olla koko ajan auki niin lukemat rupes täsmäämään, (saatto olla joku muukin asetus pielessä). |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10355 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 28.10.2014 23:06 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä se matka täsmää, keskinopeus on sitten laskettu jollai erikoisemmalla kaavalla,
eikä siitä voi enää matkaa vetää kertomalla ajalla. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10355 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 28.10.2014 23:08 Viestin aihe: |
|
|
Itse asiassa se selittyy sillä, että koira on välillä paikoillaan ja nämä gepsit erottelee paikoillaan ollun
ja liikkeellä ollun ajan. Keskinopeus on sitten sen liikkeen keskinopeus. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aktiini Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.10.2014 19:44 Viestin aihe: |
|
|
Peto kirjoitti: | Itse asiassa se selittyy sillä, että koira on välillä paikoillaan ja nämä gepsit erottelee paikoillaan ollun
ja liikkeellä ollun ajan. Keskinopeus on sitten sen liikkeen keskinopeus. |
Tuon oon huomannu, että keskinopeus on nimenomaan liikkeenaikaista keskinopeutta.
Jos minä olen 2h liikkeessä, koira on liikkuessaan kulkenut 12km/h ja koiran matka on 16km tarkoittaisi tämä että koira on ollut 40 minuuttia paikallaan tuon lenkin aikana mikä nyt ei millään voi pitää paikkaansa.
Vastaavaan suuruista heittoa on ollut pitkin kautta kun on yrittänyt laskea kuljettua aikaa koiran keskinopeudesta/ matkasta. Pitänee varmaan autolla käydä ulkoiluttaan tuota pantaa ja katsoa mitä se sanoo... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.10.2014 22:28 Viestin aihe: |
|
|
Jännä homma. Minulla tuntuu antavan kuitenkin uskottavaa lukemaa. Uroksella keskinopeus haussa 7-9 km/h ja nartulla 5-7 km/h miltei reissu kuin reissu. siitä kun ynnäilee että makaaranpaiston aikoihin on jotain luokkaa 20 km, niin kutakunkin passaa. _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|