OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Volkwagen Golf Country

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kuokka
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 01 Lok 2004
Viestejä: 79

LähetäLähetetty: 12.08.2005 14:46    Viestin aihe: Volkwagen Golf Country Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kenelläkään kokemuksia tästä vW Golfin korotetusta nelivetomallista? Sain hyvän tarjouksen sellaisesta ja ajattelin vähän kysellä käyttökokemuksia. Autohan on 1.8i bensakoneella. Millainen mahtaa olla kulutus tavalliseen Golfiin verrattuna? Pystyykö nelivedon kytkemään pois päältä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Erä S
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Huh 2004
Viestejä: 403
Paikkakunta: Tampere / E-P

LähetäLähetetty: 12.08.2005 16:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuohan on vaan korkeammalle apurungolle nostettu golffi, joten varaosat ei kalliita ole ja tekniikkakin aika sitkeää. Neliveto osista en tiedä, mutta ei kai se kovin herkkä ole sekään.
Heitäppä kysymys tuonne http://www.ffp-motorsport.com, niin saat parempia vastauksia.
Tai lukase tämä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Loikka
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 948
Paikkakunta: Kotimaa

LähetäLähetetty: 13.08.2005 19:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Erä S kirjoitti:
Tuohan on vaan korkeammalle apurungolle nostettu golffi, joten varaosat ei kalliita ole ja tekniikkakin aika sitkeää. Neliveto osista en tiedä, mutta ei kai se kovin herkkä ole sekään.


Niinpä niin..

Meillä oli aikoinaan tuollainen ja muutama havainto...

Varaosat ei sitten ole ihan samanlaiset kuin normi golfeissa, tai no joo... Osa on mutta suuri osa ei... Jouset, iskarit, vaihteisto ym osat eli kaikki mitkä pikkasenkaan liittyy tuohon korotukseen, runkoon tai nelivetoon on ihan sika hintasia... Myös tekniikan puolella oli jotain eroja, tai ainakin näin muistelisin.

mm. iskari + jousiremppa maksoia 4*1600 + 4 * 800 markkaa eli melkein kymmpitonnin mummon markoissa. Tulitikku askin kokoinen kytkin joka kytkee nelivedon päälle myös pakilla makso 1000 markkaa... Että se niistä halvoista osista...

Takajouset kannattaa tarkistaa, näitten autojen tyyppivika on siinä että ne napsuu poikki jos autolla vedetään vaunua tai painavaa kärriä, ainakin mitä olen noita nähnyt niin noi tahtoo olla se heikko lenkki.

Muutenhan auto on ihan ok peli -ei mikään maasturi, mutta huomattavasti parempi kuin normi henkilöauto.

Kulutus pyöri siellä 8-10 l/ 100 km sekalaisessa ajossa ja tietysti riippui myös että kuka ajoi Laughing Varsinkin talvella metsässä/jäällä pyöritellessä rankemmalla kaasujalalla kulutus kasvoi aika huimasti.

Mukava auto tuo oli myös ajella paitsi kallistelee aika voimakkaasti "kovemmissa" vauhdeissa.

Niin ja jos negatiivisiä piirteitä hakea niin takakontti on ihan onnettoman pieni, ei ole lukkoja ja kun tällä jää hankeen kiinni niin se on sitten AAMEN...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
kuulapää
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Hel 2005
Viestejä: 121
Paikkakunta: pohjos-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 15.08.2005 13:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lisäksi voisi vielä todeta että sytyttää hienon kulopalon kuivassa heinikossa ajettaessa katalysaattorin avulla,kuulemma Smile
_________________
sääli on sairaus
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sämpy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 6384
Paikkakunta: Uleåborg

LähetäLähetetty: 15.08.2005 13:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla oli ennen samalla korilla oleva tavallinen Golffi. Jos metsästyskäyttöä ajattelee, niin sehän oli ihan hyvä pääsemään huonoilla teillä. Mutta se takakontti on niin olematon ettei sinne meinaa pyssyjä saaha sopimaan. Ja ovenkahvoja sai ostaa kantopussillisen sinä aikana kun se mulla oli.
_________________
"Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Erä S
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Huh 2004
Viestejä: 403
Paikkakunta: Tampere / E-P

LähetäLähetetty: 15.08.2005 13:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joku vuosi sitten alkuperäisosien hintoja pudotettiin ja esimerkiksi pakoputken sai alkuperäisosana halvemmalla, kuin tarvikkeena.
Mulla on noita "tavallisia" golffeja kaksinkappalein ja ovenkahvat alko heti kestämään paremmin, kun vaihdoin tarvike versiot originaleihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
zeihoo
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Huh 2004
Viestejä: 56

LähetäLähetetty: 15.08.2005 15:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla oli tommonen pari vuotta ja kokemuksia kertyi:
- neliveto toimii syncrolla eli aina liian myöhään. Oli tosi huono menemään lumessa. Edellinen Lancer 4 wd meni kiinteällä nelivedolla niin kauan, että lunta pukkasi tuulilasille. Paljon korkeampi Golf tyssäsi jo paljon ennen. neliveto rupesi lumessa "hakkaamaan" ja siihen jäi.
- taaksepäin neliveto kytkeytyy erillisellä perän jatkeena olevalla systeemillä, joka on aina ja kaikissa rikki >>> kun jäät kiinni, et pääse pakilla pois, kun on vaan etuveto. Vaihdatin osan mutta tais kestää pari kuukautta
- alusta ja ripustukset tosi kestäviä
- hiljainen ja mukava ajaa
Eli jos maasturia mietit niin mieti vielä - Golf country ei ole maasturia nähnytkään. Niin - vaihdoin sen pajeroon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
S.A.V.O.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Tou 2004
Viestejä: 617
Paikkakunta: Gotham city

LähetäLähetetty: 15.08.2005 19:04    Viestin aihe: wolksvagen Vastaa lainaamalla viestiä

Tais tuo viritys olla enemmän sellanen muotioikku kun vakavaa kehitystyötä.
Ja rumahan se ainakin on Laughing
_________________
Kukas piru sitä veronmaksajia tekee ellei veronmaksajat itte?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jantteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tou 2004
Viestejä: 1202
Paikkakunta: Kotomaa

LähetäLähetetty: 15.08.2005 19:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muuten kait se on perinteista hyvää volkkarin tekniikkaa, mutta itse auto ei kyllä ole mikään komistus. Tai sitten korotettu golf ei vain sovi silmääni. Laughing
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
löppöpetra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 4935

LähetäLähetetty: 15.08.2005 19:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heh heh!Hyvää volkkarin tekniikkaa!Onko sellaistakin olemassa? Very Happy
_________________
Koittakaa PETRATA vähän!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jantteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tou 2004
Viestejä: 1202
Paikkakunta: Kotomaa

LähetäLähetetty: 15.08.2005 20:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

löppöpetra kirjoitti:
Heh heh!Hyvää volkkarin tekniikkaa!Onko sellaistakin olemassa? Very Happy


On mulla volkkari toiminut ihan hyvin. Laughing

Ostakee tastä 4 veto niin ei tarvi katua. Laughing

Täällä näin.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Visakoivu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Kes 2005
Viestejä: 318

LähetäLähetetty: 16.08.2005 08:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hankin juuri jokin aika sitten tuollaisen Golf Countryn. Maavara ei ole nimeksikään suurempi kuin tavallisessa Golfissa. Isommilla renkailla maavaraa voisi saada vähän lisää. Tavaratila on erittäin matala. Neliveto toimii mielestäni hyvin. Myös peruuttaessa.

Vaikka Country ei olekaan varsinainen maastoauto niin kyllä sillä paljon mielummin lähtee reissuun kuin samanikäisellä Suzukin "maasturilla". 100hv 1.8 monipisteruiskun avulla voi suorittaa jopa ohituksenkin..Suzuki alkaa heti heilua ja vatkata hillittömästi kun sitä käskee lähteä ohitukseen maantiellä. Oikeat maastoautot ovat tietenkin erikseen mutta kyllä ainakin oma Golfini täyttää paikkansa kakkosautona tuossa hintaluokassa paremmin kuin joku 600 000km ajettu "jättidieselveropajero". Eikä sinne Pajeronkaan tavaratilaan ilman penkkien kääntämistä meinaa saada rinkkaa sopimaan..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
zeihoo
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Huh 2004
Viestejä: 56

LähetäLähetetty: 16.08.2005 08:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä siperia opettaa, kun lumikelit tulee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repesorsa
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9356
Paikkakunta: Sieltä

LähetäLähetetty: 16.08.2005 22:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eihän semmosessa volkkarissa ole edes OIKEATA NELIVETOA.
_________________
I'm back!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com