Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Pikku Poika Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Syy 2013 Viestejä: 439
|
Lähetetty: 18.03.2014 17:36 Viestin aihe: |
|
|
Ennen oli tämmönen
Nykysin tämmönen
Näillä mennään  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6967
|
Lähetetty: 18.03.2014 18:05 Viestin aihe: |
|
|
Minäkin sorruin tuohon kikkelinjatkeeseen aikanaan ja hyvin nopeasti tajusin ettei siitä ole apua. Tämmönen huonojalkanen ei pääse edes tarpeeksi lähelle mettää jo tuommoisella joutuu ajamaan. Sakotkin aivan hirveitä kun vauhti karkaa huomaamatta laittomuuksiin. Ja miten menet keväällä halkomettään? Ei kertakaikkiaan mitenkään.
Hävettää sanoa että minullakin on ollu tuommoinen. Onhan ees neliveto ja kolmenlitran kone? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Jyrkkä D Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Lok 2008 Viestejä: 6439
|
Lähetetty: 18.03.2014 18:22 Viestin aihe: |
|
|
iivariiso kirjoitti: | Minäkin sorruin tuohon kikkelinjatkeeseen aikanaan ja hyvin nopeasti tajusin ettei siitä ole apua. Tämmönen huonojalkanen ei pääse edes tarpeeksi lähelle mettää jo tuommoisella joutuu ajamaan. Sakotkin aivan hirveitä kun vauhti karkaa huomaamatta laittomuuksiin. Ja miten menet keväällä halkomettään? Ei kertakaikkiaan mitenkään.
Hävettää sanoa että minullakin on ollu tuommoinen. Onhan ees neliveto ja kolmenlitran kone? |
Mullakin oli ja ei se ylpeyttä herätä. Pääsi sillä kiinni jäämättä aika hyvin huonoillakin teillä mutta vauhdin piti olla ainakin 80 kmh. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Osmosaali Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2012 Viestejä: 1715 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 18.03.2014 18:51 Viestin aihe: |
|
|
Ja vielä kun hiukan lisää vauhtia ei pienet puutkaan ole matkaa estämässä!  _________________ MIKÄ? MISSÄ?  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17404 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 18.03.2014 21:21 Viestin aihe: |
|
|
Mäyristelijä kirjoitti: | Tietämättömänä kysyn, että onko tuossa navarassa paljon eroa king cappiin? |
alusta, sisustan kilkkeet, kattoluukku, automaatti-ilmastointi, lämmitettävät sähköpeilit, kromia ja heebeliä enemmän... parempi äänieristys...
-eli ei yhtään lisäarvoa metsästäjälle.  _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Mäyristelijä Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Maa 2012 Viestejä: 814 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 18.03.2014 21:38 Viestin aihe: |
|
|
Tämäpä selvä Ei välttämättä pick uppi paha olisi tuon suizan korvaajaksi  _________________ -Karkeakarvainen mäyräkoira- x2 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Kömy Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Hel 2008 Viestejä: 854
|
Lähetetty: 18.03.2014 23:47 Viestin aihe: |
|
|
Mäyristelijä kirjoitti: | Tämäpä selvä Ei välttämättä pick uppi paha olisi tuon suizan korvaajaksi  |
Ei kannata  _________________ Kyllähän se kuula lentää! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Merilinnustaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 3408 Paikkakunta: Hanko
|
Lähetetty: 25.03.2014 15:00 Viestin aihe: |
|
|
755tkm ja vetonivel vaihtoon  _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
kivineva Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Mar 2006 Viestejä: 1821
|
Lähetetty: 25.03.2014 19:37 Viestin aihe: |
|
|
Nyt jo Omaan hj:hin teinkin etupään remontin viime kesänä. Murrokset , pronssiholkit, vetarin sfefat, kääntömaljan tiivisteet ja olkalaakerit. Samalla uusin muutaman raidetangon päänkin. Kaikki on nyt uutta, joten eiköhön tuolla jonkin aikaa ajele...
nelivedon ääntämiseenkin löytyi vika noista pronssiholkeista. Sen verran väljät, niin neliveto päällä moottorijarrutuksessa kuului jurraus. Ensin meinasin purkaa etuperänkin ja uusia pinjonin laakerit, muttei eipä tarvinnut. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
KORO Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Hel 2011 Viestejä: 333
|
Lähetetty: 26.03.2014 09:04 Viestin aihe: |
|
|
Nii mis se vika kivineva siinä jurrauksessa neliveto päällä moottorijarrutuksessa?itellä sama vaiva yli neljänkympin jälkeen. _________________ Tulisi kesä ja kärpäsiä, köyhillekin ystäviä |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
KORO Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Hel 2011 Viestejä: 333
|
Lähetetty: 26.03.2014 09:05 Viestin aihe: |
|
|
Nii mis se vika kivineva siinä jurrauksessa neliveto päällä moottorijarrutuksessa?itellä sama vaiva yli neljänkympin jälkeen. _________________ Tulisi kesä ja kärpäsiä, köyhillekin ystäviä |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
mettäinssi Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 26 Mar 2012 Viestejä: 88
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
mk2 Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Syy 2005 Viestejä: 810 Paikkakunta: Lappi
|
Lähetetty: 26.03.2014 13:36 Viestin aihe: |
|
|
Paras mettäauto/käyttöauto yhistelmä on nykysessä Citroen xantiassa. Ostin vuosi sitten alta tonnilla farkkumallin.
Normitiellä ok ajettava ja sitten ku menee maastoon (lue huonolle tielle) niin vivusta maavaraa lisää.
Ennen oli neliveto subaru, mutta harvassa oli itellä ne kerrat ku nelivedosta oli hyötyä. ennemmin jäi tuota maavarasta kiinni eteneminen mettäteillä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
kivineva Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Mar 2006 Viestejä: 1821
|
Lähetetty: 26.03.2014 16:01 Viestin aihe: |
|
|
KORO kirjoitti: | Nii mis se vika kivineva siinä jurrauksessa neliveto päällä moottorijarrutuksessa?itellä sama vaiva yli neljänkympin jälkeen. |
Mettäinssi jo laittoikin osan mikä omasta kulkineesta oli kulunut. Tuo tamgearsin holkki oli uutena liian tiukka - jouduin sylinteri hoonilla hiomaan ja sovittamaan välyksen sopivaksi.
Ensin kyllä tarkistaisin kartaanin nivelet. Onko välystä ja tietenkin rasvaus. Sen jälkeen näitä muita paikkoja. Etuperän pinjonin laakereita ensin epäilin, nuo tahtoo näissä vanhemmissa mennä jossain vaiheessa vaihtoon. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
KORO Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Hel 2011 Viestejä: 333
|
Lähetetty: 26.03.2014 16:10 Viestin aihe: |
|
|
kiitos kaunis.oli jurraus jo kun tuon auton ostin muutama vuosi sitte.mut eipä tuo oo häirinny.ja kyytiä on tullu.  _________________ Tulisi kesä ja kärpäsiä, köyhillekin ystäviä |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|