Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
LG1 Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Lok 2004 Viestejä: 8291
|
Lähetetty: 07.02.2014 09:59 Viestin aihe: |
|
|
juhis.t kirjoitti: | LG1 kirjoitti: | Subaruihin löytyy periin 100% lukkoja, jos haluaa alkaa varustelemaan. |
Miten mä muistelisin, että uusimpaan Subaruun ei enää saanut? |
Onko uudessa eri perä?
Miksi ne sen olisi vaihtanut?
Kai niihinkin tulee, jos ei heti ole saatavilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
petri r Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Huh 2004 Viestejä: 1512 Paikkakunta: Oulu
|
Lähetetty: 07.02.2014 10:13 Viestin aihe: |
|
|
Niin että mitenkö määritellään maasturi? VKKlla voi olla oma näkemys, mutta maasturissa pitää olla jäykät/kiinteät akselit, kierrejousitus ja mekaanisesti lukittavat tasauspyörästöt (3kpl) joko vakiona tai lisävarusteena hankittavana. Defenderi ja G vaunut taitaa olla niitä harvoja tähän määritelmään sopivia! _________________ "Krol Polovania" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkoiv Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Kes 2007 Viestejä: 1013
|
Lähetetty: 07.02.2014 10:17 Viestin aihe: |
|
|
petri r kirjoitti: |
Niin että mitenkö määritellään maasturi? VKKlla voi olla oma näkemys, mutta maasturissa pitää olla jäykät/kiinteät akselit, kierrejousitus ja mekaanisesti lukittavat tasauspyörästöt (3kpl) joko vakiona tai lisävarusteena hankittavana. Defenderi ja G vaunut taitaa olla niitä harvoja tähän määritelmään sopivia! |
+ Jeep Wrangler ainakin Rubicon mallina |
|
Takaisin alkuun |
|
|
VKK Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Tou 2004 Viestejä: 3306 Paikkakunta: "Mauser-maa"
|
Lähetetty: 07.02.2014 11:06 Viestin aihe: |
|
|
petri r kirjoitti: |
Niin että mitenkö määritellään maasturi? VKKlla voi olla oma näkemys, mutta maasturissa pitää olla jäykät/kiinteät akselit, kierrejousitus ja mekaanisesti lukittavat tasauspyörästöt (3kpl) joko vakiona tai lisävarusteena hankittavana. Defenderi ja G vaunut taitaa olla niitä harvoja tähän määritelmään sopivia! |
No, Petri ammattimiehenä ja laatuauton omistajana ehti ensin.. _________________ "I believe in ammunition" -Bob Leckie |
|
Takaisin alkuun |
|
|
slowhand Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2009 Viestejä: 2397
|
Lähetetty: 07.02.2014 11:14 Viestin aihe: |
|
|
Mikä on oikea maasturi? Jaaa, voisi myös tieten kysyä, mihin sitä tarttee ja missä sillä saa luvallisesti liikkua? Tavan tallaaja ja metsästäjä?
Täällä taitaa näissä kitumaasturimiehissä olla aika iso osa Suparumiehiä. Laitampa tähän omia ajatelmia parilta viime syksyltä eri keleillä erikuntoisilla metsäautoteillä ajelusta erilaisilla leikkimaastureilla.
Hyötyähän noista kaikista, Nissanista Mitsuun, Dusterista Hondaan on kivisillä ja vedensyömillä huonokuntoisilla mettäteillä, sama millä ajelee. Kepittävät sata-nolla kaiken maailman korollat ja muut amiskotterot, olkoon niissä maavara mikä tahansa.
Mutta näin lumien tultuakin kaikki nuo kitukotterot kulekee sinne noin reiluun 20 senttiin saakka, riippuu ehkä enemmän kuskista ja renkaista. Sitten kun kelkkapojat polokee tuota lunta jonkinlaiseksi polanteeksi alakaa eroja tulla. Ekana tippuu pelistä transportteri ja muut vähitellen. Yllätys on oikeastaan ollu tuo Outlanteri, siinä on kai jonkinlainen lukko ja kun poistaa luistoneston niin hyvin kulukee. Ja on ylivoimaiseti tilavin.
Muistelen, että täällä jollakin tuommonen onkin ja vaikka tämä on Suparun kehuntatopiikki niin mielenkiinnosta kysynkin, onko meidän mettäporukan ( viitisentoista äijää) havainnot ihan päin honkia? Onko Outlanterista mettäautoksi? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Lok 2004 Viestejä: 8291
|
Lähetetty: 07.02.2014 11:18 Viestin aihe: |
|
|
slowhand kirjoitti: | Onko Outlanterista mettäautoksi? |
Täysin p@ska!
Tää on subaruketju!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Wikke Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Elo 2004 Viestejä: 9505
|
Lähetetty: 07.02.2014 11:22 Viestin aihe: |
|
|
No jos nuo ne kriteerit, niin markkinoiltamme löytyy neljä. Vain G:ssä ja Jiipulan Rubiconissa vakiona lukot perissä.
Mutta jatkakaa Subaruista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
slowhand Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2009 Viestejä: 2397
|
Lähetetty: 07.02.2014 11:52 Viestin aihe: |
|
|
Noin minä LG vähä arvelinkin, vain se mikä sulla itellä on, on hyvä! Mutta jatkakaa, käyhän se suparukin kauppakassista, täällä syrjemmässäkin! Anteeksi kamalasti, poistun häpeämään takavasemmalle! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Lok 2004 Viestejä: 8291
|
Lähetetty: 07.02.2014 11:53 Viestin aihe: |
|
|
slowhand kirjoitti: | Noin minä LG vähä arvelinkin, vain se mikä sulla itellä on, on hyvä! Mutta jatkakaa, käyhän se suparukin kauppakassista, täällä syrjemmässäkin! Anteeksi kamalasti, poistun häpeämään takavasemmalle! |
Löytyy myös mitsu merkkinen..
Mutta pidetään ketju subaruissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
-Teemu- Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Kes 2012 Viestejä: 613
|
Lähetetty: 07.02.2014 12:06 Viestin aihe: |
|
|
petri r kirjoitti: |
Niin että mitenkö määritellään maasturi? VKKlla voi olla oma näkemys, mutta maasturissa pitää olla jäykät/kiinteät akselit, kierrejousitus ja mekaanisesti lukittavat tasauspyörästöt (3kpl) joko vakiona tai lisävarusteena hankittavana. Defenderi ja G vaunut taitaa olla niitä harvoja tähän määritelmään sopivia! |
Jimnykin täyttää nuo kriteerit |
|
Takaisin alkuun |
|
|
slowhand Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2009 Viestejä: 2397
|
Lähetetty: 07.02.2014 12:46 Viestin aihe: |
|
|
Lueskelimpa tätä ketjua tuolta alusta alkaen jonkun matkaa. Kovastihan jo tuolla tehtiin vertailuja Hondaan sun muihin ja karkasipa keskustelu jopa ralliteille. Joten perun kaikki anteeksipyyntöni!
Joten palaan asiaan kuinka monella on ollut mahdollisuus vertailla näitä kitumaasturien ominaisuuksia ihan henkkohtasesti. Tuo Outlanterin kulku ja koko verrattuna näihin suparuihin tai hontaan kiinnostaa! Ehkäpä jotakuta muutakin?
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Lok 2004 Viestejä: 8291
|
Lähetetty: 07.02.2014 13:00 Viestin aihe: |
|
|
slowhand kirjoitti: |
Joten palaan asiaan kuinka monella on ollut mahdollisuus vertailla näitä kitumaasturien ominaisuuksia ihan henkkohtasesti. Tuo Outlanterin kulku ja koko verrattuna näihin suparuihin tai hontaan kiinnostaa! Ehkäpä jotakuta muutakin?
|
Ihan tervettähän se, että kiinnostaa, on se auto aina arvokas hankita.
Nuo kaksi ovat hyvin samanlaiset ja samanlaisille ostajille suunnattu.
Venäjältä tulee runsaasti tuollaisia pullistelutestejä: http://www.youtube.com/watch?v=SMa7rafeT1M |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TRYKON Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Syy 2006 Viestejä: 280
|
Lähetetty: 07.02.2014 14:03 Viestin aihe: |
|
|
Äkkiseltään katottuna uudessa Outlanderissa ei ainakaan ole ylityksillä kehumista. Maavara sentään 215mm? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
VKK Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Tou 2004 Viestejä: 3306 Paikkakunta: "Mauser-maa"
|
Lähetetty: 07.02.2014 19:03 Viestin aihe: |
|
|
TRYKON kirjoitti: | Äkkiseltään katottuna uudessa Outlanderissa ei ainakaan ole ylityksillä kehumista. Maavara sentään 215mm? | Mihin Niitä ylityksiä tarvitaan lumisilla metsäteillä? Vitt* mitä saivartelua. Ei niitä ole mettään tarkoitettu mitään noista, kuten sanottua maasturit erikseen. _________________ "I believe in ammunition" -Bob Leckie |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jude Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2007 Viestejä: 162 Paikkakunta: Kanta-Häme
|
Lähetetty: 07.02.2014 20:10 Viestin aihe: |
|
|
Mulla On kokemusta Outlander vm -11 vs CR-V -06 lumisella metsätiellä että kumpikaan ei mennyt, mutta crv muutaman metrin pidemmälle ja hieman helpommin kuin Outlander. Kummatkin autot vaikorenkailla (nokia&michelin) En ostaisi outlanderia jahtiautoksi. Muussa käytössä kuitenkin erinomainen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|