Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
optimikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Kes 2007 Viestejä: 2785 Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi
|
Lähetetty: 04.11.2013 09:28 Viestin aihe: |
|
|
Saako vanhan mallisen kapulan seuraamaan kahta koiraa yhtäaikaa? _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
valkkari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2013 12:24 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees kirjoitti: | Sigamees kirjoitti: | Missähän vika, kun käsipalikka löytää pannan mutta ei saa siltä mitään seurantatietoa, kaverin kapulalla panta pelasi täydellisesti, mutta minun 220 ei. Se löytää pannan kun sen hakee mutta pelkkä kysymysmerkki vaan vilkkuu näytössä, antennin kiinnityksen pettamistä epäilin, mutta kai sekin jonkun matkan päästä tiedon saisi? |
Keneltäkään löydy vinkkiä? |
Koita löytääkö laitteesi kaverisi pannan enstex  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
valkkari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2013 12:32 Viestin aihe: |
|
|
optimikko kirjoitti: | Saako vanhan mallisen kapulan seuraamaan kahta koiraa yhtäaikaa? |
Jos kapula on 220 niin tätä uusinta pantaversiota ei kuulemma saa mutta DC-30 ja DC-40 näkyy hienosti yhtä aikaa ruudussa  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
optimikko Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.11.2013 14:30 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on molemmat, pantapää tosi asiallinen, 320:iin varmaan ihan hyvä tuo marssiantennikin, mutta en ole uskaltanut käyttää 220:ssa kun liitoskohta on aika heppoinen. Tuon kapulan antennin liitos ei ole tiivis, joten vaatii ainakin jonkin oman patentin. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
optimikko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.11.2013 14:32 Viestin aihe: |
|
|
Dc 30 pantaan ajattelin asentaa tuon tehoantennin. Ilmeisimmin kantama oikeasti paranee? _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
optimikko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.11.2013 17:31 Viestin aihe: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=Guipt3aHfuw
Saakohan noita irtopantoja, jostakin järkevään hintaan. Voisi tuunata oman pannan _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
näätämies212 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.11.2013 18:02 Viestin aihe: |
|
|
optimikko kirjoitti: | Dc 30 pantaan ajattelin asentaa tuon tehoantennin. Ilmeisimmin kantama oikeasti paranee? |
Kannattaakohan tuota pannan antennia vaihtaa pidempään? Itse tuota meinasin, samalla kun kapulaan tilasin pidemmän, mutta mitä näitä fooruminlaisten kokemuksia pannan tehoantenneista googlettelin, niin meni aika lailla toiminta-ajan kustannuksella. Eli kantamaa saatiin lisää, mutta vastaavasti pannan toiminta-aika lyheni oleellisesti.
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=78810&postdays=0&postorder=asc&highlight=tuff&start=0
Itse tietysti satsaa siihen mikä on itselle tärkeämpää..
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
tERÄsMIES Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.12.2013 21:03 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on DC40 tuollainen punainen tehoantenni. 2.5 km asti kuuluu, itten alkaa tökkimään. Anennin vaihdon myötä pantaan tuli sellaen ogela, että aina kun pannan laittaa päälle, ledi alkaa palamaan jatkuvasti eikä reagoi mihinkään. Pantaa ei saa edes pois päältä. Pitää kapulalla käynnistä päivitys toiminto, jolloin alkaa toimimaan normaalisti kun päivitys on 100% ssa. Pannassa on alkuperäinen ojelmisto.
Kuluvuutta saa helposti lisää kun tekee itse yksinapaisesta johdosta antenin, jonka voi nakata vaikka puun oksalle. Otin 6m pätkän kuparijohtoa ja liitin poikkimenneen antennin istukkaan sen ja pun oksalle toinen pää, niin 7.3 km nousi kuuluvuus. Eikä maksa paljoa. _________________ Nopeat syövät hitaat
eivät syö |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Jämtti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.12.2013 19:23 Viestin aihe: |
|
|
tERÄsMIES kirjoitti: | Mulla on DC40 tuollainen punainen tehoantenni. 2.5 km asti kuuluu, itten alkaa tökkimään. Anennin vaihdon myötä pantaan tuli sellaen ogela, että aina kun pannan laittaa päälle, ledi alkaa palamaan jatkuvasti eikä reagoi mihinkään. Pantaa ei saa edes pois päältä. Pitää kapulalla käynnistä päivitys toiminto, jolloin alkaa toimimaan normaalisti kun päivitys on 100% ssa. Pannassa on alkuperäinen ojelmisto.
Kuluvuutta saa helposti lisää kun tekee itse yksinapaisesta johdosta antenin, jonka voi nakata vaikka puun oksalle. Otin 6m pätkän kuparijohtoa ja liitin poikkimenneen antennin istukkaan sen ja pun oksalle toinen pää, niin 7.3 km nousi kuuluvuus. Eikä maksa paljoa. |
Kannatta päivittää uusimpaan ohjelmistoon. Käytä garmin webupdater.
http://www8.garmin.com/support/agree.jsp?id=931
En tiedä auttaakos se tuohon mutta on siinä paljon muita korjattu alkuperäisversioon. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Klpr Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2014 18:19 Viestin aihe: |
|
|
Onkohan DC30 pantaan olemassa "retkilaturia" että saisi pidemmällä mettäreissulla ladattua lisää virtaa aparaattiin? _________________ sole mikhän. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
pohjanmaanpoika Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2014 20:25 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä siihen löytyy, siis laturi. Kun nyt sais harvastapäästä sen firman nimen ulos. Ylälapissa sijaitsee. Viime syksyksi sieltä tilasin itse. Iso akkupankki ja kaveri tekee akkupankin ostajalle virtajohdon kaupantekijäisiä. Hyvin pelaa ja riittää ainakin neljään latauskertaan.
Kairaan kun lähtee viikon reissulle, niin tuolla pärjää hyvin, kun muuttaa päivitysvälin vielä pisimmäksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
pohjanmaanpoika Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
valkkari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.10.2014 08:50 Viestin aihe: |
|
|
Kuinkahan tuon kapulan sai laitettua niin että se seuraa koiraa kartalla koko ajan eli kartta liikkuu kun koira liikkuu. Ei jaksais selata sivuja kyllähän se sieltä löytyis. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
TRYKON Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.10.2014 11:54 Viestin aihe: |
|
|
Siirry kartalle dog-valikon kautta. Silloin seuraa koiraa. |
|
Takaisin alkuun |