OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

näätiä verkkoloukulla
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Riistan hoito ja -laskenta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

metsästätkö näätiä?
kyhl!
74%
 74%  [ 23 ]
en.
25%
 25%  [ 8 ]
Ääniä yhteensä : 31

Kirjoittaja Viesti
jahtimies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Tam 2005
Viestejä: 219
Paikkakunta: kajaani

LähetäLähetetty: 15.06.2005 22:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oletkos niätämies jäljittänyt näätiä ihan suksipelissä vai tarvitaanko siellä etelässä suksiakaan tuohon hommaan. Itse olen ajatellut että se olisi meikäläiselle sopiva jahtimuoto mutta tahtovat kehua ylitsepääsemättömän vaikeaksi opetella ilman koiraa. Luulen kylläkin että puhuvat vailla parempaa tietoaan sillä kukaan näistä satusedistä ei ole hommaa kokeillut. Jälkiensä päästähän eläin aina löytyy ja jos elintavat tuntee niin kyllä kai sen lymypaikankin pitäisi löytyä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Niätämies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Jou 2004
Viestejä: 711
Paikkakunta: etelä-suomi

LähetäLähetetty: 16.06.2005 14:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No kävellen olen mennyt mitä olen mennyt ja nyt sain viimetalvena mettäsukset mutta sitten ei löytynyt taas jälkiä joiden perään olisi voinut lähteä, tosin jäljittelimmehän myö kaverin kans yhtä supia talvella kun olin kävelemässä näätärautoja niin jälet tulivatten vastaan siinä, mutta kyllähän täälläkin suksille on käyttöä pääosin keskitalvesta eteenpäin eli jalkapelissä menee kyllä alkutalvi. Smile

Olenkin nyt pääasiassa harrastanut näädälle tuota
rautapyyntiä ja perässä mennyt silloin tällöin, meikäläisen tuuria on että kun lähtee ettimään mettästä parihyppyjä ja voisi pyhittää koko sen päivän jäljittelimisessä niin sitten ei löydy jälen jälkeä Sad

Kaikki nahkat mitä nyt on tullut taanalle niin ovat tulleet noista loukkuloista Smile
_________________
God dammed. What a fuck is that, is that a squirrel.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Riistan hoito ja -laskenta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com