OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

kettu pilli?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 379, 380, 381  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Janme
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Elo 2004
Viestejä: 756
Paikkakunta: \o/

LähetäLähetetty: 19.05.2012 12:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Monet mieltää ketun tuhoeläimeksi ja syötävän eläimen riistaksi. Kylläpäs se on ajokoiramiestenki syyspyynnin aikaan nahka vielä melekosta kuraa.

Mutta joo, kuten moneen kertaan todettu, mielipiteitä on yhtä paljon ku persereikiä. Minä oon tyytyväinen jokaisesta hengettömästä ketusta, vaikka en muita ampunukaan, ku muissa jahtitilanteissa karkonneita. Viime kesän myyrä- ja sopuli-invaasion takia kettuja mahtaa olla meillä aika pitkälti ennätysmäärä. Onneksi tällä kylällä on muutamia innokkaita pienpetopyytäjiä, jotka ovat tainneet tässä muutaman männävuoden aikana tappaa pitkästi >500 kettua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
akseli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2006
Viestejä: 1009
Paikkakunta: kuopio

LähetäLähetetty: 19.05.2012 14:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tukelius kirjoitti:
Vai ei ole metsästysaika?
Laki sallii usean eläimen tappamisen tähänkin aikaan vuodesta ja poikkeusluvilla saa lisää lajeja, kaikki ei ole tommosia tissiposkia joita alkaa itkettää ku koivuun tulee hiirenkorvat ja pikkulinnut laulaa ni sillon ei saa mitää jahdata.
Jokainen on polkunsa valinnu ja toisen puuhista on turha itkeä niin kauan ku se tapahtuu lain sallimissa rajoissa.
Ihan !&%¤#"! idioottimaista täälä itkeä emoketun ampumisesta !&%¤#"! ku se on laitonta ja sitä ei tehhä!! Jos joku ei tunnista ni jättäkööt ampumatta ja mulle on ihan sama miten kukin tunnistaa enkä vaadi siitä perusteluja sehä voi kolli vaikka nostaa jalkaa passiin tulossa ja pennut heinäkuussa kyllä erottaa emosta ja ovat lain mukaan ammuttavissa.

sormipuoliakseli oli vuosia sitte aivan tolkun mettämies vaa PMI vaivas silloinkin ja syy kitinään löytyy siltä puolelta uskoisin, eli ku ite ei viihti lähtiä ku ei saa aikaseks ni ei sais muutkaa.
Hieno mies pilalla! (jos sattuu olemaan aina sama mies ku nuita akseleita näkyy olevan useempia)


Hanhikeisarihan alkaa henkilökohtaisuuksia huutelemaan, todella aikuismaista ja kadehtittavaa.. Eukko ei enää meikäläisen menoihin jaksa puuttua, mutta oman järjen käyttö on kyllä sallittua, mielummin olen tosiaan kesät kalalla kuin jahtaamassa mitään pikku kettuja, mitä vois kopsutella vaikka kalikalla. Ei siinä jos siitä tykkää, antaa vaan tukeliukseenkin poltella. Jos siitä kerran vielä hienoksi mieheksi muuttuu.. Jantterin pisteet senkun laskee, jos niitä nyt koskaan on edes tolkulleen tienattukkaan Laughing
En olisi puuttunut muuten tähänkään jauhantaan, mutta TÄMÄ kopsahti korvaan pahasti.[b] Jos suuntaus on tulevaisuudessa eläinystävällinen, itse veikkaan että esim. ajokoirapyyntiin tulee tulevaisuudessa loppumaan pehmeän lumenaikaan eläinrääkkäyksenä. [b] Jonka takia iskin takaisin, vedoten lainpuitteessa tapahtuvaan rääkkyyseen, jota tapahtuu kesällä, kun poikasilta ammutaan emoja, oli ne sitten kolleja tai nou, yhtä lailla. Ei siinä JOS ampuisivat pelkkiä pentuja, sekin olisi pienempi paha, joskin sekin mielestäni erittäin raukkamaista.
MINUN mielestä. Ei siinä, laillista kyllä. Mutta onko siinä mitään järkeä, pikkaisen pitäisi porukan kasvaa henkisesti isommiksi Laughing Onneksi on tuholaa ja kumppania, joilla vielä järkikin liippaa..
Rellulla ON kyllä paljon asiaakin, ihan tolkkujakin välillä kirjoittelee, mutta tuo kärpänen pisti ne VÄHÄISETKIN sormet syyhyämään.
Mielestäni kumminkin ajokoira pyynti on normaalisti vähemmän eläinrääkkyytä, verraten kesä pyyntiin..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
akseli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2006
Viestejä: 1009
Paikkakunta: kuopio

LähetäLähetetty: 19.05.2012 14:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mutta nyt kun on AJOkoirakin saanut näyttely tuloksen, VOI HYVILLÄ MIELIN ODOTELLA ELOKUUTA, vois jättää melkein vaikka hantan lahmuunkin pois, että pääsis heti 20pv kiusaamaan ja rääkkäämään kepuja.. Nyt sitten on illasta aikaa vielä hakea virralta kuha filettä, niin kylläpä suu illalla napsaa..
Ja jos noilla mestoilla kuuluu kettupillin rääkymistä, niin tulen kyllä ja kopautan melalla Laughing Wink Kevään jatkoja Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Janme
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Elo 2004
Viestejä: 756
Paikkakunta: \o/

LähetäLähetetty: 19.05.2012 17:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

akseli kirjoitti:
tukelius kirjoitti:
Vai ei ole metsästysaika?
Laki sallii usean eläimen tappamisen tähänkin aikaan vuodesta ja poikkeusluvilla saa lisää lajeja, kaikki ei ole tommosia tissiposkia joita alkaa itkettää ku koivuun tulee hiirenkorvat ja pikkulinnut laulaa ni sillon ei saa mitää jahdata.
Jokainen on polkunsa valinnu ja toisen puuhista on turha itkeä niin kauan ku se tapahtuu lain sallimissa rajoissa.
Ihan !&%¤#"! idioottimaista täälä itkeä emoketun ampumisesta !&%¤#"! ku se on laitonta ja sitä ei tehhä!! Jos joku ei tunnista ni jättäkööt ampumatta ja mulle on ihan sama miten kukin tunnistaa enkä vaadi siitä perusteluja sehä voi kolli vaikka nostaa jalkaa passiin tulossa ja pennut heinäkuussa kyllä erottaa emosta ja ovat lain mukaan ammuttavissa.

sormipuoliakseli oli vuosia sitte aivan tolkun mettämies vaa PMI vaivas silloinkin ja syy kitinään löytyy siltä puolelta uskoisin, eli ku ite ei viihti lähtiä ku ei saa aikaseks ni ei sais muutkaa.
Hieno mies pilalla! (jos sattuu olemaan aina sama mies ku nuita akseleita näkyy olevan useempia)


Hanhikeisarihan alkaa henkilökohtaisuuksia huutelemaan, todella aikuismaista ja kadehtittavaa.. Eukko ei enää meikäläisen menoihin jaksa puuttua, mutta oman järjen käyttö on kyllä sallittua, mielummin olen tosiaan kesät kalalla kuin jahtaamassa mitään pikku kettuja, mitä vois kopsutella vaikka kalikalla. Ei siinä jos siitä tykkää, antaa vaan tukeliukseenkin poltella. Jos siitä kerran vielä hienoksi mieheksi muuttuu.. Jantterin pisteet senkun laskee, jos niitä nyt koskaan on edes tolkulleen tienattukkaan Laughing
En olisi puuttunut muuten tähänkään jauhantaan, mutta TÄMÄ kopsahti korvaan pahasti.[b] Jos suuntaus on tulevaisuudessa eläinystävällinen, itse veikkaan että esim. ajokoirapyyntiin tulee tulevaisuudessa loppumaan pehmeän lumenaikaan eläinrääkkäyksenä. [b] Jonka takia iskin takaisin, vedoten lainpuitteessa tapahtuvaan rääkkyyseen, jota tapahtuu kesällä, kun poikasilta ammutaan emoja, oli ne sitten kolleja tai nou, yhtä lailla. Ei siinä JOS ampuisivat pelkkiä pentuja, sekin olisi pienempi paha, joskin sekin mielestäni erittäin raukkamaista.
MINUN mielestä. Ei siinä, laillista kyllä. Mutta onko siinä mitään järkeä, pikkaisen pitäisi porukan kasvaa henkisesti isommiksi Laughing Onneksi on tuholaa ja kumppania, joilla vielä järkikin liippaa..
Rellulla ON kyllä paljon asiaakin, ihan tolkkujakin välillä kirjoittelee, mutta tuo kärpänen pisti ne VÄHÄISETKIN sormet syyhyämään.
Mielestäni kumminkin ajokoira pyynti on normaalisti vähemmän eläinrääkkyytä, verraten kesä pyyntiin..


Pentujen ampuminen raukkamaista. Laughing Kyllähän itellä on ainaki ajatuksena saaha jokainen kettu hengiltä, jonka vain näkee. Jos aletaan tuolla linjalla kattomaan, niin kyllähän se aika moni mettästys on raukkamaista, ammutaan sitte aikusta/vasaa/penikkaa. Tosin eipä taia tässä pitäjässä olla yhtään kettukoiramiestä, joka ois niitä tappamatta jääneitä syksyllä poimimassa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hylsysoppa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 2927
Paikkakunta: suomi

LähetäLähetetty: 19.05.2012 17:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

akseli kirjoitti:
Ja jos noilla mestoilla kuuluu kettupillin rääkymistä, niin tulen kyllä ja kopautan melalla Laughing Wink Kevään jatkoja Laughing Laughing


Ja minä ajan reintsrooverin talvella puomiksi mitsuppilavureille. Loppuu se turhanpäiväinen ja raukkamainen gepsijälkiralli ketunlihhaa syöviltä kuikeloilta!
Ammun sitten repolaiset haaskasti haaskalta ja pilliltä ja aina kun jyvälle sattuu mehtyyn yhteydessä. Ennen lumia meinaan tappotyöt suorittaa etteivät kuikelot löydä sitten jälen jälkeä lumien aikaan vaan joutuvat ajamaan nokkalasissa mitsuppilavureillaan monta sattaa kilometriä.
Laughing Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dxman
***


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 7489

LähetäLähetetty: 19.05.2012 17:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Kyllä se on laiskuuden ja metsästystaitojen vähyyden huipentuma jos tähän vuoden aikaan täytyy lähteä kettujahtiin. Ja lisäksi se on pahinta riistan tuhoamista, ei suojelemista.


Väärä analyysi. Tähän aikaan vuodesta riistanhoidollinen hyöty on suurin. Varmasti ei ole kyse laiskuudesta tai metsästystaitojen vähäisyydestä, vaan rationaalinen suhtautuminen riistanhoitoon. Hommasta ei tarvitse tykätä edes tekijän. Tietysti jos paikkakunnalla on aktiivista pienpetopyyntiä varsinaisella metsästyskaudella, niin pesueisiin ei tarvitse kajota kun ei niitä löydy.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tukelius
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 3311
Paikkakunta: Mynämäki

LähetäLähetetty: 19.05.2012 18:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

akselille tarkoitan että turhaa ja älytöntä hommaa provosoida laillista touhua, se nyt vaan on niin miten laki sanoo ja sitä on turha itkeä, itse en ketun kesäpyyntiä harrasta mut nuo nohevammat tyypit sitä harrastaa ja laillista puuhaa eikä sen kummempaa.
Koko metsästys saadaan loppumaan ku kaikki halutaan kaikkien rauhottamista ja uskon että näin käy ennen pitkää, mut nauttikaamme siihen asti hienosta harrastuksesta ja monipuolisista mahdollisuuksista elkääkä olko kateellisia toisillemme ainakaan suureen ääneen.
Minäki olen kade monelle heidän mahdollisuuksista, mut itekseen pitää itkeä ku ei muutakaa mahda.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Janme
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Elo 2004
Viestejä: 756
Paikkakunta: \o/

LähetäLähetetty: 19.05.2012 18:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tukelius kirjoitti:
akselille tarkoitan että turhaa ja älytöntä hommaa provosoida laillista touhua, se nyt vaan on niin miten laki sanoo ja sitä on turha itkeä, itse en ketun kesäpyyntiä harrasta mut nuo nohevammat tyypit sitä harrastaa ja laillista puuhaa eikä sen kummempaa.
Koko metsästys saadaan loppumaan ku kaikki halutaan kaikkien rauhottamista ja uskon että näin käy ennen pitkää, mut nauttikaamme siihen asti hienosta harrastuksesta ja monipuolisista mahdollisuuksista elkääkä olko kateellisia toisillemme ainakaan suureen ääneen.
Minäki olen kade monelle heidän mahdollisuuksista, mut itekseen pitää itkeä ku ei muutakaa mahda.


Näinpä, eiköhän tässä ole kohta kaikki jahti kiellettyä, ku kateellisena ollaan arvostelemassa toisten harrastuksia.

Ja samaa mieltä dxmanin kanssa. Joskus tulee pilliteltyä, vaikka ihan uunoa hommaa mielestäni onkin. Ainut ajatus koko hommassa on, että tietää jokaisen ammutun ketun jälkeen pienriistakannan olevan ainakin vähän paremmalla mallilla tulevana syksynä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20701
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 19.05.2012 18:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, jos joku menee tyhjäämään pesiä ja tappaa vain pennut niin empä voi asialle mitään. Mielipiteeni kyseisestä toiminnasta tuon julki mutta mitäpä minä sille voin jos joku toimii lain mukaan.. Mutta minullakin on LAILLINEN oikeus olla sitä mieltä että kevätpyynti on lapsenmielisten puuhastelua.

Mutta sitten kun aletaan ampumaan aikuisia kettuja niin toimitaan jo sellaisilla vesillä että aivan varmasti tapahtuu myös laittomuuksia ja pentueiden emäkettuja kuolee. Aivan varmasti. Tämä toiminta pitää lopettaa. Ei edes pakosta siksi että siinä saatetaan rikkoa lakia, puhun minäkin puhelimeen kun ajan autoa. Lain rikkominen ei minua hetkauta mutta on se jätkät niin raukkamaista että hienon riistaeläimen penikat nääntyy pesässä nälkään, kun joku wannabeekovakettumies on tehnyt "urotyön".. Tätä tapahtuu. R-A-U-K-K-A-M-A-I-S-T-A toimintaa on kevätjahti, siitä ei pääse mihinkään. Tämä toiminta kertoo vain äijien hampaattomuudesta hoitaa petokantoja syksy/talvi aikaan.

Ja edelleenkin muistutan että olen tappanut kettuja kyttäämällä, koirilta, luolastoista ilman koiraa ja koiran kanssa, kymmeniä myös jalkanarulla, pilliä en ole kokeillut mutta sitäkään vastaan minulla ei ole yhtään mitään. Hieno harrastus ja varmasti vaatii paljon jotta pillillä ketun saa. Mutta tämä ajankohta, se tässä tökkii, enkä todellakaan ymmärrä perusteita.

Ehkä jossain aivan marginaalisessa tapauksessa pikkupentujen hävittäminen on perusteltua. Mutta aikuisten kettujen tappaminen keväällä, pentujen ollessa pieniä, siihen ei löydy perusteen perustetta yhtään mistään. Ja turha väittää jotta pari kettua elämänsä aikana nähnyt pillipiipari tunnistaa kolli ja natu ketun 100% varmuudella. Täyttä pskan jauhantaa. Useampia kettuja elämänsä aikana nähnyt ei alennu kevät jahtiin, ei kukaan. Amatöörien puuhastelua, rusakko- ja fasaanimiesten yritystä päästä ketun kaatajien joukkoon. En hehkuttaisi. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
repakka
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Lok 2008
Viestejä: 74

LähetäLähetetty: 19.05.2012 18:58    Viestin aihe: sanokaas Vastaa lainaamalla viestiä

No sanokaas mitä teen kun helmikuussa tehyllä haaskalla oli riistakameran kuvissa viimeyönäkin 4kettua ja vielä auringonnousun aikaan 2supia... Uskaltaako noita nyt sitten ampua lainkaan vai ootanko syksyyn et tulee enempi liikettä??? Vai onko paree lopettaa koko pienpeto metsästys ennen kuin se on alkanutkaan??
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20701
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 19.05.2012 19:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oota 1.8 päivään ja sitten laitat taitosi kehiin. Jos et saa mitään niin oppia ainakin saat, sitten seuraavana vuonna uudestaan. Jossain vaiheessa huomaat että saat ketun, oli sitten syksy tai talvi. Wink Kunnioita riistaa ja anna sillekin rauha näin keväällä. Tarkkaile, ota kuvia ja syötitä loukkuja ym. Siitä se lähtee, ei siitä että koppaat pieniltä ketun poijilta emän. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
repakka
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Lok 2008
Viestejä: 74

LähetäLähetetty: 19.05.2012 19:03    Viestin aihe: jep Vastaa lainaamalla viestiä

No tossahan "TUHOLA" sanoskin sen mitä halusin tietää. KIITOS.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dxman
***


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 7489

LähetäLähetetty: 19.05.2012 19:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Ja edelleenkin muistutan että olen tappanut kettuja kyttäämällä, koirilta, luolastoista ilman koiraa ja koiran kanssa, kymmeniä myös jalkanarulla, pilliä en ole kokeillut mutta sitäkään vastaan minulla ei ole yhtään mitään. Hieno harrastus ja varmasti vaatii paljon jotta pillillä ketun saa. Mutta tämä ajankohta, se tässä tökkii, enkä todellakaan ymmärrä perusteita.


Niin. Välttämättä et ymmärrä sitä, että tuomitsemalla jonkin osa-alueen metsästäjänä, annat myös metsästäjänä vallat tuomita omia pyyntitapojasi.

Vihreiden agendana on kieltää auringonlaskun jälkeinen pyynti. Siinä menisi öiset kettuhaaskat. Luolakoirametsästys on tikun nokassa jo muutenkin, varsinkin mäyrän rauhoittamisen kannattajat tekee myyräntyötään. Jalkanarupyynnin kieltämistä tuntuu vaativan jopa jotkut metsästäjiksi itseänsä luulevat. Onneksi, ehkä, tämä tullaan sallimaan supeillekin jatkossa.

Vertailupohjaksi voisi ottaa sen, että esimerkiksi jossain nettimaailman hirvenpyyntivideoiden kommenteissa tuomitaan koiran käyttö ja/tai hirvenpyynti yleensä. Samaan kategoriaan menee jeesustelu muista laillisista jahtimuodoista.

Ai niin. (muoks) Haaskanpito jossain tuntuu olevan enemmänkin petojen ruokintaa kuin tuloksekasta metsästystä. Itsekin tuntuu välillä menevän ruokinnan puolelle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20701
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 19.05.2012 19:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puhumme nyt aivan eri asiasta. Minä puhun metsästysajoista, sinä metsästystavoista. Olen myös aivan kriittisesti sitä mieltä että metsähanhelle tarvitaan kiintiö. Olen monesta muustakin asiasta toista mieltä mitä käytäntö on.

Ketun kevätjahdista luopuminen ei kosketa ketään metsästäjäryhmää. kaikki voivat metsästää kettua esim. 1.8-31.3 välisenä aikana.

Eihän sekään ole laitonta että etsitään autolla lintuja tienvarresta ja kun löytyy niin viedään auto lain määrämän matkan päähän, hiivitään kiväärihollille ja pudotetaan lintu.. Ei ole laitonta ei, mutta aikalailla raukkamaista toimintaa josta aivan varmasti huomautan jos sellaista havaitsen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Janme
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Elo 2004
Viestejä: 756
Paikkakunta: \o/

LähetäLähetetty: 19.05.2012 19:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Puhumme nyt aivan eri asiasta. Minä puhun metsästysajoista, sinä metsästystavoista. Olen myös aivan kriittisesti sitä mieltä että metsähanhelle tarvitaan kiintiö. Olen monesta muustakin asiasta toista mieltä mitä käytäntö on.

Ketun kevätjahdista luopuminen ei kosketa ketään metsästäjäryhmää. kaikki voivat metsästää kettua esim. 1.8-31.3 välisenä aikana.

Eihän sekään ole laitonta että etsitään autolla lintuja tienvarresta ja kun löytyy niin viedään auto lain määrämän matkan päähän, hiivitään kiväärihollille ja pudotetaan lintu.. Ei ole laitonta ei, mutta aikalailla raukkamaista toimintaa josta aivan varmasti huomautan jos sellaista havaitsen.


Eikä ole laitonta sekään, että autolla etsitään ajokoiralle tuoreita ketun tai jäniksen jälkiä... Uskoisin, että suurin syy meidän eriäviin mielipiteisiin on juurikin tuo, että sinä pidät kettua hienona riistaeläimenä ja minä tuhoeläimenä. Mielelläni esimerkiksi tuhoaisin harakanpesät heti keväällä, vaikka se ehkä jonkun mielestä olisinkin eettisesti väärin, lapsellista ja raukkamaista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 379, 380, 381  Seuraava
Sivu 252 Yht. 381

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com