OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

IZH-46M

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Ilmapistoolit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
talip
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 04 Lok 2008
Viestejä: 42

LähetäLähetetty: 25.07.2011 18:58    Viestin aihe: IZH-46M Vastaa lainaamalla viestiä

Edellä tuli käytyä nuo tarkkuus jutut. Miten olette te ko asettkäyttävät asettanne huoltaneet? Minä vaihdoin 10t laukauksen jälkeen männän, pistin vanhan "huilaamaa". Ilmasylinterin öljynä olen käyttänyt automaattivaihtesto öljyä, on kuulemma parempaa kuin hydrali öljy. Perustelut: Ilmasylinterihän on hydraulisylinteri? Kokelin esim. Wyrth 2000 synteetistä vaseliiniä ei mielestäni hyvä. Laukaisukoneisto ompelukoneöljyä ns withe oil? Sainsitä kerran ompelukone mekaanikolta litran ja sitä olen käyttänyt myös Hämmerli Masterissa eikä ongelmia. Terkkuja vaan Tunajussille ootko paljon Hämmerlillä ampuillut? Baikalin piipunläpi on kulketunut 4,8kg lyijyä, että on ollut aseella käyttöä. . EI SAA käyttää öljyä vaan esim. FWB:n erikois voiteluainetta. Öljylllä kovetin männäntiivisteen

Viimeinen muokkaaja, talip pvm 09.02.2012 09:15, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
talip
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 04 Lok 2008
Viestejä: 42

LähetäLähetetty: 18.09.2011 13:54    Viestin aihe: 46M Vastaa lainaamalla viestiä

Tässä kerron kokemuksiani muille. Männännä säästäminen ei kannata. Eli ampukaa aseessa oleva mäntä loppuun ja vaihtakaa vasta sitten kun se vuotaa. Poistettu turpoaa ja kovettuu miksi? Kun kasasin vanhalla männällä mäntä päitti sylinterin pohjaan. Ilma sylinterisä oli leikaumaa ylä eli painepuolella. Nyt kokeilen hypoidi öljyä. Senhän pitäisi kestää painetta. Katsellaan. Toivottavasti saan edes männän osa no 5. muuten ?EI SAA käytää ÖLJYÄ piti toikin opetella kantapään kautta. FWB:n rasvaa saa Jyväs-Metallista Ollitervolta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HdCe



Liittynyt: 08 Hei 2011
Viestejä: 2
Paikkakunta: Valkeakoski

LähetäLähetetty: 08.02.2012 23:44    Viestin aihe: Re: IZH-46M Vastaa lainaamalla viestiä

talip kirjoitti:
Edellä tuli käytyä nuo tarkkuus jutut. Miten olette te ko asettkäyttävät asettanne huoltaneet? Minä vaihdoin 10t laukauksen jälkeen männän, pistin vanhan "huilaamaa". Ilmasylinterin öljynä olen käyttänyt automaattivaihtesto öljyä, on kuulemma parempaa kuin hydrali öljy. Perustelut: Ilmasylinterihän on hydraulisylinteri? Kokelin esim. Wyrth 2000 synteetistä vaseliiniä ei mielestäni hyvä. Laukaisukoneisto ompelukoneöljyä ns withe oil? Sainsitä kerran ompelukone mekaanikolta litran ja sitä olen käyttänyt myös Hämmerli Masterissa eikä ongelmia. Terkkuja vaan Tunajussille ootko paljon Hämmerlillä ampuillut? Baikalin piipunläpi on kulketunut 4,8kg lyijyä, että on ollut aseella käyttöä. Marchalgripsin tekemä M kokoinen kahva olisi myynnissä. Pähkinäpuu öljytty käy myös PCP oliko MP 672 hintapyyntö 50€ + toimitus kulut. Vastaukset yv. Jos joku nevoisi minulle, että miten saan laitettua kuvia niin olisin otettu. EI SAA käyttää öljyä vaan esim. FWB:n erikois voiteluainetta. Öljylllä kovetin männäntiivisteen


Laitoin kahvasta yv:tä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Ilmapistoolit Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com