Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
M..M Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Kes 2011 Viestejä: 594 Paikkakunta: POHJOIS-SAVO
|
Lähetetty: 18.12.2011 18:37 Viestin aihe: |
|
|
tänään näin jonkin samsunkin olikohan se jokin androin juttu mutta oli tosi toimivan näköinen kone, ei ollut moksiskaan vesisateesta ja kosketusnäyttö toimi silti hyvin. _________________ MITÄ ET TEE TÄNÄÄN, EI SITÄ TARVITSE TEHDÄ HUOMENNAKAAN |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hysse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.12.2011 02:00 Viestin aihe: |
|
|
terva kirjoitti: |
Johan se sulla onkin vajaa puoli vuotta ollut |
Joo ei oo edelliset nokiat tahtonut kestää sen enempää kun aina oon ne onnistunut jotenkin särkemään |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Weatherby Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Hei 2009 Viestejä: 1587 Paikkakunta: Länsi-uusimaa
|
Lähetetty: 19.12.2011 10:55 Viestin aihe: |
|
|
Jänkäkurppa kirjoitti: | Mutta metsässä olen senverran liikkunut... tietenkin jos haluaa tieltä metsästää.. voi kosketusnäytöllistä selailla autossa
Ehdottomasti eri puhelin erilaiseen käyttöön. Onhan sinulla varmaan kiväärin lisäksi haulikkokin
Kuka tänäpäivänä tulee toimeen yhdellä kännykällä |
+1 Ei voi muuta kun olla samaa mieltä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harmahtava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.12.2011 21:49 Viestin aihe: |
|
|
Jos UP:n ohjelmaa meinaat käyttää,niin ehdottomasti android järjestelmä!
Eikä se kosketusnäyttö niin huono ole kuin jänkäkurppa antaa ymmärtää..
Nyt olen itse 5kk käyttänyt kosketusnäytöllistä, jota pidän metsässä myös puhelimena..en kanna kahta kännykkkää metsässä.
Kosketusnäyttö toimii hyvin..ja jos ei ole valinnut motorolan defyä tai samsungin calaxy xcoveria,niin voit sujauttaa sateella minigrip pussiin puhelimen..kosketusnäyttö toimii hyvin pussin läpi...
Luulin minäkin aikoinaan,että en opi kosketusnäytöllistä käyttämään, mutta näköjään olin sen suhteen väärässä..Nyt en antais pois/vaihtais missään nimessä näppäinpuhelimeen. _________________ UPean oloinen android |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jänkäkurppa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.12.2011 15:30 Viestin aihe: |
|
|
Harmahtava kirjoitti: | Jos UP:n ohjelmaa meinaat käyttää,niin ehdottomasti android järjestelmä!
Eikä se kosketusnäyttö niin huono ole kuin jänkäkurppa antaa ymmärtää..
Nyt olen itse 5kk käyttänyt kosketusnäytöllistä, jota pidän metsässä myös puhelimena..en kanna kahta kännykkkää metsässä.
Kosketusnäyttö toimii hyvin..ja jos ei ole valinnut motorolan defyä tai samsungin calaxy xcoveria,niin voit sujauttaa sateella minigrip pussiin puhelimen..kosketusnäyttö toimii hyvin pussin läpi...
Luulin minäkin aikoinaan,että en opi kosketusnäytöllistä käyttämään, mutta näköjään olin sen suhteen väärässä..Nyt en antais pois/vaihtais missään nimessä näppäinpuhelimeen. |
-en minäkään.. Metsässä ei tarvita feispuukkia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
piiparinen Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.12.2011 19:27 Viestin aihe: |
|
|
Laittakaa nyt käyttökokemuksia galaxy xcoverista, etenkin akun kesto kiinnostaa, ei välttämättä ole lähin pistorasia 50km säteellä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lafa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.12.2011 21:43 Viestin aihe: |
|
|
Päivän pärjää xcowerilla,jos seuranta kokoajan päällä. Tosin käytän ulkoista gps palikkaa.Suosittelen maastoakkua,jos mielii akun kestävän pidempiä reissuja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 20.12.2011 22:19 Viestin aihe: |
|
|
piiparinen kirjoitti: | Laittakaa nyt käyttökokemuksia galaxy xcoverista, etenkin akun kesto kiinnostaa, ei välttämättä ole lähin pistorasia 50km säteellä |
Kestää reilusti aamusta iltaan aloitusviestin ( katso) malli , jossa sisäinen gps
Ehdottomasti pisin kestoaika kännyköistä. Jos laitat 3G pois päältä ja vain gsm-toiminto, niin kestää pitenpäänkin. Jos 3G päällä metsässä, missä ei 3G verkko toimi niin kännykkä hakee koko ajan 3G kenträä ja syö akkua. Näin tietenkin kaikissa kännyköissä se menee |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 20.12.2011 22:26 Viestin aihe: |
|
|
Jänkäkurppa kirjoitti: | Kestää reilusti aamusta iltaan aloitusviestin ( katso) malli , jossa sisäinen gps
Ehdottomasti pisin kestoaika kännyköistä. ... |
Höpsistä heijjaa. Nokian E52 kestää helposti viikonlopun kaikki namut päällä yhdellä latauksella. Sen ongelma vaan on se että kuuluu kaikilla muilla paitsi minulla ja jahtikaverilla olevan muutoin oikeinkin huono puhelin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 20.12.2011 22:39 Viestin aihe: |
|
|
Nokialaiset ei kuulu missään. Minulla N95 ja communicator E7. Akkua on, mutta ei kenttää jotta voisi metsässä puhua. Ei ainakaan Soneran liittymällä eikä Elisalla
Kokeile laittaa koira GPS viikonlopuksi koko ajan paikantamaan 60 sek välein näppäinlukon automatiikka pois ja olet lukitsematta näppäimiä.ja oman paikan paikannus myös päällä Ei mene viikonlopun yli.
Sillä systeemillä Xcover toimii viikon, jos ei paikanna koko ajan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 20.12.2011 23:01 Viestin aihe: |
|
|
Kuuluvuus näyttäisi olevan suurinpiirtein samaa tasoa koirien pantojen kanssa. Siellä missä panta katoaa verkosta, myös minun puhelimeni pätkii. Soneralla ei meillä tee mitään.
Enpäs ottanut huomioon tuota koiran paikantelua. Sitä ei minulla ole kulutuksessa mukana. En oikeastaan pystykään siis kiistämän enkä vahvistamaan Jänkäkurpan tarinaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JSP Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Syy 2009 Viestejä: 8022 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 21.12.2011 03:38 Viestin aihe: |
|
|
Jänkäkurppa kirjoitti: | Nokialaiset ei kuulu missään. Minulla N95 ja communicator E7. Akkua on, mutta ei kenttää jotta voisi metsässä puhua. Ei ainakaan Soneran liittymällä eikä Elisalla
Kokeile laittaa koira GPS viikonlopuksi koko ajan paikantamaan 60 sek välein näppäinlukon automatiikka pois ja olet lukitsematta näppäimiä.ja oman paikan paikannus myös päällä Ei mene viikonlopun yli.
Sillä systeemillä Xcover toimii viikon, jos ei paikanna koko ajan. |
Entisellä samsungilla ei voinut soittaa missään. Nykyisessä C5-03 on kenttiä hyvin. Kait ne ihan puhelimen mallista on kiinni. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iinu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.12.2011 18:42 Viestin aihe: |
|
|
Vaikka täältä ei yhtään kehuja kyseiselle puhelimelle tullutkaan, niin tilaukseen lähti Nokian 700 luuri.
Tuttu sitä ainakin kehui, katsotaan miten käy sitten omassa käytössä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JSP Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Syy 2009 Viestejä: 8022 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 21.12.2011 20:41 Viestin aihe: |
|
|
iinu kirjoitti: | Vaikka täältä ei yhtään kehuja kyseiselle puhelimelle tullutkaan, niin tilaukseen lähti Nokian 700 luuri.
Tuttu sitä ainakin kehui, katsotaan miten käy sitten omassa käytössä. |
Täältä sitten pari akkua ja laturi:
http://www.dealextreme.com/c/batteries-503 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iinu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.12.2011 22:15 Viestin aihe: |
|
|
Heh Josko Nokia kuitenkin sponssaa parit vara-akut.. Siskon mies on Saksassa Nokialla jonain wnb pomona... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|