Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
mercury Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Kes 2010 Viestejä: 487 Paikkakunta: etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 04.05.2011 16:39 Viestin aihe: |
|
|
tämä kyseineine lampi on noin 200metriä pitkä ja vain noin 30m leveä.. ei siis mikään mahdoton pläntti.. ruokinta tulisi saada sellaisen kulman taakse mistä se ei niin helposti näkyisi.. montun toinen pää alkaa olla jo liian lähellä tietä..
siinäpä se onkelma piileekin että joutsenten pesä on käytännössä keskellä sitä paikkaa mihin ajattelin alkaa ruokkimaan.. ei sorsa uskalla tulla syömään jos joutsen pesii parinkymmen metrin päässä.. _________________ joskus joutsenetkin näyttävät kurjilta |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
"Speedy" Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.07.2011 05:35 Viestin aihe: |
|
|
Hailuotoon käy ainakin tämän pojan tie kun aloitus koittaa onko muita tulijoita täältä?? _________________ Paino on voimaa ylipaino on ylivoimaa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
-JP Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Huh 2009 Viestejä: 155 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 12.07.2011 10:59 Viestin aihe: |
|
|
"Speedy" kirjoitti: | Hailuotoon käy ainakin tämän pojan tie kun aloitus koittaa onko muita tulijoita täältä?? |
Joo sinne vaan kaikki tulijoita riittää ihan varmasti..kerran oon alotuksessa siellä ollu enkä mee iha heti  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
harri.salo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.07.2011 11:16 Viestin aihe: |
|
|
vielä harkinnassa oma 3,5ha kosteikko mennäkö ite pyyntii vai
vuokraako vähä riippuu mite paljo saa lintuja kulukee ruokinnalle
jos paljo lintua kallistuu vuokrauksen puolelle kai...
viime vuonna oli jo 50 heinäriä ja parisataa tavia...ja kosteikko oli
vasta kaivettu |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
JoneK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.07.2011 12:27 Viestin aihe: |
|
|
-JP kirjoitti: | "Speedy" kirjoitti: | Hailuotoon käy ainakin tämän pojan tie kun aloitus koittaa onko muita tulijoita täältä?? |
Joo sinne vaan kaikki tulijoita riittää ihan varmasti..kerran oon alotuksessa siellä ollu enkä mee iha heti  |
Tuttu Kajaanista asiakseen tuonne meni ja aikalailla samoihin päätelmiin tuli.  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
össi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.07.2011 16:58 Viestin aihe: |
|
|
Viljaa on viety lintuja normaalia enenmän ainakin tällähetkellä  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ProGuide Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.07.2011 18:34 Viestin aihe: |
|
|
JoneK kirjoitti: | -JP kirjoitti: | "Speedy" kirjoitti: | Hailuotoon käy ainakin tämän pojan tie kun aloitus koittaa onko muita tulijoita täältä?? |
Tuttu Kajaanista asiakseen tuonne meni ja aikalailla samoihin päätelmiin tuli.  |
Te ootta olleet vain paskoilla paikoilla! Ite oon kulkenut sielä yli 10vuotta... Onhan sielä porukkaa mutta on sielä tilaakin ja ensinmäiset reissut on aina opettelua... Tai toisaalta pysykää vain poissa sieltä niin mulle jää enemmän ammuttavaa  _________________ -- SBE II-- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
-JP Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Huh 2009 Viestejä: 155 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 12.07.2011 21:25 Viestin aihe: |
|
|
ProGuide kirjoitti: | JoneK kirjoitti: | -JP kirjoitti: | "Speedy" kirjoitti: | Hailuotoon käy ainakin tämän pojan tie kun aloitus koittaa onko muita tulijoita täältä?? |
Te ootta olleet vain paskoilla paikoilla! Ite oon kulkenut sielä yli 10vuotta... Onhan sielä porukkaa mutta on sielä tilaakin ja ensinmäiset reissut on aina opettelua... Tai toisaalta pysykää vain poissa sieltä niin mulle jää enemmän ammuttavaa  |
Onhan tuolla parin syksyn verran tullu paikkoja kateltua ja sen verran opittu että jos hyville paikoille haluaa niin vene on korvaamaton varsinkin matalan veden aikaan, monta monituista reissua tuli kirottua että piti kiiressä rämpiä hyville paikoille tuijottamaan tyhjää merta mutta parhaimilla kerroilla sai kyllä piiput kuumaksi, paikallis tuntemus on iso plussa. Mutta kerran oon kaverin kanssa ollu siellä alotuksen ja jos sillon ois halunnut tutuille hyväksi koetuille paikoille niin viikkoa aikasemmin siine ois saanut mennä, ja se meininki ku kello lyö 12  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ProGuide Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.07.2011 13:27 Viestin aihe: |
|
|
-JP kirjoitti: | ProGuide kirjoitti: | JoneK kirjoitti: | -JP kirjoitti: | "Speedy" kirjoitti: | Hailuotoon käy ainakin tämän pojan tie kun aloitus koittaa onko muita tulijoita täältä?? |
Te ootta olleet vain paskoilla paikoilla! Ite oon kulkenut sielä yli 10vuotta... Onhan sielä porukkaa mutta on sielä tilaakin ja ensinmäiset reissut on aina opettelua... Tai toisaalta pysykää vain poissa sieltä niin mulle jää enemmän ammuttavaa  |
Onhan tuolla parin syksyn verran tullu paikkoja kateltua ja sen verran opittu että jos hyville paikoille haluaa niin vene on korvaamaton varsinkin matalan veden aikaan, monta monituista reissua tuli kirottua että piti kiiressä rämpiä hyville paikoille tuijottamaan tyhjää merta mutta parhaimilla kerroilla sai kyllä piiput kuumaksi, paikallis tuntemus on iso plussa. Mutta kerran oon kaverin kanssa ollu siellä alotuksen ja jos sillon ois halunnut tutuille hyväksi koetuille paikoille niin viikkoa aikasemmin siine ois saanut mennä, ja se meininki ku kello lyö 12  |
Elikkä siis teidän suunta on ollut tod.näk isomatala?... _________________ -- SBE II-- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Kotkotus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.07.2011 20:52 Viestin aihe: |
|
|
Ruattalaaselle rannikolle varmahan suunnistetahan. Reisien välistä on pelipaikat katteltu  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
K-iuas Kanta-asiakas
Liittynyt: 18 Huh 2010 Viestejä: 113 Paikkakunta: E_pohjmaa/wanda
|
Lähetetty: 22.07.2011 23:31 Viestin aihe: |
|
|
Meilläpäin sorsatilanne on sen verran huono(ruokkimaan ei ehdi kun työt haittaa harrastuksia) että ajattelin viettää sorsa-aloituksen syrjäisellä keitaalla johon jotain karkulaisia voi saapua.. Piti tilata Loue että saa viettää oikein eräretken pitkästä aikaa  _________________ Ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
mika_22 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.07.2011 08:24 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä sitä merelle päin...ainakin
On tästä oman pihan päältä menny sen verta tuota merihanhea etten kyllä kauas tästä kotopihasta aio  _________________ Sole poikha mikhään |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Loksi Kanta-asiakas
Liittynyt: 21 Hei 2011 Viestejä: 364 Paikkakunta: Liminganlahti
|
Lähetetty: 25.07.2011 09:19 Viestin aihe: |
|
|
Paikat on katottu aika päiviä sitte valmiiksi jo!  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
harri.salo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.07.2011 14:07 Viestin aihe: |
|
|
nyt ilmesty ensimmäiset heinäri parvet ruokinnalle...
tuossa yksi aloitus paikka tarjolla...3,5ha yksityinen kosteikko
hinta vähä avoin riippuen lintu määristä |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
poikamehto Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.07.2011 15:23 Viestin aihe: |
|
|
eipähän tuota tarvi alotusta murehtia.. vitutus voi olla aika huipussaan kys. viikonloppuna kun jossain ampumaleirillä ollaan...  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|