OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Uusi jalostus Suuntaus!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 58, 59, 60  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 11.03.2011 19:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä ollaan jo monen rodun kohdalla jo aivan pohjalla, mut minun mielestä kun sotkee kahta....voi hyvällä tuurilla natsata, eikä tarvii maksaa itseään kipeeksi, eikä tarvii luottaa Baarin juttuihin,kun on omat kyseessä, ja vielä vähemmin tekaistuhin koe tuloksiin....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3918

LähetäLähetetty: 11.03.2011 19:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilman sarvia ja hampaita... onneksi vain sinun mielestä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 11.03.2011 19:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heh Heh! Tällä hetkellä on jo yhdeksän minun lisäksi samaa mieltä, kun sen verran on pentuja varanneet...nyt pidä kiirettä..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rammeri
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Hel 2011
Viestejä: 41

LähetäLähetetty: 11.03.2011 20:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä en ymmärrä tätä katkeruutta koe toimintaa kohtaan mistä Räsä toitottaa.Luulen ettei ymmärrä koe toiminnasta mitään kun luulee että niitä voi manipuloida miten vain.
Sitten tämä uusi jalostus-suuntaus.Sekarotuisia on ollut iät ja ajat,et ole Räsä keksinyt polkupyörää.Ja jos väität että tulee uusi rotu niin puhalla huiluun.
Hulluja olen kuunnellut ennenkin mutta tämä on jo jotain muuta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3918

LähetäLähetetty: 11.03.2011 21:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räsä-ukko kirjoitti:
Heh Heh! Tällä hetkellä on jo yhdeksän minun lisäksi samaa mieltä, kun sen verran on pentuja varanneet...nyt pidä kiirettä..


Nuitten yhdeksän kanssako te meinaatta tätä "tervettä" ihmerotua jatkojalostaa ? Heh heh vaan... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 12.03.2011 06:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uskokaa ja leikkikää vaan noin HIRVIKOIRIEN kanssa.... minä teen itselleni koiran, en välttämättä muille....mut jos joku haluaa ottaa, mikäs siinä, ja kyllä minusta on suurempaa mielen köyhyyttä uskoa ja luottaa kaiken maailman koe tuloksiin, kun vielä kerran sanon, olen itsekkin älyyttänyt tuomareita kokeissa, niin miks siihen ei pysty muutkin...?Kun kerta tallanen kylä hullu pystyy. Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 12.03.2011 07:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vielä jatkan vähän, kun katselin jämtien astutus listaa, pisti silmääni.....kun tietämäni oikein onneton "sahuri"oli tehty "valioksi" ja tämä astutettu....voi taivahan jumala miten tässäkin älyytetään ihmisiä valiolla, koira on niin onneton että juuri ja juuri tyrkkimällä pysyy erän hirvillä, ja sen emä oli samanmoinen, sitten kun koira perittää pentuihinsa pmi,toa, niin hyvä tulee, kysyn vaan?????Onko mitään järkeä pilata rotua tallasella monttu koiralla. Ja näitä pisti silmääni useita, kun katselin koirien saavutuksia "kokeissa" Tutkikaa tuloksia..... ja kun olette tutkineet, päätelkää miksi en luota enää kuin omiin koiriini.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vento
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Tam 2005
Viestejä: 115
Paikkakunta: E-SAVO

LähetäLähetetty: 12.03.2011 08:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räsä-ukko kirjoitti:
Heh Heh! Tällä hetkellä on jo yhdeksän minun lisäksi samaa mieltä, kun sen verran on pentuja varanneet...nyt pidä kiirettä..
Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rammeri
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Hel 2011
Viestejä: 41

LähetäLähetetty: 12.03.2011 12:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nythän se pointti selvisi,Räsä on ite tehnyt vilppiä ja kusettanut muita.Tämän jälkeen hän kuvittelee että kaikki ovat samanlaisia.
Kaikesta huolimatta mainostat karhukoiraasi ja jämptiäsi koetulosten perusteella.Säälin näitä seropinpennun ottajia kun vanhemmille on kerran koetulokset tekaistu niin kuin Räsä tuossa kehui.Tämmöseltä mieheltä ei kenenkään pitäs ostaa koiraa eikä kenenkään myydä,entisetkin pois ja eläinten pitokieltoon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jahtijorma
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Maa 2011
Viestejä: 57
Paikkakunta: Keskisuomi

LähetäLähetetty: 12.03.2011 14:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siinähän oliskin uusi koirarotu tulossa.Niinhän ne on kaikki muutkin rodut toisten koirien sekoituksia.Olisko nimi jämtlanninkarhukoira vai karjalanpystykorva.Ei muuta kuin jalostuspohjaa vaan riittävästi kasaan ja kyselemään kennelliitolta jos sitä uusi hirvikoirarotu tehtäis. Very Happy Jos ne kravatti ongelmat sekoittuis siinä samalla. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 12.03.2011 15:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hui...rammeri...nyt tulee jo kovaa tekstiä, varohan vähän mitä laskettelet.... etkös tiedä? nyt menit henkilökohtaisuuksiin, ja muista....jos tarvis vaatii, saan sinut selville helposti, kirjoita omalla nimelläsi jos kantti kestää....minä olen mollannut koe järjestelmää, en ketään henk, kohtaisesti. Joten pannaanko nimet esiin???? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jani Mäkinen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Kes 2008
Viestejä: 510
Paikkakunta: forssa

LähetäLähetetty: 12.03.2011 19:59    Viestin aihe: k Vastaa lainaamalla viestiä

eikös se ole niin et mettäkoiraa mikä metässä toimii arvostaa kaikista eniten.itse en ainakaan jahtipäivän jälkeen papereita kysele Laughing jokainen toimii niinkuin parhaaksi näkee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tERÄsMIES
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tou 2007
Viestejä: 849

LähetäLähetetty: 13.03.2011 10:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuntuu että aika paljon vannoutuneita koemiehiä joukussa kun noin kärkkäästi tuomitsevat Räsä-ukon toimintaa.

Koe toimintaan ei voi ottaa kantaa juuri koska en kokeissa ole koskaan käynyt, mutta mitä esim ajokoirafoorumeilta toiminnasta lukenut niin elämän ja kuoleman vakavasta asiasta on kysymys.

Jos mettäkoiraa haluaa niin en näe mitään syytä miksei yhdistellä toimivia koiria yli roturajojen.

Mitä kokonaa uuteen rotuun tulee, niin täytyy olla hieman yksinkertainen jos kuvittelee räsä-ukon 5 koiralla koko rodun luovan.

Tietenkin tässäkin hommassa täytyy muistaa perinnölliset sairaudet jottei periytetä niitä uusille yyber koirille.

Kaikki roduthan joskus räsä-ukon tyyliin polkastu liikkeelle, kahta eri rotua yhdistämällä.
_________________
Nopeat syövät hitaat
eivät syö
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 13.03.2011 11:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Teräsmies! Osuit naulan kantaan.....Jokainen rotu on lähdetty jostakin tekemään, ja ei minulla ole tarkoituskaan tehdä rekisteröityä rotua...en ole niin "Hullu"että ees yrittäisinkään, mut itselleni ja muillekin jotka haluu kokeilla risteytystäni minulta niitä saa, ja ois tarkoitus vähän sotkea sukupohjaa....hankkia toisen sukuisia emiä ja isiä, joita sitten harkiten astutan.....tämä on minun mielestä paljon mielen kiintoisempaa touhua, jos vertaa johonkin koe hommaan, koska olen aivan varma! että kuka vie koiransa kokeisiin, syy ei liity pelkästään harrastus pohjalle, vaan useimmalla on mielessä BISNES...ja kun se tulee mukaan, epärehellisyys kasvaa...Nythän on jo minua mollattu "kylähulluksi" ja vaadittu eläinten pitokieltoakin tällä foorumilla, mut minulla ei ole tarkoitus pentutehtailla, ja bisnestää...vaan kokeilla onnistunko. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SUSIKO
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 24 Elo 2010
Viestejä: 14

LähetäLähetetty: 13.03.2011 11:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mielen kiintoinen kylä hullu tuo räsä ukko Eihän sitä tiiä miten hyviä peli koiria se saa yhdistämällä karhu koiria ja hirvi koiria. Mielen kiintoista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 58, 59, 60  Seuraava
Sivu 15 Yht. 60

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com