Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.11.2014 16:12 Viestin aihe: Lupapolitiikkaa |
|
|
Vaikuttaako hankintaluvan saantiin hankittavan yhdistelmäaseen piippumäärät, eli jos alkaa olla aseluku pikkasen yläkantissa, niin vaikeutuuko prosessi jos on vaikkapa kolmet(hauli, rihla, tupla) piiput? Tai vaikkapa kahdet rihlapiiput? Ja kuinkas tuollaiset kirjaillaan hakemukseen...
On niin hankalaa saada ketään tuolta kansliasta edes puhelimeen ja pitäisi saada osviittaa ensi viikolle varattuun asiointiin, täältä varmaan kokemusta löytyisi  _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17406 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 21.11.2014 16:27 Viestin aihe: |
|
|
Ei.
-kanta+aseelle oma lupa ja joka piipulle omansa jos ei samalla numerolla. Luvan saantii ei vaikutusta. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.11.2014 23:08 Viestin aihe: |
|
|
Kiitoksia! Pitääpä setviäkin sitten usiampaakin piippua.
Olihan tuolla näköjään jo aiempaakin juttua... _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Andi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.11.2014 23:49 Viestin aihe: |
|
|
Tuleeko pelkät piiput aseen hankkimisluvalla vai aseen osan ilmoituksella? Mun ymmärtääkseni esimerkiksi sisäpiipun vaikka drillingin haulipiippuun saa tuolla aseen osailmoituksella.. Menikö pahasti metsään?  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.11.2014 00:12 Viestin aihe: |
|
|
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=89812
Tuosta kun lukee niin melko epävarmaa taitaa toiminta olla, liekkö tullut jo selvennystä tilanteeseen? _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
patupattura Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.11.2014 01:36 Viestin aihe: |
|
|
Tuossa lupapolitiikassa eri laitosten ja käsittelijöiden välillä on valtava ero.
Joillain paikkakunnilla lupa käsitellään ja saadaan käteen muutamassa päivässä riippuen siitä mitä lupaa hakee,sitten on laitoksia joissa päätöksenteko on kivenalla kestäen2-3kk.
Perustelulomake oli viime lupaprosessissa tärkein lappu . |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jellona/SKB Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.11.2014 23:12 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on 1.5 vuotta vanhat tupla .30-06 piiput omalla luvalla. Espoossa ainoa tapa. Hinta se 76€ vai mitä se nyt oli.
Viime viikolla hain puolari-haulikkoon luvat ja samalla piekkariin. Sain toisen puoleen hintaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|