OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Koiratutkien rajapinnat

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 19.09.2013 07:46    Viestin aihe: Koiratutkien rajapinnat Vastaa lainaamalla viestiä

Eli kysymys on siitä, ovatko koiratutkien rajapinnat suljettuja vai saako niihin esimerkkejä vaikkapa C#:lle, Javalle, Android Javalle, Javascriptille tai jollekin muulle kielelle jostakin (esim. Python).

Onko kenelläkään tietoa tai edes huhua, löytyykö vaikka Garminille avointa, ohjelmoitavaa rajapintaa? Olen nimittäin itse koettanut etsiä vähän pidemmänkin aikaa jo asian suhteen tietoja, mitään ei oikein ole löytynyt. Ainoastaan tuo Garminin <PeerPoint> viesti ja niitten lähetystapa löytyi, mutta ei sitä rajapintaa, mihin niitä lähetetään.

Jos jollakulla sattuisi olemaan valmista informaatiota asian suhteen, niin voi viestiä joko yksityisesti tai sitten laitella tähän keskusteluun viestiä tiedoista.

Ilmeisesti on niin, että rajapinnat ovat suljettuja, muutenhan kohta olisi pilvin pimein ilmaisia Android-sovelluksia kilpailemassa valmistajien omista ohjelmista? Tämähän romuttaisi bisneksen?
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 19.09.2013 07:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Keskustelun pohjaksi vielä vanhempien laitteiden dokumentaatiota.

Koetin etsiä rajapintaa tuoltakin, vaan eipä vielä osunut silmiin.

Tässä on esimerkkejä siitä, miten suoraan laitteelta saa ladattua tietokoneelle reittipisteitä, mutta ei rajapintaa verkkoon.

Lähinnä tiivistetysti voisi kysyä, onko Garmin tehnyt esim. JSON- tai SOAP-rajapintaa julkiseksi vai ei? Tai jotain muuta rajapintaa, vaikka miten yksinkertaista?
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 19.09.2013 08:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vielä yksi linkki, Garmin Developer. Tässäkään ei ole sanaakaan rajapinnasta..?

Vaikuttaisi siltä, että mobiililaitteen kautta ei ole mahdollista tehdä omaan sovellukseen jatkuvaa paikannusta edes Garminiin.

Mielelläni kuulisin, jos jollakin on päinvastaista tietoa.
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com