Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.04.2013 23:41 Viestin aihe: Kaasuliesi/taso |
|
|
Onko porukalla kokemuksia ko. tamineista. Mitä suosittelisitte ja mitä ei kaikki kommentit ovat paikallaan.
Tulee mökille (ei ole sähköjä) _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nuuska Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.04.2013 09:39 Viestin aihe: |
|
|
Olen käyttänyt kotona 8 vuotta ainoana keittovälineenä kaasutasoa, yksi 3 kw wokkipoltin, yksi 2,5 kw ja kaksi 1,5 kw normaalia. 60 cm leveä taso on rosteria, sen päällä kaksi valurautaritilää. Polttimet ovat mahd. kaukana toisistaan, jolloin 28 cm valurautapaistinpannu ja 5 l kattila mahtuvat vierekkäin. Tehoa on paljon: neljä pihviä voi paistaa kerralla. Noin 20 kg kaasua kuluu vuodessa. Olen ollut erittäin tyytyväinen. _________________ Sako, Riihimäki, Suomi
ABU, Svängsta, Sverige |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 26.04.2013 09:52 Viestin aihe: |
|
|
Oikeastaan ainoa asia mitä olen kaivannut helsingissä asumisesta, on kaasuliesi. Verraton keksintö.
Haluaisin sellaisen integroidun kaasulieden kotiin (pullo ala-kaappiin), mutta emäntä on skitsofreeninen kaasun suhteen eikä lämpene ajatukselle
En mie noista mitään tiedä, mutta itse en ostaisi halpahalleista kiinalaisia, enkä taas käytettyjä vanhojakaan.
Sen verran sitä kaasua kannattaa varoa.
Ja jos mahdollista, niin mökillä olisi hyvä jättää pullo ulos ja tuoda vain letku (kunnollinen) sisään. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.04.2013 10:16 Viestin aihe: |
|
|
Sama juttu,Helsingistä en kaipaa muuta kuin juuri kaasuliettä,aivan ehdoton kapistus. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nuuska Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.04.2013 11:25 Viestin aihe: |
|
|
Induktioliedessä on samat tehot kuin kaasussa, mutta kaasun parasta ominaisuutta siinä ei ole: liekin lämpö nousee tehokkaasti keittoastian sivuille. Paistinpannuun voi latoa muikkuja myös reunalle. Ja wokkaamiseen kaasu on ylivoimainen, vähintään kerran viikossa tulee tehtyä wokkia.
Kämpälläkin on kaasu, semmmoinen ikivanha Primus 5 kilon pullolla. Olen hieman himoinnut valopetroolilla toimivaa 2-paikkaista keittotasoa, koska wanhojen Primusten vaihtopullot maksavat melko paljon (eikä niitä saa kuin tuosta rajan tuolta puolen). _________________ Sako, Riihimäki, Suomi
ABU, Svängsta, Sverige |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Biikleman Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nuuska Kanta-asiakas